quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:10 schreef YokiKater het volgende:
Whehehe, Willy is genomineerd voor de icebucketchallenge
Mijn moeder is ooit met een vriendin een dagje naar de opnames geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik wil zo graag Catherine! terug. Het programma met 3 stoeltjes op een podium, waar geen enkel taboe onbesproken bleef
Filip van België ook...kunnen ze samen een filmpje maken.quote:
Dat lijkt me een onvergetelijke gebeurtenisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder is ooit met een vriendin een dagje naar de opnames geweest
Dat lijkt me de internet-hit van het jaar. Ik zie het alleen niet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Filip van België ook...kunnen ze samen een filmpje maken.
Ze hadden volgens mij niet zulke spannende afleveringen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat lijkt me een onvergetelijke gebeurtenis
Ja of dat Amalia de emmer over Willy leeggooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat lijkt me de internet-hit van het jaar. Ik zie het alleen niet gebeuren.
quote:
Yeah, hippe shit!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:28 schreef sp3c het volgende:
ik gooi water op mijn kop en nu moet jij ook of geld doneren
mooi niet!
doneer dan gewoon zelf geld
social media hipster onzin ...
Ja toch, anders hadden jij en speculaas wel tussen de genomineerden gestaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef sp3c het volgende:
als een baas!
ik vind het een goede actie
Ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik dus nu aan want ik heb het koud.
Het was vandaag de koudste 19 augustus in 90 jaar. Zonder kacheltje is het nu 20 graden hier binnen, kan net. Maar als het zo blijft dan gaat binnenkort het kacheltje wel aan hoor.quote:
Ik heb hem ook nog niet aangezet. Wel de ramen nu dicht, tot nu toe had ik er nog eentje openstaan voor frisse lucht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was vandaag de koudste 19 augustus in 90 jaar. Zonder kacheltje is het nu 20 graden hier binnen, kan net. Maar als het zo blijft dan gaat binnenkort het kacheltje wel aan hoor.
Ik heb van die ventilatieroostertjes, die blijven gewoon open.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet aangezet. Wel de ramen nu dicht, tot nu toe had ik er nog eentje openstaan voor frisse lucht.
Ja die staan bij mij ook open.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb van die ventilatieroostertjes, die blijven gewoon open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |