Gaat in de Conference League ook niet goed komen op deze manier. Volgende pot Bratislava thuis zie ik gaat alweer zwaar zat worden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
AZ heeft niets geleerd van de verloren bekerfinale.
in het begin van het seizoen (Augustus) 50 euro gestort en speel er nog steeds mee. Nu staat het bedrag op ¤150.quote:
Dan ben je dus gokverslaafd want je wil meer meer en nog eens meer. Zoek hulp voordat je in Peterbos beland.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in het begin van het seizoen (Augustus) 50 euro gestort en speel er nog steeds mee. Nu staat het bedrag op ¤150.
Verslaafd kan je dit niet noemen nee.
Sow, klare taal dit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
De tokkie Schreuder bandwagon kankert het ravijn in
Ik bedoel jammer voorje, maatje. Dat Utrecht verloren heeft van Feyenooordquote:
Jaaquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bedoel jammer voorje, maatje. Dat Utrecht verloren heeft van Feyenooord
ajax voor het landskampioenschap is wel afgeschreven hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Complete onzin om nu al teams af te gaan schrijven natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |