En Drakin heeft m alweer gemist .....quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:57 schreef Eska het volgende:
Leuk FANN, die foto.(ik was nog net op tijd
)
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En Drakin heeft m alweer gemist .....
Friezismequote:
Handig voor logeesquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, foto gevonden van mijn monster van een bank. Ik heb dat wat op de foto links staat
[ afbeelding ]
Die ik 2 keer gemist heb, Fann is ook niet bij te houden vandaagquote:
Je moet ook niet even wat anders gaan doen als je die foto had willen zien... Ik heb hm beide keren gezienquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ik 2 keer gemist heb, Fann is ook niet bij te houden vandaag
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:58 schreef drakin het volgende:
Heb ik die bank nu weer gemist, moest even snel iets beantwoorden.
Ja maar ik moet gewoon...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet even wat anders gaan doen als je die foto had willen zien... Ik heb hm beide keren gezien
paste werkt misschien ook nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb dat tinypic al weggeklikt, moet ik weer opnieuw gaan zoeken
Zit de boel al netjes op z'n plek? En was het een beetje te hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2015 06:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze gaan grotendeels buiten aan de slag en dan ook nog aan de achterkant.
Denk dat ik er weinig van mee krijg. Deuren dicht af en toe koffie geven en dan hopelijk rond de middag klaar.
Laat de foto dan ook gewoon staan, waarom wil je hem maar heel even showen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb dat tinypic al weggeklikt, moet ik weer opnieuw gaan zoeken
als ik veel logees heb is het handig ja, het minder diepe deel draai ik dan eventueel, zodat er een bed van 150x240 ontstaat. Ik heb ook nog een Beddinge slaapbank op de logeerkamer staan. Maar het is vooral een heerlijke ligbank.quote:
Ja King heeft hem toch al gesaved in zn FANN archiefquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat de foto dan ook gewoon staan, waarom wil je hem maar heel even showen?
Nah... dit is een andere... maar daar lig ik ook op die bank, anders zoek ik me weer rotquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat de foto dan ook gewoon staan, waarom wil je hem maar heel even showen?
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:07 schreef FANN het volgende:
Drakin!!!!!!!!!!!!!
Let je nou op of niet?????
Ziet er allemaal prachtig uit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:04 schreef Eska het volgende:
Zit de boel al netjes op z'n plek? En was het een beetje te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |