SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er kunnen maximaal 31 dagen zitten tussen begin- en einddatum, dus een vriendje van het jaar gaat niet lukken, maar aan het einde van de maand is het nieuwe ronde en dus nieuwe kansen en wie weet staat er dan wel iemand anders op nummer 1. Speciale dank aan de users in de top-100 waarvan ik geen idee had dat we vriendjes waren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:09 schreef Juup© het volgende:
Zal best wel kloppen die lijst, alleen zie ik het anders
[ afbeelding ] Top 100 van 01-01-2015 t/m 31-01-2015Dat is de verkeerde lijst Juup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt niet FOK!vriendjes geselecteerd, maar aantal postings.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde lijst Juup.![]()
Je hebt niet FOK!vriendjes geselecteerd, maar aantal postings.
Jij schaamt je gewoon voor wie je vriendjes zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:10 schreef 44rdbei het volgende:
Is gewoon een lijst van users die de meeste topics openen of actief zijn in topics..
geen enkele relatie tot favoriete users.
Als de lijst betrouwbaar was zou ik me inderdaad schamen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij schaamt je gewoon voor wie je vriendjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook met deze lijst ben ik het niet eens, er staan users in de top 20 waar ik niets mee heb of wil hebben, maar goed het is maar een lijstje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 09:17:50 ]
Dat dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als de lijst betrouwbaar was zou ik me inderdaad schamen.
Sorry.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:16 schreef Juup� het volgende:
Ook met deze lijst ben ik het niet eens, er staan users in de top 20 waar ik niets mee heb of wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Jij hebt tenminste nog een goed excuus dat je uit hoofde van je functie soms topics moet sluiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:28 schreef RingBewoner het volgende:
Ik sta bij een aantal mensen vrij hoog......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Grappig, een aantal van jouw toppers staat bij mij ook hoog.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Bombvis" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
klik hier voor meer stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het aantal geile DM'squote:Op woensdag 4 februari 2015 09:50 schreef -supergirl- het volgende:
Haha mijn fokvriendje is eend112. Nummer 2 is trouwens aberella.
waarop is dit gebaseerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |