mooi zo. Toen ik in mijn eerste huis nieuwe kozijnen kreeg was het een drama, overal stof en troep.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ziet er allemaal prachtig uit.Ramen moeten nog schoon gemaakt worden, dus dat is een mooi klusje voor de huishoudster. Geen last van kou, herrie of wat dan ook gehad, dus allemaal perfect. Aardige gasten ook, dus al met al alles erg vlot en soepel gegaan. Ben ook nog een goede gastheer geweest met koffie en koekjes, dus een prima dag.
Vervelend is dat. Alles netjes afgedekt hier en de rotzooi die ze hadden gemaakt die hebben ze ook weer opgeruimd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
mooi zo. Toen ik in mijn eerste huis nieuwe kozijnen kreeg was het een drama, overal stof en troep.
Dat is toch ook normaal bij zo'n klus...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles netjes afgedekt hier en de rotzooi die ze hadden gemaakt die hebben ze ook weer opgeruimd.
Misschien dat ik eventueel ook wel een keertje die ene foto van mij zo laat zien, gewoon even en dan weer weghalen.quote:
Als je erbij zet dat we hem niet mogen kwoten dan doen we dat ook niet hoor, dus kan bestquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien dat ik eventueel ook wel een keertje die ene foto van mij zo laat zien, gewoon even en dan weer weghalen.
Ha, da's fijn!quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ziet er allemaal prachtig uit.Ramen moeten nog schoon gemaakt worden, dus dat is een mooi klusje voor de huishoudster. Geen last van kou, herrie of wat dan ook gehad, dus allemaal perfect. Aardige gasten ook, dus al met al alles erg vlot en soepel gegaan. Ben ook nog een goede gastheer geweest met koffie en koekjes, dus een prima dag.
Welke zon?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
De zon gaat zo onder, dus Fann gaat de straat op ....
Ik zie 'm juist opkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die jij elke dag mist door in de nacht wakker te zijn ...
Ah da verklaart het een en ander....quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar komen de wijzen vandaan.
Hier ben ik weerquote:
Men weet maar nooit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi, dat het net zo gezellig mag worden als eerder deze dag of zelfs gezelliger ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |