Hallo, dit is de sc. Maar ik ben bijna klaar met koken?quote:Op zondag 28 september 2014 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Kan er in dit soort topics/reeksen niet een tikje strakker gemodereerd worden?
Topicreeks: Monster truck rijdt publiek in Haaksbergen
Ze gaan rap, dat is lastig, en iedereen heeft recht op z'n mening en hoeft geen hele '3 dagen rouw, zet je facebook op zwart en doe een roos in je MSN-naam' kliek te worden, maar die hele reeks is praktisch al verneukt door wat mensen die aanhoudend schijtlollig willen zijn, ook al zijn er een aantal doden gevallen, en mensen die daar vervolgens weer over vallen en hun 'terechtspreken', en vervolgens dáár weer reacties op van anderen dat het hun allemaal niet boeit![]()
Kortom; hoop offtopic geblaat en discussie over en weer, en het 'onderwerp' sneeuwt onder. Kunnen de mensen die het allemaal niet boeiend vinden en continu grappen moeten maken niet verzocht worden op te tiefen, lijkt me niet zo'n probleem als zoiets ze toch niet interesseert?
Gewillige bruidsmeisjes. De rest is bijzaak.quote:Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef timmmmm het volgende:
Mijn zus gaat in mei trouwen. Ik ben van de organisatie. Denk eens ff met me mee, waar moet ik allemaal aan denken.
Idee is 3 uur ceremonie, daarna bij haar in de tuin (grote oprit+schuur) en feestje met bbq etc.
Waar moet je allemaal aan denken, wat moet je allemaal hebben?
(Sta)tafels met aankleding (tafelkleden, bloemen).quote:Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef timmmmm het volgende:
Mijn zus gaat in mei trouwen. Ik ben van de organisatie. Denk eens ff met me mee, waar moet ik allemaal aan denken.
Idee is 3 uur ceremonie, daarna bij haar in de tuin (grote oprit+schuur) en feestje met bbq etc.
Waar moet je allemaal aan denken, wat moet je allemaal hebben?
Verschil tussen mannen en vrouwen in een notendop:quote:Op zondag 28 september 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
(Sta)tafels met aankleding (tafelkleden, bloemen).
Dat is prima te combineren.quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verschil tussen mannen en vrouwen in een notendop:
Mannen willen: drank, eten, vrouwen
Vrouwen willen: tafelkleedjes, bloemen en banken
Precies, na veel drank lekker in die bloemenvazen pissen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is prima te combineren.
En een muziekje is ook wel leuk erbij.
En jullie mannen met de bruidsmeisjes onder de tafels met tafellaken.quote:Op zondag 28 september 2014 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, na veel drank lekker in die bloemenvazen pissen.
Op uitvoeren dan?quote:Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
Je hoeft niet de hele tijd op invoeren te klikken.
topshow die ouwe kereltjes, over 2 weken John versteeg vs Manitas Demelinne, niet zo goed natuurlijk maar gemiddeld even oud als Bendaquote:Op zondag 28 september 2014 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vorige week heb ik Jan Benda zien spelen.
Opa kan het nog steeds.
Zelfs je UI is scheef.quote:Op zondag 28 september 2014 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
En jullie mannen met de bruidsmeisjes onder de tafels met tafellaken.
Ook...en omdat ik op jou wacht natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 09:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom was je toch ook forever alone?
Doe dan even je pijltje anders.quote:Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook...en omdat ik op jou wacht natuurlijk.
Corrie moet even naar de Appie en maakt daar een hele post van.quote:Op maandag 29 september 2014 09:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik moet zo weg, zag het in het voorbijgaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |