welke naam?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van mij niet, FANN, maar je hebt al een naam achter je kont aan nu.
Quote=quote back.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef bondage het volgende:
Update heb ik zojuist doorgevoerd. Het is nu op basis van het aantal keer dat je iemand quote. De maandrestrictie is hierbij ook komen te vervallen en de stats worden een stuk sneller gegenereerd.
Waar is jouw vriendenlijstje van februari?quote:
Je hoeft je niet meer aan te melden, maar omdat het Nationale complimentendag is heb ik het even voor je opgezocht. Vanwege je fantastische hulp en bijdrages in het enquete-topic.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ergens bij de FOK!stats v1.7. Moet je weer aanmelden en zo, daar ben ik veel te lui voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is apart. Mss dat bondage je daarmee kan helpen, want het grootste deel zou je moeten kunnen genereren zonder in te loggen. Alleen voor het "user-aantallen deel" heb je een inlogcode nodig zover ik weet.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik kan er niets zonder in te loggen.Bedankt, Kt!
Voor de vriendenlijst hoef je niet in te loggen. Je hoeft sowieso voor een groot aantal stats niet in te loggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kan er niets zonder in te loggen.Bedankt, Kt!
Keek zoals gewoonlijk weer eens half.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor de vriendenlijst hoef je niet in te loggen. Je hoeft sowieso voor een groot aantal stats niet in te loggen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 12:47 schreef Nober het volgende:
Het is dus een quotelijst en geen vriendenlijst.
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Nober" van 01-02-2015 t/m 28-02-2015
nr / aantal keer gequote / gebruiker
01 17 KingRoland
02 12 Karina
03 11 Ajacied422
[..]
Quote=quote back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |