Of Liesjes lange lijstje.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Liesjes lijstje. Probeer dat maar eens 10 keer achter elkaar te zeggen.
Ja, toen stond je op 48 geloof ik of iig in de 40. Wat dan ook wel weer vreemdsoortig klopt met het forum waar je het meest verblijft. Zo denkende ben je ineens jonger aan het wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terrirtoriumgedrag. Joezi probeert zijn grootste concurrent af te troeven.
[..]
Neen.Tov de voorheen gebruikte methode bedoel je?
In Liesjes lijstje van februari sta jij tot nu toe wel bovenaan, dus er is hoop voor je.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Liesjes lijstje. Probeer dat maar eens 10 keer achter elkaar te zeggen.
Al die cossers die in jouw lijstje stonden zijn allemaal verdwenen, omdat die nu niet meer meetellen als je een keer daar wat post, dus ben ik eigenlijk alleen maar gestegen, omdat anderen zijn gezakt. Als je me probeerde op te beuren is dat niet echt gelukt.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:54 schreef Voxs het volgende:
Ja, toen stond je op 48 geloof ik of iig in de 40. Wat dan ook wel weer vreemdsoortig klopt met het forum waar je het meest verblijft. Zo denkende ben je ineens jonger aan het worden
( oke dat was volslagen kwats)
ah, maar daar denk je dus niet goed. In de cos komt ik nauwelijks meer en quote ik nauwelijks..dus kon ik jou meer quoten.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Liesjes lijstje van februari sta jij tot nu toe wel bovenaan, dus er is hoop voor je.
[..]
Al die cossers die in jouw lijstje stonden zijn allemaal verdwenen, omdat die nu niet meer meetellen als je een keer daar wat post, dus ben ik eigenlijk alleen maar gestegen, omdat anderen zijn gezakt. Als je me probeerde op te beuren is dat niet echt gelukt.
Ik sta 2 plaatsten boven jou in Voxs' lijstje.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Liesjes lijstje van februari sta jij tot nu toe wel bovenaan, dus er is hoop voor je.
[..]
Al die cossers die in jouw lijstje stonden zijn allemaal verdwenen, omdat die nu niet meer meetellen als je een keer daar wat post, dus ben ik eigenlijk alleen maar gestegen, omdat anderen zijn gezakt. Als je me probeerde op te beuren is dat niet echt gelukt.
Even gecheckt in welke reeksen ik in januari het meeste heb gepost. Het is maar goed dat bondage die optie nog niet openbaar voor iedereen heeft gemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:12 schreef Voxs het volgende:
ah, maar daar denk je dus niet goed. In de cos komt ik nauwelijks meer en quote ik nauwelijks..dus kon ik jou meer quoten.
zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voxs haar lijstje en de mijne zijn sowieso niet erg evenwichtig verdeeld. Ik ga haar maar wat minder vaak quoten, want de liefde kwam blijkbaar van 1 kant.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik sta 2 plaatsten boven jou in Voxs' lijstje.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even gecheckt in welke reeksen ik in januari het meeste heb gepost. Het is maar goed dat bondage die optie nog niet openbaar voor iedereen heeft gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voxs haar lijstje en de mijne zijn sowieso niet erg evenwichtig verdeeld. Ik ga haar maar wat minder vaak quoten, want de liefde kwam blijkbaar van 1 kant.Echt een hartenbreker. ik quote haar ook twee keer zo vaak als zij mij quote.
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even gecheckt in welke reeksen ik in januari het meeste heb gepost. Het is maar goed dat bondage die optie nog niet openbaar voor iedereen heeft gemaakt.
Ik was sowieso niet je grote liefde en mij hoor je ook niet miepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voxs haar lijstje en de mijne zijn sowieso niet erg evenwichtig verdeeld. Ik ga haar maar wat minder vaak quoten, want de liefde kwam blijkbaar van 1 kant.![]()
26-31... ook nog eens.. voorwaardelijke liefde
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dat is ook wel een goed idee! Jij hebt lage aantallen vergeleken bij mij.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:42 schreef jogy het volgende:
Toch maar even een vriendjeslijst gemaakt over de gehele looptijd (2014)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met vlag en wimpel.quote:![]()
Lol...wilde invoeren en toen kreeg ik dit te zien:
Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.Heb er maar een top-100 van gemaakt. Excuses aan de 723 andere vriendjes.
![]()
Waarschijnlijk omdat ik niet slowchatquote:Op maandag 16 februari 2015 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee! Jij hebt lage aantallen vergeleken bij mij.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee! Jij hebt lage aantallen vergeleken bij mij.
sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Met vlag en wimpel.![]()
Lol...wilde invoeren en toen kreeg ik dit te zien:
Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.Heb er maar een top-100 van gemaakt. Excuses aan de 723 andere vriendjes.
![]()
Dat klinkt zeer plauseibel.quote:
Zit me te bedenken dat ik sinds januari 2014 jou gemiddeld ongeveer 3,5 keer per dag quote.quote:
jah...bah...quote:Op maandag 16 februari 2015 12:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit me te bedenken dat ik sinds januari 2014 jou gemiddeld ongeveer 3,5 keer per dag quote.
Dat is ook best wel sletterig veel.
Maar wel mijn slet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer statsSOONY
Hoe kan dat nou? Jij zit dag en nacht in UTOquote:Op zondag 1 maart 2015 08:57 schreef Kingstown het volgende:
Het is maart, dus de vriendenlijstjes van februari kunnen geplaatst worden!
[..]
Maar wel mijn slet.![]()
Ik kom alleen daar waar jij ook komt.quote:
Tja... ik mag dan wel een slet zijn, maar ik ben wél een trouwe sletquote:Op zondag 1 maart 2015 12:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom alleen daar waar jij ook komt.![]()
Helaas is de liefde wederom niet wederzijds.![]()
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "FANN" van 01-02-2015 t/m 28-02-2015
nr / aantal keer gequote / gebruiker
01 396 chufi
Ik ben gewoon gezakt van 3 naar 4 op jouw lijstje, dus zo trouw ben je nou ook weer niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:37 schreef FANN het volgende:
Tja... ik mag dan wel een slet zijn, maar ik ben wél een trouwe slet
Maar Chuf staat volgens mij vanaf het begin al op éénquote:Op zondag 1 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gezakt van 3 naar 4 op jouw lijstje, dus zo trouw ben je nou ook weer niet.
welke naam?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van mij niet, FANN, maar je hebt al een naam achter je kont aan nu.
Quote=quote back.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef bondage het volgende:
Update heb ik zojuist doorgevoerd. Het is nu op basis van het aantal keer dat je iemand quote. De maandrestrictie is hierbij ook komen te vervallen en de stats worden een stuk sneller gegenereerd.
Waar is jouw vriendenlijstje van februari?quote:
Je hoeft je niet meer aan te melden, maar omdat het Nationale complimentendag is heb ik het even voor je opgezocht. Vanwege je fantastische hulp en bijdrages in het enquete-topic.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ergens bij de FOK!stats v1.7. Moet je weer aanmelden en zo, daar ben ik veel te lui voor.
Dat is apart. Mss dat bondage je daarmee kan helpen, want het grootste deel zou je moeten kunnen genereren zonder in te loggen. Alleen voor het "user-aantallen deel" heb je een inlogcode nodig zover ik weet.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik kan er niets zonder in te loggen.Bedankt, Kt!
Voor de vriendenlijst hoef je niet in te loggen. Je hoeft sowieso voor een groot aantal stats niet in te loggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kan er niets zonder in te loggen.Bedankt, Kt!
Keek zoals gewoonlijk weer eens half.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor de vriendenlijst hoef je niet in te loggen. Je hoeft sowieso voor een groot aantal stats niet in te loggen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 12:47 schreef Nober het volgende:
Het is dus een quotelijst en geen vriendenlijst.
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Nober" van 01-02-2015 t/m 28-02-2015
nr / aantal keer gequote / gebruiker
01 17 KingRoland
02 12 Karina
03 11 Ajacied422
[..]
Quote=quote back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |