Nu nog van de hele maand instellen en je zult zien dat je zelfs vriendjes met jezelf bent.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef FANN het volgende:
Sorry ik had niet door dat je naar beneden moest scrollen![]()
Ik heb twee vriendjes op nr. 1 staan![]()
Chufi en Kingstown![]()
1 5 Kingstown
1 5 chufi
3 4 Treehut362
3 4 drakin
3 4 ChocoFan
3 4 Piet_Piraat
3 4 MadMaster
3 4 just me
3 4 Deisyy
3 4 sacha
11 3 isax
12 2 JuupŠ
12 2 Doedezemaar
12 2 golfer
12 2 Voxs
12 2 Pavement
17 1 Arcee
17 1 marcb1974
17 1 Iemand91
En sta jij op 1quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu nog van de hele maand instellen en je zult zien dat je zelfs vriendjes met jezelf bent.
o ja dat was niet de juiste datumquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu nog van de hele maand instellen en je zult zien dat je zelfs vriendjes met jezelf bent.
Ik moet je teleurstellen ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen ....![]()
Ik had het kunnen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okéquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Iemand uit UTO volgens mij
Dan heb je met dit account in topics gepost waar je ook met je oude acoount gepost hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:22 schreef FANN het volgende:
ja verek ik ben vriendjes met fanvanheteersteuur, hoe kan dat nou?
Ben ook weer vergeten wat deze cijfers ook alweer representeren... Hoe vaak je met iemand in hetzelfde topic post of hoe vaak je iemand kwoot... Eind december was hier al een discussie over ontstaan... King zal het nog wel weten..quote:
AH......... dát kan wel kloppen danquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je met dit account in topics gepost waar je ook met je oude acoount gepost hebt.
zelfde topic dan, als je de verklaring leest van King...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ook weer vergeten wat deze cijfers ook alweer representeren... Hoe vaak je met iemand in hetzelfde topic post of hoe vaak je iemand kwoot... Eind december was hier al een discussie over ontstaan... King zal het nog wel weten..
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:35 schreef FANN het volgende:
Ik zal toch niet met fanvanheteersteuur in discussie zijn gegaan denk ik
Ja, o.a. daar dusquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Zou wel leuk zijn, maar in topics die langzaam gaan (zoals dat Nederlandstalige liedjestopic bijvoorbeeld) zullen wel postings van dit account en die van je oude staan.
Nadat jij tot 4 keer toe meende mij hier voor het eerst te zien hier, kijk ik nergens meer van op.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:35 schreef FANN het volgende:
Ik zal toch niet met fanvanheteersteuur in discussie zijn gegaan denk ik
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Nadat jij tot 4 keer toe meende mij hier voor het eerst te zien hier, kijk ik nergens meer van op.
Jezus, alweer?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt weer?
http://nos.nl/artikel/2017226-opnieuw-liquidatie-amsterdam.html
Osdorp, vlakbij die vorige liquidatie vorige week...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt weer?
http://nos.nl/artikel/2017226-opnieuw-liquidatie-amsterdam.html
da's waarquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het ruimt wel lekker op. Het was een bekende van de politie.
Ja, daar zat ik ook al te lezen. En hardop te lachen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef Kingstown het volgende:
KLB / FOK! heeft van mij een ander persoon gemaakt
Hi-la-risch.
Prachtig als iemand zoveel moeite doet voor een OP.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:47 schreef Eska het volgende:
Ja, daar zat ik ook al te lezen. En hardop te lachen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:48 schreef Eska het volgende:
In dergelijke topics vind ik het juist erg leuk als iemand zoveel werk maakt van de OP.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
Prachtig als iemand zoveel moeite doet voor een OP.![]()
Het is zelfs de kracht van zo'n topic, vind ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Prachtig als iemand zoveel moeite doet voor een OP.![]()
Heb het destijds ook gevolgd en dat was al een slapstick op zich.
Reed de koerier die omver?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:57 schreef drakin het volgende:
Pakketje is weer terug en mijn 90 jaar oude muur is nu kapot
Is er een verband tussen die 2 gebeurtenissen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:57 schreef drakin het volgende:
Pakketje is weer terug en mijn 90 jaar oude muur is nu kapot
ja was een te groot pak, en het was nog wel een cadeautjequote:Op woensdag 4 februari 2015 12:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Is er een verband tussen die 2 gebeurtenissen?
Moest het dan over de muur getild worden? Is het kado nog wel heel?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:03 schreef drakin het volgende:
[..]
ja was een te groot pak, en het was nog wel een cadeautje
cadeau is terug, komt wel een andere ooit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest het dan over de muur getild worden? Is het kado nog wel heel?
En wat is er dan precies met die muur gebeurd?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
cadeau is terug, komt wel een andere ooit.
is een stukkie uit nu. Maar mail is in de maak, wordt vervolgdquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat is er dan precies met die muur gebeurd?
Dus die koerier is er echt tegenaan gereden... Verzekeringsdingetje dan idd...quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
is een stukkie uit nu. Maar mail is in de maak, wordt vervolgd
Gaat om muur binnen, niet buiten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus die koerier is er echt tegenaan gereden... Verzekeringsdingetje dan idd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |