SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er kunnen maximaal 31 dagen zitten tussen begin- en einddatum, dus een vriendje van het jaar gaat niet lukken, maar aan het einde van de maand is het nieuwe ronde en dus nieuwe kansen en wie weet staat er dan wel iemand anders op nummer 1. Speciale dank aan de users in de top-100 waarvan ik geen idee had dat we vriendjes waren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:09 schreef Juup© het volgende:
Zal best wel kloppen die lijst, alleen zie ik het anders
[ afbeelding ] Top 100 van 01-01-2015 t/m 31-01-2015Dat is de verkeerde lijst Juup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt niet FOK!vriendjes geselecteerd, maar aantal postings.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde lijst Juup.![]()
Je hebt niet FOK!vriendjes geselecteerd, maar aantal postings.
Jij schaamt je gewoon voor wie je vriendjes zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:10 schreef 44rdbei het volgende:
Is gewoon een lijst van users die de meeste topics openen of actief zijn in topics..
geen enkele relatie tot favoriete users.
Als de lijst betrouwbaar was zou ik me inderdaad schamen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij schaamt je gewoon voor wie je vriendjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook met deze lijst ben ik het niet eens, er staan users in de top 20 waar ik niets mee heb of wil hebben, maar goed het is maar een lijstje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 09:17:50 ]
Dat dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als de lijst betrouwbaar was zou ik me inderdaad schamen.
Sorry.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:16 schreef Juup� het volgende:
Ook met deze lijst ben ik het niet eens, er staan users in de top 20 waar ik niets mee heb of wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Jij hebt tenminste nog een goed excuus dat je uit hoofde van je functie soms topics moet sluiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:28 schreef RingBewoner het volgende:
Ik sta bij een aantal mensen vrij hoog......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Grappig, een aantal van jouw toppers staat bij mij ook hoog.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Bombvis" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
klik hier voor meer stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het aantal geile DM'squote:Op woensdag 4 februari 2015 09:50 schreef -supergirl- het volgende:
Haha mijn fokvriendje is eend112. Nummer 2 is trouwens aberella.
waarop is dit gebaseerd?
Het aantal keer dat je in hetzelfde topic gepost hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:50 schreef -supergirl- het volgende:
Haha mijn fokvriendje is eend112. Nummer 2 is trouwens aberella.
waarop is dit gebaseerd?
Dan is het geen vriendje van de maand meer. Valsspeler.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:32 schreef 44rdbei het volgende:
Oh, ik snap het. je moet zelf even spelen met de datums.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:47 schreef drakin het volgende:
Niet mijn eigen vriendje maar Kingstown is mijn beste vriendje op Fok
Leg dat thuis maar eens uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik ook
Hey mattie van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Bij het zien van jouw lijstje valt dat toch wat tegen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:19 schreef Voxs het volgende:
omdat ik blijkbaar zo'n goede Fok!vriendin ben
Te laat, nu hebben King en ik al een LAT relatie, volgens king vooral de nadruk op de Aquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:19 schreef Voxs het volgende:
Op verzoek van Kt. en omdat ik blijkbaar zo'n goede Fok!vriendin en lijstduwer ben
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Voxs" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
nr / aantal topics / gebruiker
001 135 FreshFruit72
002 122 Jian
003 119 DKUp
004 118 Dotteke
005 107 PeZu
006 093 BaconbusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Braindead2000" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015
nr / aantal topics / gebruiker
01 40 Voxs
02 39 PeZu
03 38 isax
04 36 Baconbus
04 36 ChocoFan
04 36 liesje1979
07 35 Kingstown
08 34 Gert
09 32 Kijkertje
10 31 PavementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe tenminste mijn best nog om op plaats 8 te komenquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij het zien van jouw lijstje valt dat toch wat tegen.
Jij staat bij mij op plaats 8 en ik bij jou slechts op pek 51. Daar word ik wel een beetje verdrietig van.
Heyquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:23 schreef HPLC het volgende:
RingBewoner is de 'gelukkige'Oh, 9e pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Voxs is een player.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Je bent mijn beste vriendje en ik sta bij jou op plaats 64.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
tssk ik doe niet aan playerenquote:
moet je maar zorgen dat de formules kloppen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan is het geen vriendje van de maand meer. Valsspeler.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi man, maar hebben we hier ook iets aan???mee bekant vangde gin haas.
Het lijstje geeft aan wie er heimelijk verliefd op je is en de meest waarschijnlijke dader van een eventuele crime passionelquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:07 schreef TUFKAL het volgende:
Wat is fok vriendje dan? Wat zegt mij deze lijst?
gaafquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Het lijstje geeft aan wie er heimelijk verliefd op je is en de meest waarschijnlijke dader van een eventuele crime passionel
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:47 schreef drakin het volgende:
Niet mijn eigen vriendje maar Kingstown is mijn beste vriendje op Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij klopt het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]![]()
Bij mij klopt het wel.Ik hou ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:16 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Juup©" van 01-01-2015 t/m 31-01-2015De user op plek 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook met deze lijst ben ik het niet eens, er staan users in de top 20 waar ik niets mee heb of wil hebben, maar goed het is maar een lijstje
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:23 schreef HPLC het volgende:
RingBewoner is de 'gelukkige'Nr 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben jouw nummer 1quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben jouw nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2, 3 en 4 zijn haters die speciaal in mijn topics posten om te haten_!!
Te veel werk. Doe jij het anders even voor mij?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe eens een heel lijstje luiwammes.
Woman on top was het toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
Te veel werk. Doe jij het anders even voor mij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks isax, maar die slettebak van een voxs staat bij jou ook al bovenaan.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Woman on top was het toch?![]()
Vooruit dan maar.Ik had van 3 januari tot 3 februari. Ik zie nu dat het voxs is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks isax, maar die slettebak van een voxs staat bij jou ook al bovenaan.Ook goed.
![]()
En Voxs probeert mij in te halen met posten volgens mij.![]()
Oh en dank je wel lieve KT.![]()
![]()
Nee hoor, ik slettebak slechtsquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had van 3 januari tot 3 februari. Ik zie nu dat het voxs is.Ook goed.
![]()
En Voxs probeert mij in te halen met posten volgens mij.![]()
Oh en dank je wel lieve KT.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Dat is wel weer erg veel gevraagd. Ik heb even je vriendje van de maand voor je opgezocht en eerlijk gezegd vind ik jou en DKUp ook wel een hele mooie match.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg veel gevraagd. Ik heb even je vriendje van de maand voor je opgezocht en eerlijk gezegd vind ik jou en DKUp ook wel een hele mooie match.
samen tokkie tv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
best knap dat pave onder u staat genoteerd!
Pave en ik staan gelijk op jouw lijstje. Op plek 13. Dat wordt een triootje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:34 schreef isax het volgende:
samen tokkie tv.![]()
best knap dat pave onder u staat genoteerd!
word mijn kip op 't spit fantasie toch nog werkelijkheidquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pave en ik staan gelijk op jouw lijstje. Op plek 13. Dat wordt een triootje.
Leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:29 schreef bondage het volgende:
Binnenkort ga ik een update doorvoeren zodat de vriendenlijst wordt gegenereerd op basis van quotes. Dus zoveel te vaker je iemand quote des te hoger in de lijst. Nadeel is dat dit alleen over dit en vorig jaar kan omdat ik over deze periode de inhoud van posts (ivm Mycroft) heb.
Oops... Dan gaan er echte slachtoffers vallen ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:29 schreef bondage het volgende:
Binnenkort ga ik een update doorvoeren zodat de vriendenlijst wordt gegenereerd op basis van quotes. Dus zoveel te vaker je iemand quote des te hoger in de lijst. Nadeel is dat dit alleen over dit en vorig jaar kan omdat ik over deze periode de inhoud van posts (ivm Mycroft) heb.
Jou ga ik nooit meer quoten. Ik wil een ander vriendje. Nou ja....eigenlijk een vriendinnetje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
Oops... Dan gaan er echte slachtoffers vallen ...
Dat was wel duidelijk... Al dat geslijm trouwaanzoeken gedoe bij alle dames ook ...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jou ga ik nooit meer quoten. Ik wil een ander vriendje. Nou ja....eigenlijk een vriendinnetje.
RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Helaas. Je bent al gekoppeld aan isax. Past ook wat beter qua leeftijd enzo.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
Dat is wel weer erg veel gevraagd. Ik heb even je vriendje van de maand voor je opgezocht en eerlijk gezegd vind ik jou en DKUp ook wel een hele mooie match.
Ahh wat schattigquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas. Je bent al gekoppeld aan isax. Past ook wat beter qua leeftijd enzo.
[..]
Wel apart dat jij 85 keer in haar lijstje staat en zij maar 83 keer in jouw lijstje.quote:
Klopt, zie ik bij meerdere mensenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel apart dat jij 85 keer in haar lijstje staat en zij maar 83 keer in jouw lijstje.
Illuminati.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef DKUp het volgende:
FreshfruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn lijstjeYes, ik ben nog net jouw nummer 99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Update heb ik zojuist doorgevoerd. Het is nu op basis van het aantal keer dat je iemand quote. De maandrestrictie is hierbij ook komen te vervallen en de stats worden een stuk sneller gegenereerd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops... Dan gaan er echte slachtoffers vallen ...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 13:24:20 ]
Het maximum van 100 users is ook vervallen zie ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef bondage het volgende:
Update heb ik zojuist doorgevoerd. Het is nu op basis van het aantal keer dat je iemand quote. De maandrestrictie is hierbij ook komen te vervallen en de stats worden een stuk sneller gegenereerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
Ik sta ook écht bij niemand op nummer één weer heh?![]()
Nou ga jij mij natuurlijk expres niet meer quoten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:39 schreef chufi het volgende:
Eindelijk dat misverstand ook de wereld uit
Dat maakt geen verschil, het is hoe vaak jij iemand hebt gequote.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ga jij mij natuurlijk expres niet meer quoten.![]()
Dit is weer een plus 1 voor in februari.
Tegen mn MEN vriendjes kan niemand in 40+ opquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ga jij mij natuurlijk expres niet meer quoten.![]()
Dit is weer een plus 1 voor in februari.
Kan ik dat uitzetten, dat iemand mij quote?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat maakt geen verschil, het is hoe vaak jij iemand hebt gequote.
Neequote:Op donderdag 5 februari 2015 13:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik dat uitzetten, dat iemand mij quote?
Dat snap ik, maar ik stond bij chufi ook op1 en daar wil hij duidelijk vanaf. Best wel confronterend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:41 schreef bondage het volgende:
Dat maakt geen verschil, het is hoe vaak jij iemand hebt gequote.
Doe jouw vriendjeslijst over januari eens als je wilt. Ben wel benieuwd met de nieuwe opzet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:41 schreef chufi het volgende:
Tegen mn MEN vriendjes kan niemand in 40+ op
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik stond bij chufi ook op1 en daar wil hij duidelijk vanaf. Best wel confronterend.
[..]
Doe jouw vriendjeslijst over januari eens als je wilt. Ben wel benieuwd met de nieuwe opzet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |