Hallo, dit is de sc. Maar ik ben bijna klaar met koken?quote:Op zondag 28 september 2014 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Kan er in dit soort topics/reeksen niet een tikje strakker gemodereerd worden?
Topicreeks: Monster truck rijdt publiek in Haaksbergen
Ze gaan rap, dat is lastig, en iedereen heeft recht op z'n mening en hoeft geen hele '3 dagen rouw, zet je facebook op zwart en doe een roos in je MSN-naam' kliek te worden, maar die hele reeks is praktisch al verneukt door wat mensen die aanhoudend schijtlollig willen zijn, ook al zijn er een aantal doden gevallen, en mensen die daar vervolgens weer over vallen en hun 'terechtspreken', en vervolgens dáár weer reacties op van anderen dat het hun allemaal niet boeit![]()
Kortom; hoop offtopic geblaat en discussie over en weer, en het 'onderwerp' sneeuwt onder. Kunnen de mensen die het allemaal niet boeiend vinden en continu grappen moeten maken niet verzocht worden op te tiefen, lijkt me niet zo'n probleem als zoiets ze toch niet interesseert?
Gewillige bruidsmeisjes. De rest is bijzaak.quote:Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef timmmmm het volgende:
Mijn zus gaat in mei trouwen. Ik ben van de organisatie. Denk eens ff met me mee, waar moet ik allemaal aan denken.
Idee is 3 uur ceremonie, daarna bij haar in de tuin (grote oprit+schuur) en feestje met bbq etc.
Waar moet je allemaal aan denken, wat moet je allemaal hebben?
(Sta)tafels met aankleding (tafelkleden, bloemen).quote:Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef timmmmm het volgende:
Mijn zus gaat in mei trouwen. Ik ben van de organisatie. Denk eens ff met me mee, waar moet ik allemaal aan denken.
Idee is 3 uur ceremonie, daarna bij haar in de tuin (grote oprit+schuur) en feestje met bbq etc.
Waar moet je allemaal aan denken, wat moet je allemaal hebben?
Verschil tussen mannen en vrouwen in een notendop:quote:Op zondag 28 september 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
(Sta)tafels met aankleding (tafelkleden, bloemen).
Dat is prima te combineren.quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verschil tussen mannen en vrouwen in een notendop:
Mannen willen: drank, eten, vrouwen
Vrouwen willen: tafelkleedjes, bloemen en banken
Precies, na veel drank lekker in die bloemenvazen pissen.quote:Op zondag 28 september 2014 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is prima te combineren.
En een muziekje is ook wel leuk erbij.
En jullie mannen met de bruidsmeisjes onder de tafels met tafellaken.quote:Op zondag 28 september 2014 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, na veel drank lekker in die bloemenvazen pissen.
Op uitvoeren dan?quote:Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
Je hoeft niet de hele tijd op invoeren te klikken.
topshow die ouwe kereltjes, over 2 weken John versteeg vs Manitas Demelinne, niet zo goed natuurlijk maar gemiddeld even oud als Bendaquote:Op zondag 28 september 2014 18:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vorige week heb ik Jan Benda zien spelen.
Opa kan het nog steeds.
Zelfs je UI is scheef.quote:Op zondag 28 september 2014 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
En jullie mannen met de bruidsmeisjes onder de tafels met tafellaken.
Ook...en omdat ik op jou wacht natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 09:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom was je toch ook forever alone?
Doe dan even je pijltje anders.quote:Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook...en omdat ik op jou wacht natuurlijk.
Corrie moet even naar de Appie en maakt daar een hele post van.quote:Op maandag 29 september 2014 09:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik moet zo weg, zag het in het voorbijgaan staan.
quote:
Met een camera eraan en inderdaad, die foto's heb ik zelf ook niet gekregen.quote:Op maandag 29 september 2014 09:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hele slangen.En gewoon geen pics.
Dat lampje is ook veel te interessant.quote:Op maandag 29 september 2014 10:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Met een camera eraan en inderdaad, die foto's heb ik zelf ook niet gekregen.
Ik ben ook interessant...en bijdehand.quote:Op maandag 29 september 2014 10:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lampje is ook veel te interessant.
Gevaarlijk omdat over jezelf te zeggen, maarja, anders gaan we ook niet trouwen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook interessant...en bijdehand.
Natte taart.quote:Op maandag 29 september 2014 10:35 schreef Njosnavelin het volgende:
15 jaar alweer.. Bijna zo oud als ik. Gaat FOK! nog trakteren? Gratis abo ofzo.
Was jij al wel legal toen je je registreerde?quote:Op maandag 29 september 2014 10:35 schreef Njosnavelin het volgende:
15 jaar alweer.. Bijna zo oud als ik. Gaat FOK! nog trakteren? Gratis abo ofzo.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vaak om allerlei redenen. Zie wat er in de wereld gebeurt. Oorlogen. Terreur.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik kansloze oneliners had, tot Antoine kwam posten.
Oh, ik dacht om een specifieke reden of zo. Narigheid en haat is er altijd al geweest in de wereld.quote:Op maandag 29 september 2014 10:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vaak om allerlei redenen. Zie wat er in de wereld gebeurt. Oorlogen. Terreur.
Geen specifieke redenen. Mensen zijn roofdieren. Ik, ikke....en de rest kan....Dan krijg je gedonder.quote:Op maandag 29 september 2014 10:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, ik dacht om een specifieke reden of zo. Narigheid en haat is er altijd al geweest in de wereld.
Je moet gewoon lekker leven.
Schapen, wolven en herders.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Geen specifieke redenen. Mensen zijn roofdieren. Ik, ikke....en de rest kan....Dan krijg je gedonder.
Hopelijk niet voor lang dan. Het zijn prachtbeesten!quote:Op maandag 29 september 2014 10:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Ze zijn op verkansie, ik mis ze.
Een weekje, vrijdag zijn ze weer terug.quote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hopelijk niet voor lang dan. Het zijn prachtbeesten!
Mjah, ik hou van die beesten.quote:
Gisteren nog een puppy gezien...quote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een weekje, vrijdag zijn ze weer terug.
[..]
Mjah, ik hou van die beesten.
Een Border Collie pup?quote:Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gisteren nog een puppy gezien...
Alle puppy's zijn schattig.quote:Op maandag 29 september 2014 11:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee, een Rotweiler. Prachtkoppie
Net als bij mensen heb je heel vriendelijke exemplaren maar ook wat minder vriendelijke.quote:Op maandag 29 september 2014 11:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker weten.
Maar ook als ze groot zijn. Van honden word je blijer dan van mensen.
Ik wel in ieder geval. Je krijgt zoveel liefde terug. Geweldige dierenquote:Op maandag 29 september 2014 11:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker weten.
Maar ook als ze groot zijn. Van honden word je blijer dan van mensen.
Zeker, er zijn ook minder lieve exemplaren.quote:Op maandag 29 september 2014 11:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Net als bij mensen heb je heel vriendelijke exemplaren maar ook wat minder vriendelijke.
Maar over het algemeen heb je wel gelijk.
Wat zou de wereld zonder honden en katten zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 11:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Je krijgt zoveel liefde terug. Geweldige dieren
Een wereld zonder katten zou ik niet zoveel moeite mee hebbenquote:Op maandag 29 september 2014 11:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker, er zijn ook minder lieve exemplaren.
[..]
Wat zou de wereld zonder honden en katten zijn.
Dat heb ik nou met hondenquote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een wereld zonder katten zou ik niet zoveel moeite mee hebben
Mauw?quote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zozeer bang, ik heb er niets mee.quote:Op maandag 29 september 2014 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij bang voor die blaffertjes?
En zo'n grote?quote:Op maandag 29 september 2014 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zozeer bang, ik heb er niets mee.
Vroeger wel trouwens, maar toen ben ik een paar keer gebeten door zo'n klein mormel van de buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik het me wel voorstellen. Zoiets heb ik met katten, al vind ik sommige wel eng.quote:Op maandag 29 september 2014 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zozeer bang, ik heb er niets mee.
Vroeger wel trouwens, maar toen ben ik een paar keer gebeten door zo'n klein mormel van de buren.
quote:Op maandag 29 september 2014 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
En zo'n grote?Nee, daar was ik altijd minder bang van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar tekkels en die kleine terriers enzo moeten nog steeds uit mijn buurt blijven.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Omdat ze ook van die kleine pootjes hebben?quote:Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, daar was ik altijd minder bang van.
Maar tekkels en die kleine terriers enzo moeten nog steeds uit mijn buurt blijven.
Nee, omdat ze op ooghoogte zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 12:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze ook van die kleine pootjes hebben?
Katten zijn ook heel leuk.quote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.quote:
Njos houdt niet van dierentuinen.quote:Op maandag 29 september 2014 19:13 schreef Kingstown het volgende:
#TeamUccie
Honden moeten afgeschaft worden. Alleen nog toestaan in de dierentuin.
Njos heeft het goede voorbeeld in Reykjavik gezien.
Wat voor mensen, Antoine?quote:Op maandag 29 september 2014 19:59 schreef Webschip het volgende:
Honden horen niet in de dierentuin. Sommige mensen wel.
Dat zijn nuttige honden.quote:Op maandag 29 september 2014 20:07 schreef YokiKater het volgende:
Mijn honden zorgen ervoor dat het gras netjes gemaaid wordt dmv schaapjes, dat zijn goede honden.
quote:Op maandag 29 september 2014 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor mensen, Antoine?
Zeker mensen met een tintje?
Zwarte piet in een kooi, is wel met uitsterven bedreigd. Speciaal internationaal fokprogramma, alles.quote:Op maandag 29 september 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Njos houdt niet van dierentuinen.
Negers in kooien vindt ze ook te ver gaan.
Matig showtje, net als South Park.quote:
Zeker!quote:
Hm... Op de basisschool deden we tijdens gym wel eens apenkooien, en we kregen ook zwartepietentraining. Dat leek eigenlijk wel erg op elkaar.quote:Op maandag 29 september 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zwarte piet in een kooi, is wel met uitsterven bedreigd. Speciaal internationaal fokprogramma, alles.
quote:Op maandag 29 september 2014 22:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker!
Wat dacht je van Rogers LS3/5a.
Mooie kleine monitoren met superieur geluid. Staan filmpjes op YouTube.
Trefbal was altijd een goed excuus om stomme klasgenoten naar te tyfus te gooien.quote:Op maandag 29 september 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
Apenkooien was wel leuk, beter dan dat gare trefbal.
Met een bal van schuim ja.quote:Op maandag 29 september 2014 22:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Trefbal was altijd een goed excuus om stomme klasgenoten naar te tyfus te gooien.
Volgens mij mag apenkooien sowieso niet meer omdat het te gevaarlijk zou zijnquote:Op maandag 29 september 2014 22:23 schreef sp3c het volgende:
hoe zouden de kids apenkooi tegenwoordig eigenlijk moeten noemen van de hippies?
apenkooi zal wel niet meer mogen
Zoiets heb ik ook eens opgevangen ja.quote:Op maandag 29 september 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij mag apenkooien sowieso niet meer omdat het te gevaarlijk zou zijn
Jim Bakkum.quote:Op maandag 29 september 2014 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je nou eens in je post zet welke gasten.
Dat scheelt al de helft aan aids.
En later klagen dat iedereen vies dik is.quote:Op maandag 29 september 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige kinderen moeten ze gewoon in een gorilla hok gooien.quote:Op maandag 29 september 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Lekker balletje overgooien, veilig en zonder je te hoeven bewegen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
En later klagen dat iedereen vies dik is.
Mooi spul allemaalquote:Op maandag 29 september 2014 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooi spul man.Ik wil weer Behringer Truth B2031a monitors.
Ik zie inderdaad Jim Bakkum bij Humberto 'superneger' Tan.quote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
godverdomme wat een kutwereld is het geworden
Jeetje wat leukquote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mooi spul allemaal
Die ls3/5a produceren een groots geluid, gezien de afmetingen. Zou ze graag willen kopen, maar zijn tweedehands stervensduur. Je betaalt helaas teveel de markprijs, hebben dan ook een cultstatus.
Er zijn meer merken, zoals Harbeth, Kef, die dit type hebben geproduceerd.
Ja in mijn tijd mocht allesquote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
godverdomme wat een kutwereld is het geworden
Riep je mij? Schattig.quote:Op maandag 29 september 2014 22:25 schreef Specularium het volgende:
Zagen jullie hoe ik Njos zei?
Was niet bewust.
Nee man Christenen aan de leeuwen voeren.quote:Op maandag 29 september 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat? Joden op de trein zetten?
Deze grap werd mede mogelijk gemaakt door Leon de Winter.
En als een kind op de grond lag, keek je of de meester zijn duim omhoog- of omlaag hield.quote:Op maandag 29 september 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man Christenen aan de leeuwen voeren.
Dat idee had ik al een beetje. Je komt wat scherp uit de hoek.quote:Op maandag 29 september 2014 22:40 schreef Specularium het volgende:
Ik heb volgens mij niet zo'n goede bui vandaag.
Voel me een beetje Elflettering.
Straks denken mensen nog dat ik timmmmm ben,quote:Op maandag 29 september 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat idee had ik al een beetje. Je komt wat scherp uit de hoek.
Nee dat denk ik niet, die post meestal geen one-liners. En die is nog bozer altijd.quote:Op maandag 29 september 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks denken mensen nog dat ik timmmmm ben,.
Extremist, racist, haarzaaier.quote:Op maandag 29 september 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
dan moet je in random topics roepen wat iedereen ooit eens over je gezegd heeft en daarna verzin je een reden waarom dat jou een held maakt
dat is cool en stoer
ik denk dat hij kaal isquote:Op maandag 29 september 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Extremist, racist, haarzaaier.
En gewoon 2 dagen mod zijn.
quote:Op maandag 29 september 2014 22:43 schreef sp3c het volgende:
die is op kruistocht denk ik, van elflollerig magtie nu niet meer terugkomen met zijn 17 kids
Klopt wel, die heeft 3 alinea's nodig waar ik 2 zinnen voor nodig heb.quote:Op maandag 29 september 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, die post meestal geen one-liners. En die is nog bozer altijd.
Dat doet hij gewoon met opzet, om te pestenquote:Op maandag 29 september 2014 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt wel, die heeft 3 alinea's nodig waar ik 2 zinnen voor nodig heb.
Kusjekroel en alles.quote:Op maandag 29 september 2014 22:46 schreef sp3c het volgende:
daarna verklaart hij iedereen de liefde met bloemetjes en hartjes enzo, dan raak ik helemaal in de war
die topics hebben te weinig foto's van tanks die shit kapot schieten manquote:Op maandag 29 september 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:
Penage post de hele tijd oneliners in die oorlogstopics.
Hou ik wel van, de rest lees ik niet.
Wat moet dat kosten dan? Ik zou ¤322,- kwijt zijn voor een set (nieuw)quote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mooi spul allemaal
Die ls3/5a produceren een groots geluid, gezien de afmetingen. Zou ze graag willen kopen, maar zijn tweedehands stervensduur. Je betaalt helaas teveel de markprijs, hebben dan ook een cultstatus.
Er zijn meer merken, zoals Harbeth, Kef, die dit type hebben geproduceerd.
Je bent zelf zogenaamd.quote:Op maandag 29 september 2014 22:49 schreef sp3c het volgende:
ik kijk nu helemaal niets, ik geniet van dit topicje zogenaamd
neequote:
Die is op dit moment nog even snel de visagiste aan het uitwonen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
Pauw is trouwens nog niet eens begonnen.
ow dat kijk ik wel eens, Tan is de nieuwe negerkoningquote:Op maandag 29 september 2014 22:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is bij Tan, die laat Bakkum tijdens de reclame zingen.
Dat geeft toch te denken.
Tja die heeft tenminste nog seks he?quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Die is op dit moment nog even snel de visagiste aan het uitwonen.
Een sekstape lekken zal hem meer kijkcijfers opleveren dan alle uitzendingen Pauw bij elkaar.quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja die heeft tenminste nog seks he?
Nou wie weet leest hij hier meequote:Op maandag 29 september 2014 22:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Een sekstape lekken zal hem meer kijkcijfers opleveren dan alle uitzendingen Pauw bij elkaar.
Ligt eraan wie de gasten op de desbetreffende dag waren.quote:Op maandag 29 september 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wie weet leest hij hier mee![]()
Ik zou het niet kijken trouwens.
Stop maar gewoon met je Toren Corrie act.quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja die heeft tenminste nog seks he?
Mwah ik hoef geen blote wijven te zien en Pauw in zijn nakie, nou nee.quote:Op maandag 29 september 2014 22:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de gasten op de desbetreffende dag waren.
Dat Toren C snap ik nog steeds niet he?quote:Op maandag 29 september 2014 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stop maar gewoon met je Toren Corrie act.
Iedereen weet dat je elk weekend uitgewoond wordt.
Jij ziet Humberto liever apenkooien in de slaapkamer.quote:Op maandag 29 september 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik hoef geen blote wijven te zien en Pauw in zijn nakie, nou nee.
Als ik mocht kiezen zie ik liever Humberto.quote:Op maandag 29 september 2014 22:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij ziet Humberto liever apenkooien in de slaapkamer.
Humberto kan dat wel met zijn negroide.quote:Op maandag 29 september 2014 22:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij ziet Humberto liever apenkooien in de slaapkamer.
#Els.quote:Op maandag 29 september 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat Toren C snap ik nog steeds niet he?
Ik ook niet, maar via FB (hi-ha-ho) is Toren-C Els een fenomeen(pje) geworden.quote:Op maandag 29 september 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het dus nooit he? Enige wat ik af en toe zag waren kleine stukjes bij DWDD.
ik ken toch niet alle negorsquote:
Ach man je kent hem wel. Die kickbokser.quote:Op maandag 29 september 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ken toch niet alle negors
we zijn met een heleboel man
Ik heb geen FB. Geen actieve iig.quote:Op maandag 29 september 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar via FB (hi-ha-ho) is Toren-C Els een fenomeen(pje) geworden.
Oh, die jongen die een hamburger ging uitkotsen tijdens ER.quote:Op maandag 29 september 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man je kent hem wel. Die kickbokser.
[ afbeelding ]
Els is een persiflage op de hippe 40+ vrouw. 1001 funny pics heeft het opgeleverd.quote:Op maandag 29 september 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen FB. Geen actieve iig.
Misschien vindt hij vlees ook goor.quote:Op maandag 29 september 2014 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh, die jongen die een hamburger ging uitkotsen tijdens ER.
Ja die bedoelde ik. Kwam niet op zijn naam.quote:Op maandag 29 september 2014 23:16 schreef sp3c het volgende:
Julian van Lijden, die speelt nu bij Kemphanen
das pas een pieterbaas
Dan ga je niet meedoen aan ER.quote:Op maandag 29 september 2014 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien vindt hij vlees ook goor.
Er zitten wel twee vegetariërs bij, begreep ik bij die proef.quote:
Ja maar die ene at wel gewoon de kikker op.quote:Op maandag 29 september 2014 23:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zitten wel twee vegetariërs bij, begreep ik bij die proef.
Ja, was ook een kwestie van leven en dood (aarde en hel snappen jullie hem?)quote:Op maandag 29 september 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die ene at wel gewoon de kikker op.
En hemel he?quote:Op maandag 29 september 2014 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, was ook een kwestie van leven en dood (aarde en hel snappen jullie hem?)
Ik had het gezien.quote:Op maandag 29 september 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En hemel he?
Maar goed ik gok dat niemand verder hier het kijktDus het is praten tegen dovemansoren.
Nee, je krijgt dan honger.quote:Op maandag 29 september 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
Nu niet over eten beginnen want dan krijg ik weer trek.
Ice Bucket Challenge is zooo augustus 2014.quote:
Polska is gewoon een criminele Pool zoals die bij Opsoring Verzocht verschijnen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
Ik kijk alleen voor RemyEn een beetje voor Mr Polska want die is grappig.
Heeft niks met correct te maken man ik zeg dat gewoon altijd zo.quote:Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je krijgt dan honger.
Met je correcte gelul.
Niemand heeft mij uitgedaagd dus ik loop nog achter.quote:Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Ice Bucket Challenge is zooo augustus 2014.
Die cameltoe-challenge is nooit echt goed van de grond gekomen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Ice Bucket Challenge is zooo augustus 2014.
Jaja als ik ja zeg zeg jij nee ik snap het.quote:Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Polska is gewoon een criminele Pool zoals die bij Opsoring Verzocht verschijnen.
Weet niet wat daar leuk aan is.
Nee, niet echt. Ik vind hem gewoon helemaal kut.quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja als ik ja zeg zeg jij nee ik snap het.
OK ik vind hem grappig, mag het? Wat vind jij trouwens wel leuk?quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik vind hem gewoon helemaal kut.
Ik had jou uitgedaagd maar je reageerde niet.quote:Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niemand heeft mij uitgedaagd dus ik loop nog achter.
Toch raar als je ouders je Typhoon noemen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Net als Typhoon, die mag ook alleen in DWDD omdat ie ene neger is.
Echt? Waar dan?quote:Op maandag 29 september 2014 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had jou uitgedaagd maar je reageerde niet.
Koefnoen is hilarisch.quote:Op maandag 29 september 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik vind hem grappig, mag het? Wat vind jij trouwens wel leuk?
Toch had hij wel 1 liedje wat ik leuk vond, beetje swingend nummer was het. De rest was kut.quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Net als Typhoon, die mag ook alleen in DWDD omdat ie ene neger is.
tenzij je achternaam een meisjesnaam isquote:Op maandag 29 september 2014 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Toch raar als je ouders je Typhoon noemen.
Stiekem vind ik dat ook helemaal kut.quote:Op maandag 29 september 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dat vind ik ook allang niet meer leuk.
Eigenlijk wist ik dat wel hoorquote:Op maandag 29 september 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat ook helemaal kut.
Focking koud gekquote:
Corrie deed er niet aan mee want die is saai, Uccie had mij een filmpje gestuurd.quote:Op maandag 29 september 2014 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Focking koud gek![]()
Helemaal gemist dit, toen zat ik in Ijsland zonder wifi.
Mietjequote:Op maandag 29 september 2014 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb beloofd het filmpje niet te delen dus dat doe ik dan ook niet.
Of je wordt nat op plekken waar je droog moet blijven.quote:Op maandag 29 september 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
Ik doe niet aan hypes en zeker geen hypes waarbij je water over je heen moet gooien. Op mijn leeftijd is dat geen goed idee, dan zie je dingen die je niet wil zien.
Op jouw leeftijd moet je allang blij zijn als je een beetje vochtig wordt, een emmer tegelijk is voor de rest van het jaar opmakenquote:Op maandag 29 september 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
Ik doe niet aan hypes en zeker geen hypes waarbij je water over je heen moet gooien. Op mijn leeftijd is dat geen goed idee, dan zie je dingen die je niet wil zien.
DOuchen doe ik wel privé hoor timmmmm daar maak ik geen filmpjes van.quote:Op maandag 29 september 2014 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd moet je allang blij zijn als je een beetje vochtig wordt, een emmer tegelijk is voor de rest van het jaar opmaken
Hoeveel keer per maand?quote:Op maandag 29 september 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
DOuchen doe ik wel privé hoor timmmmm daar maak ik geen filmpjes van.
Doe ik met onderbroeken ook zo. Dat wassen kost ook zoveel waterquote:Op maandag 29 september 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
1x is wel voldoende, ik moet op de centjes letten tenslotte.
Dat ga ik hier niet zeggenquote:Op maandag 29 september 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie wil jij doodschieten Cnor?
Dat is toch alleen als je pedo gaat roepen?quote:Op maandag 29 september 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
tegenwoordig komt de aivd je pakken als je dat zegt dus ik zeg het gewoon niet
wie dan?quote:Op maandag 29 september 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
Ik moet ook gewoon mijn mond houden heGewoon een vervelend persoon.
vrede in zijn holquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |