quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:36 schreef Fylax het volgende:
FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Fylax"
105 007 Fylax
Hij heeft zichzelf blijkbaar 7 keer gequotequote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf blijkbaar 7 keer gequote
https://www.thuisserver.n(...)ch_fields=all&page=1
Gooi dat ding ff in een quote of zo. Ik krijg een scroll arm van die lijst.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:36 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Fylax" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
nr / aantal keer gequote / gebruiker
klik hier voor meer stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Heb er maar even een top 100 van gemaakt. Van het afgelopen jaar, veel leuker.Your beauty never ever scared me.
Ja heb het doorquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij heeft je een aantal keer gequote
Klopt wel redelijk toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Amarantha" van 04-02-2014 t/m 05-02-2015
Heb er maar even een top 100 van gemaakt. Van het afgelopen jaar, veel leuker.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
Kun je ergens zien wie jij allemaal als vriend hebt toegevoegd? Soort vriendenlijst ofzo. Zie het aan de berichtjes wel maar bedoel een lijstje ofzo
Aah top. Kon het niet vinden hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
friends & foes
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "bondage" van 01-02-2015 t/m 05-02-2015SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maand is nog niet voorbij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind je van mijn nieuwe lijst? Jij staat niet meer bovenaan
Edit: ah, duidelijk![]()
Ik ken nog iemand die dat wel eens doet. 8 keer zelfs afgelopen maand Mijn Januari vriendinnetje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:46 schreef bondage het volgende:
Hij heeft zichzelf blijkbaar 7 keer gequote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezelf gewoon nóg vaker quoten deze maand en je staat bij jezelf op nummer 1quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
Ik sta ook écht bij niemand op nummer één weer heh?![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die dat wel eens doet. 8 keer zelfs afgelopen maand Mijn Januari vriendinnetje.![]()
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "FANN" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015Zou dat werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jezelf gewoon nóg vaker quoten deze maand en je staat bij jezelf op nummer 1![]()
Nah, kijken hoelang de verkering het uithoudt King![]()
Chufi is jouw beste vriendje, dus ik denk dat ik deze maand maar iemand ga zoeken waar ik ook op nummer 1 sta.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:41 schreef FANN het volgende:
Zou dat werken?![]()
Nah, kijken hoelang de verkering het uithoudt King
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |