Dan neemt GGMM zes weken een Barney-uiquote:Op zondag 1 maart 2015 12:12 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord gaat vanmiddag niet winnen van FC Utrecht.

Real Madrid - Villareal niet te vergetenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond AS Monaco - PSG/Torino - Napoli

ESPN Deportesquote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Zie het niet in de programmagids van Sport1 staan

Franse en Italiaanse wedstrijden zijn doorgaans niet om aan te gluren (tenzij Bielsa). Nee, dan ga ik voor Jackson, Herrera, Oliver Torres en William Carvalho.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond AS Monaco - PSG/Torino - Napoli

Jij bent echt een duizendpoot, hé. Jij volgt NBA, Wielrennen en Voetbal in allerlei soorten, maten.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Franse en Italiaanse wedstrijden zijn doorgaans niet om aan te gluren (tenzij Bielsa). Nee, dan ga ik voor Jackson, Herrera, Oliver Torres en William Carvalho.

Dat is wel al om 18.15quote:
Hoe verder het van Nederland afwijkt, hoe beterquote:Op zondag 1 maart 2015 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt een duizendpoot, hé. Jij volgt NBA, Wielrennen en Voetbal in allerlei soorten, maten.

Ik strijd tegen chauvinisme.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel al om 18.15
[..]
Hoe verder het van Nederland afwijkt, hoe beter

Mijn interesses in sport zijn vrij groot en divers, ja. Tot voor kort keek ik zelfs de Japanse J-League, maar dat gaat me nu iets te ver.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt een duizendpoot, hé. Jij volgt NBA, Wielrennen en Voetbal in allerlei soorten, maten.

Ik heb mijn tweede televisie maar aangesloten anders raak ik de weg helemaal kwijtquote:Op zondag 1 maart 2015 12:36 schreef hafcfan het volgende:
Zometeen ook nog Liverpool- city wat een genot.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |