Nee, je krijgt dan honger.quote:Op maandag 29 september 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
Nu niet over eten beginnen want dan krijg ik weer trek.
Ice Bucket Challenge is zooo augustus 2014.quote:
Polska is gewoon een criminele Pool zoals die bij Opsoring Verzocht verschijnen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
Ik kijk alleen voor RemyEn een beetje voor Mr Polska want die is grappig.
Heeft niks met correct te maken man ik zeg dat gewoon altijd zo.quote:Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je krijgt dan honger.
Met je correcte gelul.
Niemand heeft mij uitgedaagd dus ik loop nog achter.quote:Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Ice Bucket Challenge is zooo augustus 2014.
Die cameltoe-challenge is nooit echt goed van de grond gekomen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Ice Bucket Challenge is zooo augustus 2014.
Jaja als ik ja zeg zeg jij nee ik snap het.quote:Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Polska is gewoon een criminele Pool zoals die bij Opsoring Verzocht verschijnen.
Weet niet wat daar leuk aan is.
Nee, niet echt. Ik vind hem gewoon helemaal kut.quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja als ik ja zeg zeg jij nee ik snap het.
OK ik vind hem grappig, mag het? Wat vind jij trouwens wel leuk?quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik vind hem gewoon helemaal kut.
Ik had jou uitgedaagd maar je reageerde niet.quote:Op maandag 29 september 2014 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niemand heeft mij uitgedaagd dus ik loop nog achter.
Toch raar als je ouders je Typhoon noemen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Net als Typhoon, die mag ook alleen in DWDD omdat ie ene neger is.
Echt? Waar dan?quote:Op maandag 29 september 2014 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had jou uitgedaagd maar je reageerde niet.
Koefnoen is hilarisch.quote:Op maandag 29 september 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik vind hem grappig, mag het? Wat vind jij trouwens wel leuk?
Toch had hij wel 1 liedje wat ik leuk vond, beetje swingend nummer was het. De rest was kut.quote:Op maandag 29 september 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Net als Typhoon, die mag ook alleen in DWDD omdat ie ene neger is.
tenzij je achternaam een meisjesnaam isquote:Op maandag 29 september 2014 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Toch raar als je ouders je Typhoon noemen.
Stiekem vind ik dat ook helemaal kut.quote:Op maandag 29 september 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dat vind ik ook allang niet meer leuk.
Eigenlijk wist ik dat wel hoorquote:Op maandag 29 september 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat ook helemaal kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |