Als ze me maar vaak genoeg quotenquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
Bondage maakt ineens een grote kans om grote vriendjes te worden deze maand
Zoals dit dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ze me maar vaak genoeg quoten
Quote.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ze me maar vaak genoeg quoten
In dit geval kom ik hoger op jouw lijst te staan. Echter omdat ik jou nu ook quote kom jij bij mij ook hoger uit.quote:
Straks haal je Madmaster en Kingstown nog in nu ik zo op dreef benquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:25 schreef bondage het volgende:
[..]
In dit geval kom ik hoger op jouw lijst te staan. Echter omdat ik jou nu ook quote kom jij bij mij ook hoger uit.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je stond bij mij al aardig hoog, maar laat jouw lijstje van januari eens zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:27 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "bondage" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015Ik sta echt bovenaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je dat graag?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Straks haal je Madmaster en Kingstown nog in nu ik zo op dreef ben
Iets met UTOquote:
Beetje lullig dat het in UTO is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met UTOIk heb vorige maand niet zo heel veel gepost, het merendeel is in UTO en zijn reacties op jouw posts
Ik zal ze straks even opnieuw genereren. Tegen 15:10 is de index bijgewerkt en staan deze posts er ook in.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje lullig dat het in UTO is.Ik ben wel benieuwd naar je lijstje van februari nu, nu dat je dit gemaakt hebt.
Zullen mensen nu ook minder gaan quoten of het bewust bij bepaalde mensen ontwijken of juist meer doen.
Kan zoveel kanten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Yep, aan dyon.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk nog eens, Bondage heeft je volgens mij nu aan iemand anders gekoppeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je klaagt wel over mij, maar zo te zien ben ik aardig gezakt op jouw lijstje. Jij staat tenminste nog op twee bij mij.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Yep, aan dyon.Maar zie eens met hoeveel verschil met dyon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je klaagt wel over mij, maar zo te zien ben ik aardig gezakt op jouw lijstje. Jij staat tenminste nog op twee bij mij.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik ben benieuwd dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zal ze straks even opnieuw genereren. Tegen 15:10 is de index bijgewerkt en staan deze posts er ook in.
Altijd nog kleiner dan het verschil tussen MM en mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar zie eens met hoeveel verschil met dyon!
Kom gewoon wat meer in 40 + dan lieverdquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Altijd nog kleiner dan het verschil tussen MM en mij.
hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom gewoon wat meer in 40 + dan lieverd
Daar heb ik geen tijd voor en die gaan te hard om het te kunnen bijhouden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom gewoon wat meer in 40 + dan lieverd
Arme jij, dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor en die gaan te hard om het te kunnen bijhouden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor en die gaan te hard om het te kunnen bijhouden.
Ik voorzie een post crisis ....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |