Nu nog van de hele maand instellen en je zult zien dat je zelfs vriendjes met jezelf bent.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef FANN het volgende:
Sorry ik had niet door dat je naar beneden moest scrollen![]()
Ik heb twee vriendjes op nr. 1 staan![]()
Chufi en Kingstown![]()
1 5 Kingstown
1 5 chufi
3 4 Treehut362
3 4 drakin
3 4 ChocoFan
3 4 Piet_Piraat
3 4 MadMaster
3 4 just me
3 4 Deisyy
3 4 sacha
11 3 isax
12 2 JuupŠ
12 2 Doedezemaar
12 2 golfer
12 2 Voxs
12 2 Pavement
17 1 Arcee
17 1 marcb1974
17 1 Iemand91
En sta jij op 1quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu nog van de hele maand instellen en je zult zien dat je zelfs vriendjes met jezelf bent.
o ja dat was niet de juiste datumquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu nog van de hele maand instellen en je zult zien dat je zelfs vriendjes met jezelf bent.
Ik moet je teleurstellen ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen ....![]()
Ik had het kunnen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okéquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Iemand uit UTO volgens mij
Dan heb je met dit account in topics gepost waar je ook met je oude acoount gepost hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:22 schreef FANN het volgende:
ja verek ik ben vriendjes met fanvanheteersteuur, hoe kan dat nou?
Ben ook weer vergeten wat deze cijfers ook alweer representeren... Hoe vaak je met iemand in hetzelfde topic post of hoe vaak je iemand kwoot... Eind december was hier al een discussie over ontstaan... King zal het nog wel weten..quote:
AH......... dát kan wel kloppen danquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je met dit account in topics gepost waar je ook met je oude acoount gepost hebt.
zelfde topic dan, als je de verklaring leest van King...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ook weer vergeten wat deze cijfers ook alweer representeren... Hoe vaak je met iemand in hetzelfde topic post of hoe vaak je iemand kwoot... Eind december was hier al een discussie over ontstaan... King zal het nog wel weten..
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:35 schreef FANN het volgende:
Ik zal toch niet met fanvanheteersteuur in discussie zijn gegaan denk ik
Ja, o.a. daar dusquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Zou wel leuk zijn, maar in topics die langzaam gaan (zoals dat Nederlandstalige liedjestopic bijvoorbeeld) zullen wel postings van dit account en die van je oude staan.
Nadat jij tot 4 keer toe meende mij hier voor het eerst te zien hier, kijk ik nergens meer van op.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:35 schreef FANN het volgende:
Ik zal toch niet met fanvanheteersteuur in discussie zijn gegaan denk ik
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Nadat jij tot 4 keer toe meende mij hier voor het eerst te zien hier, kijk ik nergens meer van op.
Jezus, alweer?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt weer?
http://nos.nl/artikel/2017226-opnieuw-liquidatie-amsterdam.html
Osdorp, vlakbij die vorige liquidatie vorige week...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt weer?
http://nos.nl/artikel/2017226-opnieuw-liquidatie-amsterdam.html
da's waarquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het ruimt wel lekker op. Het was een bekende van de politie.
Ja, daar zat ik ook al te lezen. En hardop te lachen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef Kingstown het volgende:
KLB / FOK! heeft van mij een ander persoon gemaakt
Hi-la-risch.
Prachtig als iemand zoveel moeite doet voor een OP.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:47 schreef Eska het volgende:
Ja, daar zat ik ook al te lezen. En hardop te lachen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:48 schreef Eska het volgende:
In dergelijke topics vind ik het juist erg leuk als iemand zoveel werk maakt van de OP.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
Prachtig als iemand zoveel moeite doet voor een OP.![]()
Het is zelfs de kracht van zo'n topic, vind ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Prachtig als iemand zoveel moeite doet voor een OP.![]()
Heb het destijds ook gevolgd en dat was al een slapstick op zich.
Reed de koerier die omver?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:57 schreef drakin het volgende:
Pakketje is weer terug en mijn 90 jaar oude muur is nu kapot
Is er een verband tussen die 2 gebeurtenissen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:57 schreef drakin het volgende:
Pakketje is weer terug en mijn 90 jaar oude muur is nu kapot
ja was een te groot pak, en het was nog wel een cadeautjequote:Op woensdag 4 februari 2015 12:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Is er een verband tussen die 2 gebeurtenissen?
Moest het dan over de muur getild worden? Is het kado nog wel heel?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:03 schreef drakin het volgende:
[..]
ja was een te groot pak, en het was nog wel een cadeautje
cadeau is terug, komt wel een andere ooit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest het dan over de muur getild worden? Is het kado nog wel heel?
En wat is er dan precies met die muur gebeurd?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
cadeau is terug, komt wel een andere ooit.
is een stukkie uit nu. Maar mail is in de maak, wordt vervolgdquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat is er dan precies met die muur gebeurd?
Dus die koerier is er echt tegenaan gereden... Verzekeringsdingetje dan idd...quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
is een stukkie uit nu. Maar mail is in de maak, wordt vervolgd
Gaat om muur binnen, niet buiten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus die koerier is er echt tegenaan gereden... Verzekeringsdingetje dan idd...
Het wordt er idd niet duidelijker opquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap helemaal niks van het verhaal van het pakketje
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap helemaal niks van het verhaal van het pakketje Drakin
Een memorable dag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:54 schreef sacha het volgende:
de Aap heeft zijn eerste post op het forum met die rare naam gedaan
39quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een memorable dag.
Welke schoenmaat heeft jouw zoon?
Dan is ie ook al gequote volgens mijquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:54 schreef sacha het volgende:
ik zag hetquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ie ook al gequote volgens mij
2x nuquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ie ook al gequote volgens mij
Vond ie het leuk?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:54 schreef sacha het volgende:
waarom die vraag?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een memorable dag.
Welke schoenmaat heeft jouw zoon?
Zoals ik het lees is de pakketbezorger, met pakket en al tegen de muur gereden en van binnenquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap helemaal niks van het verhaal van het pakketje
Het pakket, met een iets te grote vrouwenbevrediger daarin, is door de pakketbezorger te hard door de brievenbus gegooid en is tegen de muur tegenover de brievenbus gekomen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is de pakketbezorger, met pakket en al tegen de muur gereden en van binnen
is de er een stukkie uit de muur, meer zou ik er ook niet van kunnen maken
Nu is het verhaal wel duidelijker!quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het pakket, met een iets te grote vrouwenbevrediger daarin, is door de pakketbezorger te hard door de brievenbus gegooid en is tegen de muur tegenover de brievenbus gekomen.
Muur stuk, Drakin boos, vrouwenbevrediger teruggestuurd, klachtenmail onderweg...
O was dat het? Dankje voor de uitleg. Inmiddels is de gang weer schoon en de woonkamer weer ingericht zoals die was. Voor niks ruimte gemaakt voor nieuwe spulletjes dus. En op zoek naar een klein bankje, 3 persoons past dus gewoon niet. (heb nu een deels doorgezakte 2,5 zits)quote:
Nou ja, geen hond die het snapte dus we hebben maar even zitten fantaseren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
O was dat het? Dankje voor de uitleg. Inmiddels is de gang weer schoon en de woonkamer weer ingericht zoals die was. Voor niks ruimte gemaakt voor nieuwe spulletjes dus. En op zoek naar een klein bankje, 3 persoons past dus gewoon niet. (heb nu een deels doorgezakte 2,5 zits)
Bij gebrek aan een volledige uitleg van jouw kant, moet je zelf de plaatjes maar invullen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
O was dat het? Dankje voor de uitleg.
jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, geen hond die het snapte dus we hebben maar even zitten fantaseren.
Was het een bankstel dat pakket?
Ik was nog bezig met de muur ipv de maat van het pakketje aan jullie door te gevenquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een volledige uitleg van jouw kant, moet je zelf de plaatjes maar invullen...
Maar wat is dat voor een fabrikant die meubels maakt die niet het huis in kunnen ? Of heb je een piepklein woninkje met kleinere deurjes?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met de muur ipv de maat van het pakketje aan jullie door te geven
Niet normaal heh? ik word er niet goed vanquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:51 schreef Kingstown het volgende:
Komen de Russen eraan ofzo dat FOK! bij mij zo hapert?
Ik heb een normale woning, maar toch lukte het niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat is dat voor een fabrikant die meubels maakt die niet het huis in kunnen ? Of heb je een piepklein woninkje met kleinere deurjes?
Maar je had het wel goed, punt voor jou.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dát was dus écht tot nu toe niet duidelijk hoor
Drakin woont in een paddestoel. Dan krijg je dat soort probleempjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:56 schreef chufi het volgende:
Of heb je een piepklein woninkje met kleinere deurjes?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar je had het wel goed, punt voor jou.
in een bijenkorf toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin woont in een paddestoel. Dan krijg je dat soort probleempjes.
nogal jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:01 schreef Eska het volgende:
Misschien dat het woord pakketje voor wat verwarring zorgde?
Dat past ja toch helemaal niet!quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin woont in een paddestoel. Dan krijg je dat soort probleempjes.
Ja de woonkamer die groot genoeg is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:03 schreef Eska het volgende:
Maar drakin, had je van tevoren niet even opgemeten dan?
Ook een bank?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Lang leve de bouwpakketten van IKEA, die passen altijd naar binnen.
Naja, wel vervelend altijd, zulk gedoe. Hopelijk allemaal weer goed in orde te brengen dan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja de woonkamer die groot genoeg is.
Maar laat maar verder, kom er verder wel uit met de fabrikant of bezorger ofzo.
Heb nog wel meer dingen in huis die niet goed gaan en waar over heen en weer gemaild moet worden en ik heb mijn huiswerk voor school ook nog liggen.
Ik heb trouwens nu wel 1 van ze staan, maar alleen de pootjes waren los, de rest van de bank valt toch nergens uit elkaar te halen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup. De mijne is ook bij 2 verhuizingen gedemonteerd.
Ze hebben nu wel weer een klein bankje met van die dunne zijkanten, maar die zit voor geen meter, ik heb nu de meest gangbare klippan. Was toen een mooi idee vanwege de uitwasbare hoes, handig met een klein kind.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
De mijne is al jaren uit het assortiment, kan 'm zo snel met Google ook niet vnden. Maar als je naar bijv deze bank kijkt, dan zie je dat het 6 pakketten zijn http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69901955/
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:21 schreef chufi het volgende:
Banken zijn wel vaak lastig... Soms helpt het om ze 180o te wassen![]()
nou ja, als je eenmaal aan kleinkinderen toe bent is het ook wel handigquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:33 schreef drakin het volgende:
Bijna spatie vergeten tussen die laatste 2 woorden
Mijn zoon begint niet aan vriendinnen, dus dat zal vast niet komen hier.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, als je eenmaal aan kleinkinderen toe bent is het ook wel handig
Vroeger wel...quote:
wél aan vriendjes? want dan zou hij later alsnog een kindje kunnen adopteren, ben je tķch nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn zoon begint niet aan vriendinnen, dus dat zal vast niet komen hier.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:46 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 FANN die toch maar de pic weghaalt.
Je zat daar wel relaxed te poseren op de hoek v.d bank, met je rode telefoonquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zat ik net aan te denken, ga ik maar doen
Nou wil ik die foto zienquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Vroeger wel...
volgens mij waren dit ook Klippan banken, kon je ook de hoes wassen of een nieuwe kopen,
deze hadden we eerst een beige hoes, maar toen was er iemand op bezoek geweest en had
er per ongeluk een gat ingebrand met zijn jointje en zijn duffe kopdus daarna hadden we
grijze hoezen en ja, zwarte vloerbedekkingwas een ramp............. écht een ramp
![]()
was ook wel weer snel over ook, was de zwart/wit/grijs periode![]()
klippan bank foto...
Maar dat waren best lekkere banken, ik zou die ik nu heb zo er voor willen inruilen eigenlijk![]()
niet omdat ik ze zo mooi vind maar omdat die banken die ik nu heb voor geen meter zitten
Ook nog steeds niet aan begonnen, hij gamed wel met vrienden. Of liever 1 vriend tegelijk. beide verscholen achter hun laptopjequote:Op woensdag 4 februari 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
wél aan vriendjes? want dan zou hij later alsnog een kindje kunnen adopteren, ben je tķch nog
de klos
Was volgens mij een B&O telefoonquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zat daar wel relaxed te poseren op de hoek v.d bank, met je rode telefoon
nou nog heel effe dan, dan haal ik hem weer weg hoo, dus niet gaan kwoten...quote:
Geen idee waar dat ding is gebleven, we hadden later ook een hele B&O installatie,quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie de doorverkocht aan de vader van DDM?
Vertelde je al eens... Alles voor zn grote liefde...quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee waar dat ding is gebleven, we hadden later ook een hele B&O installatie,
die is toen we hier kwamen wonen verkocht op MP... meneer wilde weer iets anders,
die is best erg wat dat betreft
Ik vind dat hij best op grote voet leeft aan die foto te zien.quote:
En Drakin heeft m alweer gemist .....quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef Eska het volgende:
Leuk FANN, die foto.(ik was nog net op tijd
)
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En Drakin heeft m alweer gemist .....
Friezismequote:
Handig voor logeesquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, foto gevonden van mijn monster van een bank. Ik heb dat wat op de foto links staat
[ afbeelding ]
Die ik 2 keer gemist heb, Fann is ook niet bij te houden vandaagquote:
Je moet ook niet even wat anders gaan doen als je die foto had willen zien... Ik heb hm beide keren gezienquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ik 2 keer gemist heb, Fann is ook niet bij te houden vandaag
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:58 schreef drakin het volgende:
Heb ik die bank nu weer gemist, moest even snel iets beantwoorden.
Ja maar ik moet gewoon...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet even wat anders gaan doen als je die foto had willen zien... Ik heb hm beide keren gezien
paste werkt misschien ook nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb dat tinypic al weggeklikt, moet ik weer opnieuw gaan zoeken
Zit de boel al netjes op z'n plek? En was het een beetje te hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze gaan grotendeels buiten aan de slag en dan ook nog aan de achterkant.
Denk dat ik er weinig van mee krijg. Deuren dicht af en toe koffie geven en dan hopelijk rond de middag klaar.
Laat de foto dan ook gewoon staan, waarom wil je hem maar heel even showen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb dat tinypic al weggeklikt, moet ik weer opnieuw gaan zoeken
als ik veel logees heb is het handig ja, het minder diepe deel draai ik dan eventueel, zodat er een bed van 150x240 ontstaat. Ik heb ook nog een Beddinge slaapbank op de logeerkamer staan. Maar het is vooral een heerlijke ligbank.quote:
Ja King heeft hem toch al gesaved in zn FANN archiefquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat de foto dan ook gewoon staan, waarom wil je hem maar heel even showen?
Nah... dit is een andere... maar daar lig ik ook op die bank, anders zoek ik me weer rotquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat de foto dan ook gewoon staan, waarom wil je hem maar heel even showen?
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:07 schreef FANN het volgende:
Drakin!!!!!!!!!!!!!
Let je nou op of niet?????
Ziet er allemaal prachtig uit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef Eska het volgende:
Zit de boel al netjes op z'n plek? En was het een beetje te hebben?
mooi zo. Toen ik in mijn eerste huis nieuwe kozijnen kreeg was het een drama, overal stof en troep.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ziet er allemaal prachtig uit.Ramen moeten nog schoon gemaakt worden, dus dat is een mooi klusje voor de huishoudster. Geen last van kou, herrie of wat dan ook gehad, dus allemaal perfect. Aardige gasten ook, dus al met al alles erg vlot en soepel gegaan. Ben ook nog een goede gastheer geweest met koffie en koekjes, dus een prima dag.
Vervelend is dat. Alles netjes afgedekt hier en de rotzooi die ze hadden gemaakt die hebben ze ook weer opgeruimd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
mooi zo. Toen ik in mijn eerste huis nieuwe kozijnen kreeg was het een drama, overal stof en troep.
Dat is toch ook normaal bij zo'n klus...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles netjes afgedekt hier en de rotzooi die ze hadden gemaakt die hebben ze ook weer opgeruimd.
Misschien dat ik eventueel ook wel een keertje die ene foto van mij zo laat zien, gewoon even en dan weer weghalen.quote:
Als je erbij zet dat we hem niet mogen kwoten dan doen we dat ook niet hoor, dus kan bestquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien dat ik eventueel ook wel een keertje die ene foto van mij zo laat zien, gewoon even en dan weer weghalen.
Ha, da's fijn!quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ziet er allemaal prachtig uit.Ramen moeten nog schoon gemaakt worden, dus dat is een mooi klusje voor de huishoudster. Geen last van kou, herrie of wat dan ook gehad, dus allemaal perfect. Aardige gasten ook, dus al met al alles erg vlot en soepel gegaan. Ben ook nog een goede gastheer geweest met koffie en koekjes, dus een prima dag.
Welke zon?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
De zon gaat zo onder, dus Fann gaat de straat op ....
Ik zie 'm juist opkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die jij elke dag mist door in de nacht wakker te zijn ...
Ah da verklaart het een en ander....quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar komen de wijzen vandaan.
Hier ben ik weerquote:
Men weet maar nooit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi, dat het net zo gezellig mag worden als eerder deze dag of zelfs gezelliger ..
a)ik weet niet wat dat isquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je je FoKvriendjeslijst al gedaan?
Snapchatquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien dat ik eventueel ook wel een keertje die ene foto van mij zo laat zien, gewoon even en dan weer weghalen.
Ad a) ONZ / Wie is jouw vriendje van de maand?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
a)ik weet niet wat dat is
ik heb zojuist een custom menu gemaakt
Dan moet ik eerst inloggen:quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ad a) ONZ / Wie is jouw vriendje van de maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben mijn wachtwoord kwijt / geen zin inandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst inloggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben mijn wachtwoord kwijt / geen zin inquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst inloggen:Niet nodig en onderste item uit de lijst kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben mijn wachtwoord kwijt / geen zin in
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst inloggen:skattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben mijn wachtwoord kwijt / geen zin in
...
nr aantal topics gebruikerquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Niet nodig en onderste item uit de lijst kiezen
Goh dat heb ik weerquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nr aantal topics gebruiker
1 54 chufi
Je begon er zelf overquote:
Weet absoluut niet waar het over gaat, ik denk hoe vaak men iemand quotequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik... Is ook niet erg... Je staat bij mij ook hoog
hoog bovenaanquote:
Nee dat komt binnenkort.. Hoe vaak je in het zelfde topic post...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Weet absoluut niet waar het over gaat, ik denk hoe vaak men iemand quote
ik post vrijwel alleen 40+, Klaagbaak, Onzin, Mens erger je niet, Muzquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat komt binnenkort.. Hoe vaak je in het zelfde topic post...
ik voornamelijk in 40+quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik post vrijwel alleen 40+, Klaagbaak, Onzin, Mens erger je niet, Muz
en 26 dec 3x zoveel als normaalquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat er iig 24/7 gepost wordt... Veel topics liggen 's nachts gewoon 8-10 uur stil
Dat was de record dag met 5 topics op rij die telkens weer het snelste 40+ SC topic waren ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en 26 dec 3x zoveel als normaal
26 zaterdag 27 dec.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was de record dag met 5 topics op rij die telkens weer het snelste 40+ SC topic waren ...
Toen hadden we bezoek uit UTO SCquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
26 zaterdag 27 dec.
[ afbeelding ]
ahaquote:
Alleen wat weinig inhoud.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
toen ging het heel snel gedurende de eerste uren van de nacht
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3quote:
Oost Indisch doof waarschijnlijk.quote:
Nee, ik kende hem gewoon niet, ik heb net de foto van doediemaar bekekenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oost Indisch doof waarschijnlijk.
Sssst....quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik kende hem gewoon niet, ik heb net de foto van doediemaar bekeken
wat een schoonheid!serieus....
Ik sta ook écht bij niemand op nummer één weer heh?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "MadMaster" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
nr / aantal topics / gebruiker
01 57 Kingstown
02 54 chufi
03 50 Deisyy
04 48 FANN
04 48 sacha
[
klik hier voor meer stats
Lig je daar wakker van?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik sta ook écht bij niemand op nummer één weer heh?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja man elke nachtquote:
oh....... dat valt mee....quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Verbeterde FOK!vriendjes lijst van gebruiker "MadMaster" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
nr / aantal topics / gebruiker
01 57 FANN
02 54 chufi
03 50 Deisyy
04 48 Kingstown
04 48 sacha
06 45 Theekut
...
Vast wel bij je mamsquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Alsof je er bij was toen dr tijdquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Provo is vandaag 50 jaar geleden ontstaan.
Tering, ik ben oud...
ik zat vorig jaar met 2 heren te praten die net boven de 65 waren. Op een gegeven moment was het tegen mij van: ja maar, jij hebt de oorlog niet meegemaakt..... Ik heb keurig mijn mond gehouden en niet gezegd: nou, jullie ook niet hoorquote:
Niet bij de oprichting uiteraard, maar het zijn wel de voorlopers van het hippie- en krakerstijdperk geweest.quote:
En wisten ze wie hij was?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet bij de oprichting uiteraard, maar het zijn wel de voorlopers van het hippie- en krakerstijdperk geweest.
En dat heb ik wel heel bewust meegemaakt...
Gisteren stelde ik toevallig nog een vraag over Robert Jasper Grootveld in de AKQ...
Met flink wat hints wist Tong te raden wie de anti rookmagiër was die sessies hield bij het Lieverdje...quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zat vorig jaar met 2 heren te praten die net boven de 65 waren. Op een gegeven moment was het tegen mij van: ja maar, jij hebt de oorlog niet meegemaakt..... Ik heb keurig mijn mond gehouden en niet gezegd: nou, jullie ook niet hoor
Hippies waren alleen maar nuttig om hun hash te rippen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet bij de oprichting uiteraard, maar het zijn wel de voorlopers van het hippie- en krakerstijdperk geweest.
En dat heb ik wel heel bewust meegemaakt...
Die kerel die gat in zijn hoofd boorde?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heette de anti-rookmagieër die bij dit beeld meetings hield?
PP the ripper...quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hippies waren alleen maar nuttig om hun hash te rippen.
Denk dat je direct of indirect behoorlijk aan ze verdiend hebt...quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hippies waren alleen maar nuttig om hun hash te rippen.
Nee, dat was Bart Huges...quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kerel die gat in zijn hoofd boorde?
Eind jaren 70/ begin jaren 80 was er weinig meer over van die hippie figuren, hier en daar nog een verdwaaldequote:Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat je direct of indirect behoorlijk aan ze verdiend hebt...
Toen begon jouw periode pas?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eind jaren 70/ begin jaren 80 was er weinig meer over van die hippie figuren, hier en daar nog een verdwaalde
Kwam pas laat op gang.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen begon jouw periode pas?
Dan was je te laat inderdaad...
wat de???quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was Bart Huges...
[ afbeelding ]
Ja hoor, staat al ruim 90 jaar, knullige bezorgertjes hebben hem niet zomaar om.quote:
Nee, Johnny deed slechts gedichten maken en voordragen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Johnny "The Selfkicker" van Doorn toch?
Hier samen met Simon.
[ afbeelding ]
Die had zeker veel lucht nodig danquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was pas de echte shit.
Lucht geven aan je hersenen...
Simon heeft nog een boekje uitgegeven met mijn naam.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier samen met Simon.
[ afbeelding ]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bart_Hugesquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had zeker veel lucht nodig dan
"Huges overleed op 70-jarige leeftijd aan een hartkwaal"quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bart_Huges
Lees en huiver...
Moest zijn hart zeker even luchtenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
"Huges overleed op 70-jarige leeftijd aan een hartkwaal"
Dat is dan wel weer typisch.
En daar ging het fout ....quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Moest zijn hart zeker even luchten
Zal even kijken of het wat isquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Stelletje idioten met gaatjes in hun hoofd.
Heb net mooie film gekeken Bella (2006) - IMDb
Op de middelbare school had ik een boek van hem op mijn boekenlijst staan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had er hele dunne of erg vage opstaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de middelbare school had ik een boek van hem op mijn boekenlijst staan.
Wij mochten vrij kiezen, dus dat was erg prettig. Zelfs LP's mochten op de lijst.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb bij mijn mondeling van Nederlands gewoon gezegd dat ik 2 boeken niet had gelezen. Achterhaalde bejaardenlijst vol met Maarten 't Hart enzo. Van de andere talen las ik de boeken met veel plezier, voor iedere taal 15 boeken voor het examen.
Ik had het hele Jan Wolkers oeuvre er op staan ... toen was de lijst ook al bijna volquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de middelbare school had ik een boek van hem op mijn boekenlijst staan.
Geen idee meer welke, maar had alleen maar boeken genomen die niet op de standaardlijstjes stonden.
Kon ik gewoon de helft erbij verzinnen, want dat waren boeken die leraren zelf ook niet gelezen hadden. Topshow.
Ernst Jansz stond er ok nog op.
Ja ik moest al aan je denkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:12 schreef Kingstown het volgende:
Wat hebben jullie trouwens achterlijk veel gepost vanavond. de tering zeg.
Ja vreemd dat dat ook wederzijds is ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is logisch dat jij aan mij moet denken, want ik ben je beste vriendje.
klef stelletje zijn julliequote:Op donderdag 5 februari 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vreemd dat dat ook wederzijds is ...
Dat was wel erg moderne school dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij mochten vrij kiezen, dus dat was erg prettig. Zelfs LP's mochten op de lijst.
Maximaal 1, maar toch. Fischer-Z bij Engels en Kowalski bij Duits.
Op dat moment ervaarde ik dat niet zo. Christelijke school. Niet streng, maar toch. Aachteraf bezien waren ze op bepaalde vlakken best wel progressief en vooruitstrevend ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat was wel erg moderne school dan.
Welke LP? Ummagumma?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
We hadden wel een leraar die Pink Floyd ging uitleggen.
Simpele verklaring lijkt me ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
The Dark side of the moon kan ik me nog vaag herinneren.
Dat was het gisteren om 00:10 uurquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw is het volle maan zag ik op mijn ritje eerder deze avond langs Nijmegen en Arnhem.
Dat is best wel laat voor jouw doen...quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, pyama aan, lekker onder het dekbedje
Dat vinden vrouwen altijd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:39 schreef Doedezemaar het volgende:
( en het huis is nog steeds een bende)
Als ik opruim kan ik niks meer vinden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het bij mij opgeruimd is wil dat niet zeggen
ik vind het al snel goed, maar nu is het te erg, er kan niet eens iemand zitten en het hele aanrecht staat vol, zo kan ik morgen niet koken en er liggen 10 paar schoenen voor de bank. Boven ligt het logeerbed vol met stapels schone was en ernaast liggen 3 paar laarzen en de halve inhoud van mijn medicijnkast. In mijn bad ligt mijn fitnessbal die nog opgepompt moet worden etc etcquote:
Wow dat is echt ergquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het al snel goed, maar nu is het te erg, er kan niet eens iemand zitten en het hele aanrecht staat vol, zo kan ik morgen niet koken en er liggen 10 paar schoenen voor de bank. Boven ligt het logeerbed vol met stapels schone was en ernaast liggen 3 paar laarzen en de halve inhoud van mijn medicijnkast. In mijn bad ligt mijn fitnessbal die nog opgepompt moet worden etc etc
Ok dat klinkt wel ernstig ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind het al snel goed, maar nu is het te erg, er kan niet eens iemand zitten en het hele aanrecht staat vol, zo kan ik morgen niet koken en er liggen 10 paar schoenen voor de bank. Boven ligt het logeerbed vol met stapels schone was en ernaast liggen 3 paar laarzen en de halve inhoud van mijn medicijnkast. In mijn bad ligt mijn fitnessbal die nog opgepompt moet worden etc etc
ja, slaapkamer is op orde, eigenlijk altijd wel, op het stofzuigen na dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
Maar je bed is nog gewoon toegankelijk ... Gelukkig maar
Misschien tijd voor een Groupon schoonmaak coupon... Heb ik zelf ook al eens aan lopen denken ....quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had nog niet eens gemeld dat ik al een maand niet gestofzuigd heb.
heb ik een keer aangeschaft, werd dat ding geannuleerd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een Groupon schoonmaak coupon... Heb ik zelf ook al eens aan lopen denken ....
Want? Te weinig aanmeldingen? Kreeg je je geld wel terug?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb ik een keer aangeschaft, werd dat ding geannuleerd.
Of een huisvrouw huwenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een huishoudster nemen, zijn er veel werkeloos nu.
nee, te veel aanmeldingen ofzo, gezeur tussen bedrijfje en Groupon, kreeg netjes geld terug. Ging ook zo met een klusbedrijf en een schilder, heel fijn als je een verhuizing aan het plannen bent...not.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Want? Te weinig aanmeldingen? Kreeg je je geld wel terug?
Klinkt verdacht iddquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar ik moet nodig de vloer weer eens wappen, er zijn wel wat loopsporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |