Ow, was dat de cameraman ja? En welke berichten dan, want dan heb ik ze blijkbaar gemistquote:Op maandag 29 september 2014 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee of deze al gepost is maar brrr,
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter
Die man met die camera is overleden volgens eerdere berichten in het dorp zelf.
Vader van een schoolgenoot van mijn broertje,quote:Op maandag 29 september 2014 00:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, was dat de cameraman ja? En welke berichten dan, want dan heb ik ze blijkbaar gemist
Die krijgt zo te zien het rechter wiel vol op zn porumquote:Op maandag 29 september 2014 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vader van een schoolgenoot van mijn broertje,
Dat is ook eens flink fout gegaan. Groep B is er daarom ook niet meer.quote:Op maandag 29 september 2014 00:24 schreef Bluurgh het volgende:
Nou als je dat ziet uit de jaren '80
Dan zit er ook wel een steekje los! Maar stiekem wel gaaf.
Je zit naar de laatste seconden van iemands leven te kijken...quote:Op maandag 29 september 2014 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee of deze al gepost is maar brrr,
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter
Die man met die camera is overleden volgens eerdere berichten in het dorp zelf.
Groep B is niet meer vanwege het ongeluk en overlijden van Henri Toivonen en zn bijrijder.quote:Op maandag 29 september 2014 00:47 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat is ook eens flink fout gegaan. Groep B is er daarom ook niet meer.
Je was er bij?quote:Op maandag 29 september 2014 00:51 schreef Troel het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van de politie of ik mijn beeldmateriaal wil bewaren voor het onderzoek.
Ik was er vanmiddag, ben niet bij het ongeluk geweest (gelukkig), heb op afstand verslag gedaan, mijn collegaatje was er wel bij.quote:
JAWEL. Wat jij zegt was de laatste druppel.quote:Op maandag 29 september 2014 00:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Groep B is niet meer vanwege het ongeluk en overlijden van Henri Toivonen en zn bijrijder.
Dat had NIETS te maken met ongelukken met het publiek.
Okee.quote:Op maandag 29 september 2014 00:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag, ben niet bij het ongeluk geweest (gelukkig), heb op afstand verslag gedaan, mijn collegaatje was er wel bij.
Misschien omdat ze het leuk vinden ?quote:Op maandag 29 september 2014 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee.
Ik vraag me eigenlijk af waarom mensen naar zo'n evenement gaan, maar jij was er niet bij dus.
Was die kleiner dan jou?quote:Op maandag 29 september 2014 00:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag, ben niet bij het ongeluk geweest (gelukkig), heb op afstand verslag gedaan, mijn collegaatje was er wel bij.
Als het eerder was geweest wel, maar de grote stunt zou om half vijf pas zijn en ik moest mijn kinderen nog bij hun vader ophalen. Uiteindelijk is dat anders gelopen, maar anders was ik erbij geweest. Dan had ik overigens niet daar gestaan, maar dat terzijde.quote:Op maandag 29 september 2014 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee.
Ik vraag me eigenlijk af waarom mensen naar zo'n evenement gaan, maar jij was er niet bij dus.
Ja, dat zal wel idd. Maar goed dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 29 september 2014 00:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het leuk vinden ?
Ze is gelukkig zo klein dat ze weg is gegaan waar ze stond omdat ze niets kon zien, anders was ze wellicht op een filmpje verschenenquote:
Ow omdat je zei collegaatje. Als ik dat iemand hoor zeggen vraag ik altijd of die kleiner was.quote:Op maandag 29 september 2014 00:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze is gelukkig zo klein dat ze weg is gegaan waar ze stond omdat ze niets kon zien, anders was ze wellicht op een filmpje verschenen
Ik ben zo'n twee koppen groterquote:Op maandag 29 september 2014 00:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow omdat je zei collegaatje. Als ik dat iemand hoor zeggen vraag ik altijd of die kleiner was.
Meestal is dat dan niet. Waarom dan collegaatje vraag ik me dan af. Zal wel een vrouwending zijn denk ik
Er zijn geen namen gegeven, maar als ik kijk naar wat ik al weet, dan gaat het niet over een klein meisjequote:
HAAKSBERGEN – Bij het ongeval met de monstertruck, zondagmiddag in Haaksbergen, zijn twee doden en 24 gewonden, waarvan zes met zwaar lichamelijk letsel, gevallen. Onder de doden bevindt zich de 50-jarige Geert Striezenau uit Haaksbergen. Een aantal gewonden is er zeer slecht aan toe.quote:Op maandag 29 september 2014 01:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn geen namen gegeven, maar als ik kijk naar wat ik al weet, dan gaat het niet over een klein meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |