Hoeft van mij ook nog niet zo nodig, alledrie niet.quote:Op maandag 14 september 2026 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Als we naar de mensuh luisteren gaan we spelen met Zechiel, Valente en Mijnans als middenveld.
Ja, laten we dat maar niet doen.
Jaloers.quote:Op maandag 14 september 2026 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook nog niet zo nodig, alledrie niet.
Eens. Ben sowieso niet zo’n voorstander van dat hele snelle oproepen. Al zal Valente er wel bij zitten.quote:Op maandag 14 september 2026 18:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook nog niet zo nodig, alledrie niet.
Volledig terecht ook, als het alternatief Hout Heghorst is.quote:Op maandag 14 september 2026 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk weer Brobbey die er al 0 heeft gemaakt voor Sunderland dit seizoen.
Weghorst zou helemaal geen alternatief meer mogen zijn.quote:Op maandag 14 september 2026 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volledig terecht ook, als het alternatief Hout Heghorst is.
En Mo'tje Meerdink rammelt ook nog niet echt aan de poort. Gelukkig is Malen in topvorm.quote:Op maandag 14 september 2026 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weghorst zou helemaal geen alternatief meer mogen zijn.
Hangt ook een beetje van de overige middenvelders af. Gravenberch en Kluivert zullen er sowieso wel bij zitten. Reijnders ook nog wel alhoewel dat van mij ook niet hoeft. Dan heb je verder nog Timber, Valente en Smit lijkt mij.quote:Op maandag 14 september 2026 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ben sowieso niet zo’n voorstander van dat hele snelle oproepen. Al zal Valente er wel bij zitten.
Maar wel al 1x heel boos heeft gekeken!quote:Op maandag 14 september 2026 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk weer Brobbey die er al 0 heeft gemaakt voor Sunderland dit seizoen.
Malen had het moeten laten zien deze zomer. Weet niet waarom maar in Oranje is het nooit echt wat met die jongen.quote:Op maandag 14 september 2026 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Mo'tje Meerdink rammelt ook nog niet echt aan de poort. Gelukkig is Malen in topvorm.
Malen is goed in Oranje als invallerquote:Op maandag 14 september 2026 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Malen had het moeten laten zien deze zomer. Weet niet waarom maar in Oranje is het nooit echt wat met die jongen.
Ben toch bang dat de meeste goals weer van een Gakpo moeten komen of misschien een middenvelder/verdediger die er een keertje eentje inkopt bij een hoekschop/vrije trap.
Ik heb ook het gevoel dat Malen nooit echt vertrouwen heeft gekregen.quote:Op maandag 14 september 2026 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Malen had het moeten laten zien deze zomer. Weet niet waarom maar in Oranje is het nooit echt wat met die jongen.
Ben toch bang dat de meeste goals weer van een Gakpo moeten komen of misschien een middenvelder/verdediger die er een keertje eentje inkopt bij een hoekschop/vrije trap.
Wel jammer. Had gehoopt dat hij al verder zou zijn.quote:Op maandag 14 september 2026 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Mo'tje Meerdink rammelt ook nog niet echt aan de poort. Gelukkig is Malen in topvorm.
Okquote:Op zondag 13 september 2026 11:09 schreef de_boswachter het volgende:
Seniel Mario Been is bij Goedemorgen Eredivisie weer z’n NEC paintball verhaal aan het vertellen.
Zucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |