Jezus, alweer?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt weer?
http://nos.nl/artikel/2017226-opnieuw-liquidatie-amsterdam.html
Osdorp, vlakbij die vorige liquidatie vorige week...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt weer?
http://nos.nl/artikel/2017226-opnieuw-liquidatie-amsterdam.html
da's waarquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het ruimt wel lekker op. Het was een bekende van de politie.
Ja, daar zat ik ook al te lezen. En hardop te lachen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef Kingstown het volgende:
KLB / FOK! heeft van mij een ander persoon gemaakt
Hi-la-risch.
Prachtig als iemand zoveel moeite doet voor een OP.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:47 schreef Eska het volgende:
Ja, daar zat ik ook al te lezen. En hardop te lachen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:48 schreef Eska het volgende:
In dergelijke topics vind ik het juist erg leuk als iemand zoveel werk maakt van de OP.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
Prachtig als iemand zoveel moeite doet voor een OP.![]()
Het is zelfs de kracht van zo'n topic, vind ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Prachtig als iemand zoveel moeite doet voor een OP.![]()
Heb het destijds ook gevolgd en dat was al een slapstick op zich.
Reed de koerier die omver?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:57 schreef drakin het volgende:
Pakketje is weer terug en mijn 90 jaar oude muur is nu kapot
Is er een verband tussen die 2 gebeurtenissen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:57 schreef drakin het volgende:
Pakketje is weer terug en mijn 90 jaar oude muur is nu kapot
ja was een te groot pak, en het was nog wel een cadeautjequote:Op woensdag 4 februari 2015 12:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Is er een verband tussen die 2 gebeurtenissen?
Moest het dan over de muur getild worden? Is het kado nog wel heel?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:03 schreef drakin het volgende:
[..]
ja was een te groot pak, en het was nog wel een cadeautje
cadeau is terug, komt wel een andere ooit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest het dan over de muur getild worden? Is het kado nog wel heel?
En wat is er dan precies met die muur gebeurd?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:06 schreef drakin het volgende:
[..]
cadeau is terug, komt wel een andere ooit.
is een stukkie uit nu. Maar mail is in de maak, wordt vervolgdquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat is er dan precies met die muur gebeurd?
Dus die koerier is er echt tegenaan gereden... Verzekeringsdingetje dan idd...quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
is een stukkie uit nu. Maar mail is in de maak, wordt vervolgd
Gaat om muur binnen, niet buiten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus die koerier is er echt tegenaan gereden... Verzekeringsdingetje dan idd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |