quote:
Met een camera eraan en inderdaad, die foto's heb ik zelf ook niet gekregen.quote:Op maandag 29 september 2014 09:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hele slangen.En gewoon geen pics.
Dat lampje is ook veel te interessant.quote:Op maandag 29 september 2014 10:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Met een camera eraan en inderdaad, die foto's heb ik zelf ook niet gekregen.
Ik ben ook interessant...en bijdehand.quote:Op maandag 29 september 2014 10:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lampje is ook veel te interessant.
Gevaarlijk omdat over jezelf te zeggen, maarja, anders gaan we ook niet trouwen.quote:Op maandag 29 september 2014 10:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook interessant...en bijdehand.
Natte taart.quote:Op maandag 29 september 2014 10:35 schreef Njosnavelin het volgende:
15 jaar alweer.. Bijna zo oud als ik. Gaat FOK! nog trakteren? Gratis abo ofzo.
Was jij al wel legal toen je je registreerde?quote:Op maandag 29 september 2014 10:35 schreef Njosnavelin het volgende:
15 jaar alweer.. Bijna zo oud als ik. Gaat FOK! nog trakteren? Gratis abo ofzo.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vaak om allerlei redenen. Zie wat er in de wereld gebeurt. Oorlogen. Terreur.
quote:Op maandag 29 september 2014 10:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik kansloze oneliners had, tot Antoine kwam posten.
Oh, ik dacht om een specifieke reden of zo. Narigheid en haat is er altijd al geweest in de wereld.quote:Op maandag 29 september 2014 10:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vaak om allerlei redenen. Zie wat er in de wereld gebeurt. Oorlogen. Terreur.
Geen specifieke redenen. Mensen zijn roofdieren. Ik, ikke....en de rest kan....Dan krijg je gedonder.quote:Op maandag 29 september 2014 10:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, ik dacht om een specifieke reden of zo. Narigheid en haat is er altijd al geweest in de wereld.
Je moet gewoon lekker leven.
Schapen, wolven en herders.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Geen specifieke redenen. Mensen zijn roofdieren. Ik, ikke....en de rest kan....Dan krijg je gedonder.
Hopelijk niet voor lang dan. Het zijn prachtbeesten!quote:Op maandag 29 september 2014 10:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Ze zijn op verkansie, ik mis ze.
Een weekje, vrijdag zijn ze weer terug.quote:Op maandag 29 september 2014 10:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hopelijk niet voor lang dan. Het zijn prachtbeesten!
Mjah, ik hou van die beesten.quote:
Gisteren nog een puppy gezien...quote:Op maandag 29 september 2014 10:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een weekje, vrijdag zijn ze weer terug.
[..]
Mjah, ik hou van die beesten.
Een Border Collie pup?quote:Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gisteren nog een puppy gezien...
Alle puppy's zijn schattig.quote:Op maandag 29 september 2014 11:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee, een Rotweiler. Prachtkoppie
Net als bij mensen heb je heel vriendelijke exemplaren maar ook wat minder vriendelijke.quote:Op maandag 29 september 2014 11:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker weten.
Maar ook als ze groot zijn. Van honden word je blijer dan van mensen.
Ik wel in ieder geval. Je krijgt zoveel liefde terug. Geweldige dierenquote:Op maandag 29 september 2014 11:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker weten.
Maar ook als ze groot zijn. Van honden word je blijer dan van mensen.
Zeker, er zijn ook minder lieve exemplaren.quote:Op maandag 29 september 2014 11:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Net als bij mensen heb je heel vriendelijke exemplaren maar ook wat minder vriendelijke.
Maar over het algemeen heb je wel gelijk.
Wat zou de wereld zonder honden en katten zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 11:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Je krijgt zoveel liefde terug. Geweldige dieren
Een wereld zonder katten zou ik niet zoveel moeite mee hebbenquote:Op maandag 29 september 2014 11:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zeker, er zijn ook minder lieve exemplaren.
[..]
Wat zou de wereld zonder honden en katten zijn.
Dat heb ik nou met hondenquote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een wereld zonder katten zou ik niet zoveel moeite mee hebben
Mauw?quote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet zozeer bang, ik heb er niets mee.quote:Op maandag 29 september 2014 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij bang voor die blaffertjes?
En zo'n grote?quote:Op maandag 29 september 2014 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zozeer bang, ik heb er niets mee.
Vroeger wel trouwens, maar toen ben ik een paar keer gebeten door zo'n klein mormel van de buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik het me wel voorstellen. Zoiets heb ik met katten, al vind ik sommige wel eng.quote:Op maandag 29 september 2014 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zozeer bang, ik heb er niets mee.
Vroeger wel trouwens, maar toen ben ik een paar keer gebeten door zo'n klein mormel van de buren.
quote:Op maandag 29 september 2014 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
En zo'n grote?Nee, daar was ik altijd minder bang van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar tekkels en die kleine terriers enzo moeten nog steeds uit mijn buurt blijven.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Omdat ze ook van die kleine pootjes hebben?quote:Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, daar was ik altijd minder bang van.
Maar tekkels en die kleine terriers enzo moeten nog steeds uit mijn buurt blijven.
Nee, omdat ze op ooghoogte zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 12:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze ook van die kleine pootjes hebben?
Katten zijn ook heel leuk.quote:Op maandag 29 september 2014 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |