Volgens mij mag apenkooien sowieso niet meer omdat het te gevaarlijk zou zijnquote:Op maandag 29 september 2014 22:23 schreef sp3c het volgende:
hoe zouden de kids apenkooi tegenwoordig eigenlijk moeten noemen van de hippies?
apenkooi zal wel niet meer mogen
Zoiets heb ik ook eens opgevangen ja.quote:Op maandag 29 september 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij mag apenkooien sowieso niet meer omdat het te gevaarlijk zou zijn
Jim Bakkum.quote:Op maandag 29 september 2014 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je nou eens in je post zet welke gasten.
Dat scheelt al de helft aan aids.
En later klagen dat iedereen vies dik is.quote:Op maandag 29 september 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige kinderen moeten ze gewoon in een gorilla hok gooien.quote:Op maandag 29 september 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Lekker balletje overgooien, veilig en zonder je te hoeven bewegen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
En later klagen dat iedereen vies dik is.
Mooi spul allemaalquote:Op maandag 29 september 2014 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooi spul man.Ik wil weer Behringer Truth B2031a monitors.
Ik zie inderdaad Jim Bakkum bij Humberto 'superneger' Tan.quote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
godverdomme wat een kutwereld is het geworden
Jeetje wat leukquote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mooi spul allemaal
Die ls3/5a produceren een groots geluid, gezien de afmetingen. Zou ze graag willen kopen, maar zijn tweedehands stervensduur. Je betaalt helaas teveel de markprijs, hebben dan ook een cultstatus.
Er zijn meer merken, zoals Harbeth, Kef, die dit type hebben geproduceerd.
Ja in mijn tijd mocht allesquote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
godverdomme wat een kutwereld is het geworden
Riep je mij? Schattig.quote:Op maandag 29 september 2014 22:25 schreef Specularium het volgende:
Zagen jullie hoe ik Njos zei?
Was niet bewust.
Nee man Christenen aan de leeuwen voeren.quote:Op maandag 29 september 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat? Joden op de trein zetten?
Deze grap werd mede mogelijk gemaakt door Leon de Winter.
En als een kind op de grond lag, keek je of de meester zijn duim omhoog- of omlaag hield.quote:Op maandag 29 september 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man Christenen aan de leeuwen voeren.
Dat idee had ik al een beetje. Je komt wat scherp uit de hoek.quote:Op maandag 29 september 2014 22:40 schreef Specularium het volgende:
Ik heb volgens mij niet zo'n goede bui vandaag.
Voel me een beetje Elflettering.
Straks denken mensen nog dat ik timmmmm ben,quote:Op maandag 29 september 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat idee had ik al een beetje. Je komt wat scherp uit de hoek.
Nee dat denk ik niet, die post meestal geen one-liners. En die is nog bozer altijd.quote:Op maandag 29 september 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks denken mensen nog dat ik timmmmm ben,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |