Toen hadden we bezoek uit UTO SCquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
26 zaterdag 27 dec.
[ afbeelding ]
ahaquote:
Alleen wat weinig inhoud.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
toen ging het heel snel gedurende de eerste uren van de nacht
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3quote:
Oost Indisch doof waarschijnlijk.quote:
Nee, ik kende hem gewoon niet, ik heb net de foto van doediemaar bekekenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oost Indisch doof waarschijnlijk.
Sssst....quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik kende hem gewoon niet, ik heb net de foto van doediemaar bekeken
wat een schoonheid!serieus....
Ik sta ook écht bij niemand op nummer één weer heh?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "MadMaster" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
nr / aantal topics / gebruiker
01 57 Kingstown
02 54 chufi
03 50 Deisyy
04 48 FANN
04 48 sacha
[
klik hier voor meer stats
Lig je daar wakker van?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik sta ook écht bij niemand op nummer één weer heh?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja man elke nachtquote:
oh....... dat valt mee....quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Verbeterde FOK!vriendjes lijst van gebruiker "MadMaster" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
nr / aantal topics / gebruiker
01 57 FANN
02 54 chufi
03 50 Deisyy
04 48 Kingstown
04 48 sacha
06 45 Theekut
...
Vast wel bij je mamsquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Alsof je er bij was toen dr tijdquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Provo is vandaag 50 jaar geleden ontstaan.
Tering, ik ben oud...
ik zat vorig jaar met 2 heren te praten die net boven de 65 waren. Op een gegeven moment was het tegen mij van: ja maar, jij hebt de oorlog niet meegemaakt..... Ik heb keurig mijn mond gehouden en niet gezegd: nou, jullie ook niet hoorquote:
Niet bij de oprichting uiteraard, maar het zijn wel de voorlopers van het hippie- en krakerstijdperk geweest.quote:
En wisten ze wie hij was?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet bij de oprichting uiteraard, maar het zijn wel de voorlopers van het hippie- en krakerstijdperk geweest.
En dat heb ik wel heel bewust meegemaakt...
Gisteren stelde ik toevallig nog een vraag over Robert Jasper Grootveld in de AKQ...
Met flink wat hints wist Tong te raden wie de anti rookmagiër was die sessies hield bij het Lieverdje...quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zat vorig jaar met 2 heren te praten die net boven de 65 waren. Op een gegeven moment was het tegen mij van: ja maar, jij hebt de oorlog niet meegemaakt..... Ik heb keurig mijn mond gehouden en niet gezegd: nou, jullie ook niet hoor
Hippies waren alleen maar nuttig om hun hash te rippen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet bij de oprichting uiteraard, maar het zijn wel de voorlopers van het hippie- en krakerstijdperk geweest.
En dat heb ik wel heel bewust meegemaakt...
Die kerel die gat in zijn hoofd boorde?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heette de anti-rookmagieër die bij dit beeld meetings hield?
PP the ripper...quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hippies waren alleen maar nuttig om hun hash te rippen.
Denk dat je direct of indirect behoorlijk aan ze verdiend hebt...quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hippies waren alleen maar nuttig om hun hash te rippen.
Nee, dat was Bart Huges...quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kerel die gat in zijn hoofd boorde?
Eind jaren 70/ begin jaren 80 was er weinig meer over van die hippie figuren, hier en daar nog een verdwaaldequote:Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat je direct of indirect behoorlijk aan ze verdiend hebt...
Toen begon jouw periode pas?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eind jaren 70/ begin jaren 80 was er weinig meer over van die hippie figuren, hier en daar nog een verdwaalde
Kwam pas laat op gang.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen begon jouw periode pas?
Dan was je te laat inderdaad...
wat de???quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was Bart Huges...
[ afbeelding ]
Ja hoor, staat al ruim 90 jaar, knullige bezorgertjes hebben hem niet zomaar om.quote:
Nee, Johnny deed slechts gedichten maken en voordragen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Johnny "The Selfkicker" van Doorn toch?
Hier samen met Simon.
[ afbeelding ]
Die had zeker veel lucht nodig danquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was pas de echte shit.
Lucht geven aan je hersenen...
Simon heeft nog een boekje uitgegeven met mijn naam.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Johnny "The Selfkicker" van Doorn toch?
Hier samen met Simon.
[ afbeelding ]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bart_Hugesquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had zeker veel lucht nodig dan
"Huges overleed op 70-jarige leeftijd aan een hartkwaal"quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bart_Huges
Lees en huiver...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |