Het wordt er idd niet duidelijker opquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap helemaal niks van het verhaal van het pakketje
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap helemaal niks van het verhaal van het pakketje Drakin
Een memorable dag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:54 schreef sacha het volgende:
de Aap heeft zijn eerste post op het forum met die rare naam gedaan
39quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een memorable dag.
Welke schoenmaat heeft jouw zoon?
Dan is ie ook al gequote volgens mijquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:54 schreef sacha het volgende:
ik zag hetquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ie ook al gequote volgens mij
2x nuquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is ie ook al gequote volgens mij
Vond ie het leuk?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:54 schreef sacha het volgende:
waarom die vraag?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een memorable dag.
Welke schoenmaat heeft jouw zoon?
Zoals ik het lees is de pakketbezorger, met pakket en al tegen de muur gereden en van binnenquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap helemaal niks van het verhaal van het pakketje
Het pakket, met een iets te grote vrouwenbevrediger daarin, is door de pakketbezorger te hard door de brievenbus gegooid en is tegen de muur tegenover de brievenbus gekomen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is de pakketbezorger, met pakket en al tegen de muur gereden en van binnen
is de er een stukkie uit de muur, meer zou ik er ook niet van kunnen maken
Nu is het verhaal wel duidelijker!quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het pakket, met een iets te grote vrouwenbevrediger daarin, is door de pakketbezorger te hard door de brievenbus gegooid en is tegen de muur tegenover de brievenbus gekomen.
Muur stuk, Drakin boos, vrouwenbevrediger teruggestuurd, klachtenmail onderweg...
O was dat het? Dankje voor de uitleg. Inmiddels is de gang weer schoon en de woonkamer weer ingericht zoals die was. Voor niks ruimte gemaakt voor nieuwe spulletjes dus. En op zoek naar een klein bankje, 3 persoons past dus gewoon niet. (heb nu een deels doorgezakte 2,5 zits)quote:
Nou ja, geen hond die het snapte dus we hebben maar even zitten fantaseren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
O was dat het? Dankje voor de uitleg. Inmiddels is de gang weer schoon en de woonkamer weer ingericht zoals die was. Voor niks ruimte gemaakt voor nieuwe spulletjes dus. En op zoek naar een klein bankje, 3 persoons past dus gewoon niet. (heb nu een deels doorgezakte 2,5 zits)
Bij gebrek aan een volledige uitleg van jouw kant, moet je zelf de plaatjes maar invullen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
O was dat het? Dankje voor de uitleg.
jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, geen hond die het snapte dus we hebben maar even zitten fantaseren.
Was het een bankstel dat pakket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |