Hier verder.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Porsche, doe eens niet zo vervelend johquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:00 schreef porsche1 het volgende:
Ja hoor, terechte kritiek word gewoon gecensureerd vandaag de dag.
FOK! staat onder leiding van een ...-leider vrees ik.
sorry tim.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Porsche, doe eens niet zo vervelend joh
oneluv etcquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
sorry tim.
[ afbeelding ]
respect
je gaf geen kritiek, je riep dat iemand zijn bek moest houden, dat kun je gewoon aan ons overlaten want iedereen die een klacht heeft mag hier gewoon klagenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:00 schreef porsche1 het volgende:
Ja hoor, terechte kritiek word gewoon gecensureerd vandaag de dag.
FOK! staat onder leiding van een ...-leider vrees ik.
Daarom iedere twee weken een nieuwe naam.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wel raar om jezelf als terreurgroep Isis te noemen, aangezien Isis een moedergodin was.
Dit inderdaad. Walgelijkquote:Op zondag 28 september 2014 17:48 schreef Awsom het volgende:
Kan iemand die WeerGeelders ff bannen. alvast bedankt
Dit dus, ik had het al in de SC gepost, per ongeluk. timmmm is on it als hij heeft gegeten. Kortom; geen idee waarom ik het hier weer postquote:Op zondag 28 september 2014 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Kan er in dit soort topics/reeksen niet een tikje strakker gemodereerd worden?
Topicreeks: Monster truck rijdt publiek in Haaksbergen
Ze gaan rap, dat is lastig, en iedereen heeft recht op z'n mening en hoeft geen hele '3 dagen rouw, zet je facebook op zwart en doe een roos in je MSN-naam' kliek te worden, maar die hele reeks is praktisch al verneukt door wat mensen die aanhoudend schijtlollig willen zijn, ook al zijn er een aantal doden gevallen, en mensen die daar vervolgens weer over vallen en hun 'terechtspreken', en vervolgens dáár weer reacties op van anderen dat het hun allemaal niet boeit![]()
Kortom; hoop offtopic geblaat en discussie over en weer, en het 'onderwerp' sneeuwt onder. Kunnen de mensen die het allemaal niet boeiend vinden en continu grappen moeten maken niet verzocht worden op te tiefen, lijkt me niet zo'n probleem als zoiets ze toch niet interesseert?
Ik was al bezigquote:Op maandag 29 september 2014 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
NWS / Monstertruck rijdt publiek in in Haaksbergen #5
Idioten lopen te trollen in het haaksbergen topic.
Dingen als verdiende loon en ongelovigen worden er gepost,
Erg onsmakelijk.
Daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor.quote:Op maandag 29 september 2014 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
NWS / Monstertruck rijdt publiek in in Haaksbergen #5
Idioten lopen te trollen in het haaksbergen topic.
Dingen als verdiende loon en ongelovigen worden er gepost,
Erg onsmakelijk.
Dat was niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op maandag 29 september 2014 10:36 schreef Specularium het volgende:
Ik had er al #148 van gemaakt, heb niet het vermoeden het zo ver gaat komen.
Nu feitelijk genoeg?quote:Op maandag 29 september 2014 10:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde
Heel goed. Op een dag maken we wel een echte mod van je.quote:
Moet ik eerst met je moeder naar bed zeker?quote:Op maandag 29 september 2014 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heel goed. Op een dag maken we wel een echte mod van je.
U is necrofiel? Mijn moeder is al 22 jaar dood.quote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik eerst met je moeder naar bed zeker?
Die gaat dan de hele tijd enorm kritisch doen.
ik neuk je de moeder zou ik iig anders proberen te formulerenquote:Op maandag 29 september 2014 10:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik eerst met je moeder naar bed zeker?
Die gaat dan de hele tijd enorm kritisch doen.
Gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Kan een modje misschien mijn topic in KLB zetten? Daar was het eigenlijk voor bedoeld.
KLB / Megamoskee in Gouda
Die bron is zelfs zo kut dat ik dat BNW niet wil aandoen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:17 schreef mylamboisblack het volgende:
NWS / Poetin en moslims
Bron nagetrokken, blijkt dat dat bericht verzonnen is en Putin zoiets nooit heeft gezegd. Bron zelf is een conspiracywebsite, ik neem aan dat dat meer voor BNW is dan voor NWS?
Ik zie dat je het hebt aangepast. Een suggestie om ook de OP eventueel te wijzigen? Uit ervaring weet ik dat mensen bij het bezoeken van FOK-topics via Google soms toch de OP lezen en niet verder kijken naar de laatste posts(waarin staat dat het fake is).quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die bron is zelfs zo kut dat ik dat BNW niet wil aandoen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:48 schreef DeTolk het volgende:
mag deze dicht?
Deel 1 is nog niet eens vol..
NWS / Jumbo zwicht voor Wakker Dier #2
1 dicht en de andere gekoppeld, thxquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:13 schreef Dagonet het volgende:
Technisch gezien was dit topic 1: NWS / Jumbo zwicht voor Wakker Dier en die is wel vol.
Je eigen topic verSCen is over het algemeen een minder goed ideetjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
NWS / Illegaal steekt zich in Brussel in de fik
Foutje gemaakt bij kopiëren, kan iemand de titel aanpassen (verwijderen van tekst na 'fik')?
Ok. Mooizoquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:25 schreef sp3c het volgende:
das wel de bedoeling ja, blijft een Nederlands forum
Mee eens.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:24 schreef sp3c het volgende:
komt bij dat niet wij maar jullie het topic maken wat het is, als het leeuwendeel constant terugvalt op irrelevant geneuzel over oninteressante dingen dan is dat jullie feestje ... dan haal ik op een gegeven moment alleen de scheldpartijen er tussenuit
maar dat is persoonlijk
Mag je wel zo over een volk praten? Volgens mij is dit niet alleen racistisch, maar ook buitengewoon triest.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 04:00 schreef Biebsie het volgende:
Achterlijke Koerden. Laf in Kobani en laf in Nederland! Kobani gaat vallen omdat ze laf zijn en daar is de geschiedenis een getuige van.
Het gaat hier niet over een land, maar over een volk. Een land kan je zoveel bekritiseren als je wil, hier gaat het om een volk, dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 05:28 schreef sp3c het volgende:
triest we maar als je moet kunnen zeggen dat Nederland laf is omdat het niet direct op het zwaard valt voor de koerden mag dat de andere kant op ook natuurlijk
maar het is een vrij trieste reactie idd
Hoe lang heb je daarover gedaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:59 schreef Specularium het volgende:
Ik heb hier een topic van hem gevonden dat helemaal niet over tintelingen gaat!
NWS / Halve maand cel voor aanranden 7-jarige
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:26 schreef tong80 het volgende:
Kan KGB veranderd worden in Politie ?
NWS / Politie pakt 130 voetbalfans op na anti-Poetin-Lied
Alvast bedankt.
Mag dit?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:31 schreef budvar het volgende:
[..]
En 1 voor 1 komen die voorspellingen uit. Mensen die nou nog geloven in de goedheid van de moslims hebben wel een enorme plaat voor hun kop. Er is maar 1 oplossing en dat is de totale verwijdering van islam en al zijn facetten uit Nederland en Europa, of het nou gematigde goedwillende of extremistische moslims zijn, ze moeten worden verwijderd.
En ditquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:43 schreef budvar het volgende:
[..]
Het kan nu nog op een vreedzame manier, als we nog een paar jaar wachten is de enige oplossing met veel bloedvergieten. Lijkt je dat leuk om al je geloofsgenoten dood in de straten te zien liggen?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:44 schreef budvar het volgende:
[..]
Een ak47 aanschaffen met genoeg kogels is een beginnetje.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:54 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk niet alleen, we moeten als land laten zien dat we deze mongolen hier niks te zoeken hebben. Ik zou zeggen we geven ze tot 31 december de tijd om vrijwillig Nederland te verlaten, daarna zullen we ze moeten verwijderen.
Oproep tot geweld is in alle beschaafde landen verboden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:59 schreef El_Matador het volgende:
Alleen fascisten willen onwelgevoeglijke meningen wegjorissen.
Ga in discussie erover of negeer het.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Lenny Kuhr: 'Mijn moederhart huilt'
Dit lijkt me geen NWS topic.
TT had Marokkaanse mannen vallen fietsster Heerhugowaard aan moeten zijn?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef Elan het volgende:
NWS / Noord-Afrikaanse mannen vallen fietsster Heerhugowaard aan
TT is suggestief en onnodig opruiend.
Fixed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:43 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand deze : NWS / Kamer wil alternatieven voor OV-chip #2
Even aan deze: NWS / Kamer wil alternatieven voor OV-chip reeksen?
En #2 mag er ook bij
Thnx
Wat klopt er niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef Elan het volgende:
NWS / Noord-Afrikaanse mannen vallen fietsster Heerhugowaard aan
TT is suggestief en onnodig opruiend.
Ze zegt zelf dat ze alleen kon onderscheiden dat het licht getinte "waarschijnlijk" Marokkaanse jongens waren.quote:
Het moet zijn: Noord-Afrikaanse mannen vallen user van FOK! aan in Heerhugowaard.quote:
Nee. Aangezien nergens uit blijkt dat het om Noord-Afrikaanse mannen gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het moet zijn: Noord-Afrikaanse mannen vallen user van FOK! aan in Heerhugowaard.
Credits voor Zargons recherchewerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |