Ze hebben nu wel weer een klein bankje met van die dunne zijkanten, maar die zit voor geen meter, ik heb nu de meest gangbare klippan. Was toen een mooi idee vanwege de uitwasbare hoes, handig met een klein kind.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
De mijne is al jaren uit het assortiment, kan 'm zo snel met Google ook niet vnden. Maar als je naar bijv deze bank kijkt, dan zie je dat het 6 pakketten zijn http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69901955/
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:21 schreef chufi het volgende:
Banken zijn wel vaak lastig... Soms helpt het om ze 180o te wassen![]()
nou ja, als je eenmaal aan kleinkinderen toe bent is het ook wel handigquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:33 schreef drakin het volgende:
Bijna spatie vergeten tussen die laatste 2 woorden
Mijn zoon begint niet aan vriendinnen, dus dat zal vast niet komen hier.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, als je eenmaal aan kleinkinderen toe bent is het ook wel handig
Vroeger wel...quote:
wél aan vriendjes? want dan zou hij later alsnog een kindje kunnen adopteren, ben je tóch nogquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn zoon begint niet aan vriendinnen, dus dat zal vast niet komen hier.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:46 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 FANN die toch maar de pic weghaalt.
Je zat daar wel relaxed te poseren op de hoek v.d bank, met je rode telefoonquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zat ik net aan te denken, ga ik maar doen
Nou wil ik die foto zienquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Vroeger wel...
volgens mij waren dit ook Klippan banken, kon je ook de hoes wassen of een nieuwe kopen,
deze hadden we eerst een beige hoes, maar toen was er iemand op bezoek geweest en had
er per ongeluk een gat ingebrand met zijn jointje en zijn duffe kopdus daarna hadden we
grijze hoezen en ja, zwarte vloerbedekkingwas een ramp............. écht een ramp
![]()
was ook wel weer snel over ook, was de zwart/wit/grijs periode![]()
klippan bank foto...
Maar dat waren best lekkere banken, ik zou die ik nu heb zo er voor willen inruilen eigenlijk![]()
niet omdat ik ze zo mooi vind maar omdat die banken die ik nu heb voor geen meter zitten
Ook nog steeds niet aan begonnen, hij gamed wel met vrienden. Of liever 1 vriend tegelijk. beide verscholen achter hun laptopjequote:Op woensdag 4 februari 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
wél aan vriendjes? want dan zou hij later alsnog een kindje kunnen adopteren, ben je tóch nog
de klos
Was volgens mij een B&O telefoonquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zat daar wel relaxed te poseren op de hoek v.d bank, met je rode telefoon
nou nog heel effe dan, dan haal ik hem weer weg hoo, dus niet gaan kwoten...quote:
Geen idee waar dat ding is gebleven, we hadden later ook een hele B&O installatie,quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie de doorverkocht aan de vader van DDM?
Vertelde je al eens... Alles voor zn grote liefde...quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee waar dat ding is gebleven, we hadden later ook een hele B&O installatie,
die is toen we hier kwamen wonen verkocht op MP... meneer wilde weer iets anders,
die is best erg wat dat betreft
Ik vind dat hij best op grote voet leeft aan die foto te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |