Ze hebben nu wel weer een klein bankje met van die dunne zijkanten, maar die zit voor geen meter, ik heb nu de meest gangbare klippan. Was toen een mooi idee vanwege de uitwasbare hoes, handig met een klein kind.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
De mijne is al jaren uit het assortiment, kan 'm zo snel met Google ook niet vnden. Maar als je naar bijv deze bank kijkt, dan zie je dat het 6 pakketten zijn http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69901955/
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:21 schreef chufi het volgende:
Banken zijn wel vaak lastig... Soms helpt het om ze 180o te wassen![]()
nou ja, als je eenmaal aan kleinkinderen toe bent is het ook wel handigquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:33 schreef drakin het volgende:
Bijna spatie vergeten tussen die laatste 2 woorden
Mijn zoon begint niet aan vriendinnen, dus dat zal vast niet komen hier.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, als je eenmaal aan kleinkinderen toe bent is het ook wel handig
Vroeger wel...quote:
wél aan vriendjes? want dan zou hij later alsnog een kindje kunnen adopteren, ben je tóch nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn zoon begint niet aan vriendinnen, dus dat zal vast niet komen hier.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:46 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 FANN die toch maar de pic weghaalt.
Je zat daar wel relaxed te poseren op de hoek v.d bank, met je rode telefoonquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zat ik net aan te denken, ga ik maar doen
Nou wil ik die foto zienquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Vroeger wel...
volgens mij waren dit ook Klippan banken, kon je ook de hoes wassen of een nieuwe kopen,
deze hadden we eerst een beige hoes, maar toen was er iemand op bezoek geweest en had
er per ongeluk een gat ingebrand met zijn jointje en zijn duffe kopdus daarna hadden we
grijze hoezen en ja, zwarte vloerbedekkingwas een ramp............. écht een ramp
![]()
was ook wel weer snel over ook, was de zwart/wit/grijs periode![]()
klippan bank foto...
Maar dat waren best lekkere banken, ik zou die ik nu heb zo er voor willen inruilen eigenlijk![]()
niet omdat ik ze zo mooi vind maar omdat die banken die ik nu heb voor geen meter zitten
Ook nog steeds niet aan begonnen, hij gamed wel met vrienden. Of liever 1 vriend tegelijk. beide verscholen achter hun laptopjequote:Op woensdag 4 februari 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
wél aan vriendjes? want dan zou hij later alsnog een kindje kunnen adopteren, ben je tóch nog
de klos
Was volgens mij een B&O telefoonquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zat daar wel relaxed te poseren op de hoek v.d bank, met je rode telefoon
nou nog heel effe dan, dan haal ik hem weer weg hoo, dus niet gaan kwoten...quote:
Geen idee waar dat ding is gebleven, we hadden later ook een hele B&O installatie,quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie de doorverkocht aan de vader van DDM?
Vertelde je al eens... Alles voor zn grote liefde...quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee waar dat ding is gebleven, we hadden later ook een hele B&O installatie,
die is toen we hier kwamen wonen verkocht op MP... meneer wilde weer iets anders,
die is best erg wat dat betreft
Ik vind dat hij best op grote voet leeft aan die foto te zien.quote:
En Drakin heeft m alweer gemist .....quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef Eska het volgende:
Leuk FANN, die foto.(ik was nog net op tijd
)
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En Drakin heeft m alweer gemist .....
Friezismequote:
Handig voor logeesquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, foto gevonden van mijn monster van een bank. Ik heb dat wat op de foto links staat
[ afbeelding ]
Die ik 2 keer gemist heb, Fann is ook niet bij te houden vandaagquote:
Je moet ook niet even wat anders gaan doen als je die foto had willen zien... Ik heb hm beide keren gezienquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ik 2 keer gemist heb, Fann is ook niet bij te houden vandaag
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:58 schreef drakin het volgende:
Heb ik die bank nu weer gemist, moest even snel iets beantwoorden.
Ja maar ik moet gewoon...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet even wat anders gaan doen als je die foto had willen zien... Ik heb hm beide keren gezien
paste werkt misschien ook nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb dat tinypic al weggeklikt, moet ik weer opnieuw gaan zoeken
Zit de boel al netjes op z'n plek? En was het een beetje te hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze gaan grotendeels buiten aan de slag en dan ook nog aan de achterkant.
Denk dat ik er weinig van mee krijg. Deuren dicht af en toe koffie geven en dan hopelijk rond de middag klaar.
Laat de foto dan ook gewoon staan, waarom wil je hem maar heel even showen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb dat tinypic al weggeklikt, moet ik weer opnieuw gaan zoeken
als ik veel logees heb is het handig ja, het minder diepe deel draai ik dan eventueel, zodat er een bed van 150x240 ontstaat. Ik heb ook nog een Beddinge slaapbank op de logeerkamer staan. Maar het is vooral een heerlijke ligbank.quote:
Ja King heeft hem toch al gesaved in zn FANN archiefquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat de foto dan ook gewoon staan, waarom wil je hem maar heel even showen?
Nah... dit is een andere... maar daar lig ik ook op die bank, anders zoek ik me weer rotquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat de foto dan ook gewoon staan, waarom wil je hem maar heel even showen?
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:07 schreef FANN het volgende:
Drakin!!!!!!!!!!!!!
Let je nou op of niet?????
Ziet er allemaal prachtig uit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef Eska het volgende:
Zit de boel al netjes op z'n plek? En was het een beetje te hebben?
mooi zo. Toen ik in mijn eerste huis nieuwe kozijnen kreeg was het een drama, overal stof en troep.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ziet er allemaal prachtig uit.Ramen moeten nog schoon gemaakt worden, dus dat is een mooi klusje voor de huishoudster. Geen last van kou, herrie of wat dan ook gehad, dus allemaal perfect. Aardige gasten ook, dus al met al alles erg vlot en soepel gegaan. Ben ook nog een goede gastheer geweest met koffie en koekjes, dus een prima dag.
Vervelend is dat. Alles netjes afgedekt hier en de rotzooi die ze hadden gemaakt die hebben ze ook weer opgeruimd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
mooi zo. Toen ik in mijn eerste huis nieuwe kozijnen kreeg was het een drama, overal stof en troep.
Dat is toch ook normaal bij zo'n klus...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles netjes afgedekt hier en de rotzooi die ze hadden gemaakt die hebben ze ook weer opgeruimd.
Misschien dat ik eventueel ook wel een keertje die ene foto van mij zo laat zien, gewoon even en dan weer weghalen.quote:
Als je erbij zet dat we hem niet mogen kwoten dan doen we dat ook niet hoor, dus kan bestquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien dat ik eventueel ook wel een keertje die ene foto van mij zo laat zien, gewoon even en dan weer weghalen.
Ha, da's fijn!quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ziet er allemaal prachtig uit.Ramen moeten nog schoon gemaakt worden, dus dat is een mooi klusje voor de huishoudster. Geen last van kou, herrie of wat dan ook gehad, dus allemaal perfect. Aardige gasten ook, dus al met al alles erg vlot en soepel gegaan. Ben ook nog een goede gastheer geweest met koffie en koekjes, dus een prima dag.
Welke zon?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
De zon gaat zo onder, dus Fann gaat de straat op ....
Ik zie 'm juist opkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die jij elke dag mist door in de nacht wakker te zijn ...
Ah da verklaart het een en ander....quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar komen de wijzen vandaan.
Hier ben ik weerquote:
Men weet maar nooit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi, dat het net zo gezellig mag worden als eerder deze dag of zelfs gezelliger ..
a)ik weet niet wat dat isquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je je FoKvriendjeslijst al gedaan?
Snapchatquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien dat ik eventueel ook wel een keertje die ene foto van mij zo laat zien, gewoon even en dan weer weghalen.
Ad a) ONZ / Wie is jouw vriendje van de maand?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
a)ik weet niet wat dat is
ik heb zojuist een custom menu gemaakt
Dan moet ik eerst inloggen:quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ad a) ONZ / Wie is jouw vriendje van de maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben mijn wachtwoord kwijt / geen zin inandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst inloggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben mijn wachtwoord kwijt / geen zin inquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst inloggen:Niet nodig en onderste item uit de lijst kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben mijn wachtwoord kwijt / geen zin in
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst inloggen:skattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben mijn wachtwoord kwijt / geen zin in
...
nr aantal topics gebruikerquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Niet nodig en onderste item uit de lijst kiezen
Goh dat heb ik weerquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nr aantal topics gebruiker
1 54 chufi
Je begon er zelf overquote:
Weet absoluut niet waar het over gaat, ik denk hoe vaak men iemand quotequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik... Is ook niet erg... Je staat bij mij ook hoog
hoog bovenaanquote:
Nee dat komt binnenkort.. Hoe vaak je in het zelfde topic post...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Weet absoluut niet waar het over gaat, ik denk hoe vaak men iemand quote
ik post vrijwel alleen 40+, Klaagbaak, Onzin, Mens erger je niet, Muzquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat komt binnenkort.. Hoe vaak je in het zelfde topic post...
ik voornamelijk in 40+quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik post vrijwel alleen 40+, Klaagbaak, Onzin, Mens erger je niet, Muz
en 26 dec 3x zoveel als normaalquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat er iig 24/7 gepost wordt... Veel topics liggen 's nachts gewoon 8-10 uur stil
Dat was de record dag met 5 topics op rij die telkens weer het snelste 40+ SC topic waren ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en 26 dec 3x zoveel als normaal
26 zaterdag 27 dec.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was de record dag met 5 topics op rij die telkens weer het snelste 40+ SC topic waren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |