Hier verder.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
quote:Op maandag 14 april 2014 11:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specifiek op het punt waar hij gaat vertellen wat ik wil.
DS4 zoekt Elflettering veel te vaak op, ook als ie niet in het topic zit.quote:
Dit soort opmerkingen mogen voortaan achterwege blijven. Dit is een crewdingetje en dat weet jij ook.quote:Op maandag 14 april 2014 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga jij je maar met je eigen discussiegedrag bezighouden of met de vraag waarom je plotseling op zwart bent gezet.
Als je op een forum reageert krijg je ook reacties. Als je inhoudelijk reageert, hoop je dat je ook terug krijgt maar dat is niet altijd zo. Als je provocerend post, kan je dat ook terug verwachten. Etc etc. Wie kaatst... etc etc...quote:Op maandag 14 april 2014 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter moet lezen. Ik vraag niet om een verandering van het discussiegedrag. Het gaat hier specifiek om een user die weet dat ik niet meer reageer en die in zijn reacties opschrijft wat ik zou vinden of zou willen. Puur dat aspect, daar gaat het om. Hij schrijft maar wat hij wil, maar zinnen als "Jij vindt zus en zo, Jij wilt zus en zo, Elfletterig wil dit of dat" kunnen achterwege blijven.
7 gekilledquote:Op maandag 14 april 2014 13:33 schreef Disana het volgende:
NWS / Amerikaanse vrouw opgepakt na vondst zeven dode baby's
NWS / Vrouw doodt eigen baby's
Veertien baby's!
quote:Op maandag 14 april 2014 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
Negeren zal ik sowieso zo veel mogelijk doen. Waar nodig plaats ik een TR. Dank voor jullie reactie.
Done, ik begin het aardig zat te worden dat anderen ( vul maar in wie allemaal) je woorden in de mond leggen.quote:Op maandag 14 april 2014 10:56 schreef Elfletterig het volgende:
Graag wil ik aandacht voor het volgende. Deze post van DS4: NWS / Saoedi-Arabië stelt atheïsme gelijk aan terrorisme was voor mij vorige week aanleiding om hem vanaf nu definitief te negeren. Ik heb hem vanwege zijn bloedirritante discussiegedrag al eerder langdurig genegeerd, maar vanaf is dat definitief en ook publiekelijk gecommuniceerd. Hij weet er dus van.
Natuurlijk valt niet te vermijden dat DS4 desondanks op mijn posts gaat reageren; dat is natuurlijk zijn goed recht. Zie bijvoorbeeld: NWS / Gehandicapte jongen die bullies opneemt strafrechtelijk vervolgd (EN)
Maar waar ik af wil, is dat hij in die posts gaat zeggen wat ik wil. Mijn verzoek is of jullie hierop willen sturen.
Wat zijn reacties betreft: hij doet maar wat hij niet kan laten, maar ik laat me door hem geen woorden in de mond leggen. Ik vraag om verwijdering van de zin "Wat jij wil is dat deze daders door heel Nederland even teruggepest worden." uit bovengenoemde reactie.
Bedankt alvast.
Nee, ik ben niet 24 uur per dag online.quote:Op maandag 14 april 2014 13:58 schreef gelly het volgende:
Ik neem aan dat je dat dan consequent gaat toepassen in NWS Yvonne. Het is namelijk al langer een ergernis.
Dan gebeurt er niet zoveel mee hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet 24 uur per dag online.
Zoals altijd, als het gezien wordt of aangegeven in feedback of TR.
Oh. Volgens mij heb ik net iets gedaan.quote:
Het zou al een stuk schelen als je je discussiepartners in hun waarde laat en ze niet continue uitmaakt voor wereldvreemd, naïef of zwakbegaafd. Inhoudelijk voegt dat aan een discussie namelijk niets toe.quote:Op maandag 14 april 2014 11:10 schreef Elfletterig het volgende:
We zullen wel zien hoe snel ik het hier weer beu ben. Ik vind discussies over het algemeen leuk; zelfs als gesprekspartners tenenkrommend naïef zijn of immense oogkleppen op hebben.
We waren al klaar, dankje.quote:Op maandag 14 april 2014 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zou al een stuk schelen als je je discussiepartners in hun waarde laat en ze niet continue uitmaakt voor wereldvreemd, naïef of zwakbegaafd. Inhoudelijk voegt dat aan een discussie namelijk niets toe.
Jouw mening is er ook maar 1....net zoals die van anderen. Constant beledigen en schelden maken jouw mening echt niet waardevoller.
Weet ik veel, gewoon adblockers uitzetten voor FOK!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb nu google chrome , welke trackers moet ik toestaan dan ? alleen google adsene of ?
Heb je deze?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb nu google chrome , welke trackers moet ik toestaan dan ? alleen google adsene of ?
Ik denk dat jij een andere gebruikt dan ik. Dus geen idee nuquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:18 schreef arjan1112 het volgende:
ehh advertentie trackers , sociale netwerken, webanalyse , en overig
nu bij advertenties:
google adsense die is niet geblokkeerd
doubleclick die is ook niet geblokkeerd
en nu ook ineens simplicity marketing ltd is die ook van fok ?
ook deblokkeren ?
Oh zit het in je anti-virus software. Ik heb een andere, geen idee hoe Avast werkt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef arjan1112 het volgende:
is gewoon google chrome met avast anti virus erbij ofzo
Als jij het niet weet dan weet niemand hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:31 schreef YokiKater het volgende:
Replace user. Ik zou het ook even niet weten.
Ik heb gewoon geen zin om uit te zoeken hoe avast werkt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij het niet weet dan weet niemand het
Ik zat al wat te googelen maar kwam er niet echt uit hoe de adblocker werkt, kon er niet zoveel over vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om uit te zoeken hoe avast werkt.
Volgens mij valt dit technisch wel onder feedback.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar goed. Terug naar FB denk ik? Anders wordt baas Specularium weer boos.
Geef Adriaan dan wat feedback joh! Zoek het uit of zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij valt dit technisch wel onder feedback.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef Adriaan dan wat feedback joh! Zoek het uit of zo.
Dus.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Specularium het volgende:
Nou, ik snap er geen anus van.
Kan iemand Adriaan even helpen?
Je bent een goedzakquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Dus.
Ik heb het achter gevraagd, hij hoort het vanzelf wel.
Werkt het nu?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
die avast is ineens verdwenen was invoegtoepassingen verwijderd ofzo, die van avast ook blijkbaar
best moeilijk dat chrome
had eerst altijd internet explorer
Ik zie het nu toevallig: Elfletterig klaagt bijzonder vaak dat hem woorden in de mond gelegd worden (echt niet alleen door mij), maar vaak is het gewoon een logische samenvatting van hetgeen hij beweert.quote:Op maandag 14 april 2014 13:47 schreef yvonne het volgende:
Done, ik begin het aardig zat te worden dat anderen ( vul maar in wie allemaal) je woorden in de mond leggen.
Even voor de goede orde: ik zoek hem niet op. Zijn reacties vallen mij door de inhoud op. Het is echt onzinnig om te denken dat ik draadjes zit te scannen om te zien of Elfletterig toevallig ergens heeft gepost.quote:Op maandag 14 april 2014 12:10 schreef Specularium het volgende:
DS4 zoekt Elflettering veel te vaak op, ook als ie niet in het topic zit.
Nou leg je hem woorden in de mond!quote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef arjan1112 het volgende:
Hij is gewoon een regeltjes neuker die elfletterig. De wet moet tot het 72ste deciel achter de komma toegepast worden volgens hem.
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef arjan1112 het volgende:
Hij is gewoon een regeltjes neuker die elfletterig. De wet moet tot het 72ste deciel achter de komma toegepast worden volgens hem.
Ja, maar arjan heb wel gelijk.quote:
En kan een mod gewoon onderbouwen in plaats van 'nee' te posten.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:00 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis in Oekraïne #75 Hell March
Kan er iets tegen de herhalende persoonlijke aanvallen gedaan worden.
Er staat nog een vraag voor je uit: NWS / 129 valsspelers bij marathon R'damquote:
We zijn er mee bezig. Ik zou ook even kijken naar je eigen postgedrag.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:00 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis in Oekraïne #75 Hell March
Kan er iets tegen de herhalende persoonlijke aanvallen gedaan worden.
Kijk daarom vraag ik om voorbeelden. Ik zie juist dat er troll dingen worden gepost door de andere zoals dat Rusland iedereen als nazi ziet en dat alle waarnemers extreemrechts zijn ondanks mijn gepost bewijs.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig. Ik zou ook even kijken naar je eigen postgedrag.
Die aanvallen komen niet uit het niks.
Dat vind ik van mijzelf ook altijd.quote:
Ja ja... jij hebt één voorbeeld, zij hebben d'r tien... jij hebt er tien, zij hebben d'r één... als iemand iets post is het gelijk onzin... als jij het post is het daarom ook onzin... etc etc...quote:Op donderdag 17 april 2014 16:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Kijk daarom vraag ik om voorbeelden. Ik zie juist dat er troll dingen worden gepost door de andere zoals dat Rusland iedereen als nazi ziet en dat alle waarnemers extreemrechts zijn ondanks mijn gepost bewijs.
Ik onderbouw altijd als ik iets onzin noem, en anders doe ik dat wel als er om gevraagd wordt.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ja... jij hebt één voorbeeld, zij hebben d'r tien... jij hebt er tien, zij hebben d'r één... als iemand iets post is het gelijk onzin... als jij het post is het daarom ook onzin... etc etc...
het ligt (volgens iedereen) altijd aan een ander![]()
je bent volgens mij ook al eens eerder aangesproken over je "wijze van discussiëren" ?
Je komt altijd met RT links aanzetten als 'bewijs' voor iets.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik onderbouw altijd als ik iets onzin noem, en anders doe ik dat wel als er om gevraagd wordt.
Niet als bewijs wel als gewoon nieuwsberichten posten. En sommige komen altijd met berichten uit de westerse media aanzetten.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je komt altijd met RT links aanzetten als 'bewijs' voor iets.
Dan heb ik het nog niet eens over de vorm gehad. Het lijkt soms propaganda.
Vandaar dat veel users twijfelen aan jouw manier van discussieren.
Uiteraard is niemand objectief, maar deze situatie vanuit meerdere perspectieven bekijken zou je geen kwaad doen.
Welke westerse bronnen zie jij als onbetrouwbaar?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En sommige komen altijd met berichten uit de westerse media aanzetten.
Ik zie tussen westerse bronnen qua berichtgeving over zaken als Syrië en Oekraïne weinig verschil dus allemaal even subjectief en soms onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke westerse bronnen zie jij als onbetrouwbaar?
Zo is het. Daarom ook een goede OP die verschillende invalshoeken bekijkt.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:43 schreef Specularium het volgende:
Uiteraard is niemand objectief, maar deze situatie vanuit meerdere perspectieven bekijken zou je geen kwaad doen.
Omdat jij een oneliner plaatst waarin je het wel goed vindt dat die conrector zichzelf heeft verhangen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:40 schreef superniger het volgende:
NWS / Scheepsramp voor de kust van Zuid-Korea
Waarom is mijn reactie weggemod?
En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij een oneliner plaatst waarin je het wel goed vindt dat die conrector zichzelf heeft verhangen.
Met duimpjes omhoog erbij.
Kon je dat zelf niet verzinnen?
Nieuws van een half jaar oud wat door de school intern is opgelost.quote:Op maandag 21 april 2014 21:15 schreef LXIV het volgende:
Wat voor een onzin om dit topic te sluiten: NWS / Verplichte islamles voor 8-jarigen.
Als alle topics die mods als Specularium niet bevallen gewoon dichtgegooid worden in plaats van dat er discussie gevoerd kan worden...
Het zijn gewoon EU-tactieken om onwelgevallige incidenten en/of meningen te verbieden/onmogelijk te maken. Als specularium goede argumenten had waarom dit wél zou mogen moet hij die in het topic zetten, ipv te posten.
Het gaat om het punt dat zo'n directrice blijkbaar zo denkt. Over Ibn Ghaldoen is ook nog meer dan een jaar gediscussieerd.quote:Op maandag 21 april 2014 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nieuws van een half jaar oud wat door de school intern is opgelost.
Ik wist het wel.quote:
was al wegquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis in Oekraïne #79 Kerry is boos
Gaat er wat gedaan worden tegen de persoonlijke aanvallen?
uiteraardquote:Of wordt ik alleen daarvoor geband als ik "Hier heb je ook pro-westerse trollen zoals jij" terug zeg?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat zijn de laatste grote stukken land die zijn ingenomen door een grootmacht?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Afghanistan, bezet door de NAVO zonder democratie.
Kosovo, afgepakt van Servië door de NAVO. Heeft nu een legerbasis van de NAVO.
Wie doet dat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:56 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis in Oekraïne #79 Kerry is boos
Mods doen nu ook al persoonlijke aanvallen?
Mods mogen ook hun mening geven, maar ik heb net een berg opgeruimd aangezien het weinig constructief was.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
superworm, maar ik zie nu dat het geen mod is maar Eindredactie Frontpage.
Het is wel hypocriet dat ik een ban voor een persoonlijke aanval krijg en dan was het alleen nog maar een reactie op een persoonlijke aanval. Terwijl de rest geen ban krijgt en dat geen reacties waren op een persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mods mogen ook hun mening geven, maar ik heb net een berg opgeruimd aangezien het weinig constructief was.
Hier kan ik niet met je over in discussie gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is wel hypocriet dat ik een ban voor een persoonlijke aanval krijg en dan was het alleen nog maar een reactie op een persoonlijke aanval. Terwijl de rest geen ban krijgt en dat geen reacties waren op een persoonlijke aanval.
Ik mocht niet in Oekraine poepen.quote:
Ja, het moest schoon toch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je je billetjes goed afgeveegd?
En hij is dubbel trouwens: NWS / Doodstraf voor 683 Moslimbroedersquote:Op maandag 28 april 2014 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic zou baat hebben bij een OP waarin niet de helft van het nieuwsbericht is geschrapt:
NWS / Opnieuw 700 islamisten ter dood veroordeeld in Egypte
Zie bronartikel: http://www.telegraaf.nl/b(...)d_veroordeeld__.html
Nu nog de OP veranderen naar het daadwerkelijke nieuwsbericht.quote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef Frutsel het volgende:
1383 moslimbroeders de doodstraf is ook wel erg veel... één slotje
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgenquote:Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nu nog de OP veranderen naar het daadwerkelijke nieuwsbericht.
Maar 37.quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgen
Dit is ook wel handig, eigenlijk cruciaal:quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgen
Ahh, die had ik nog gemist. Ik dacht dat het dikgedrukte al in de OP stond. Het stukje van de huilende vrouwen vond ik dan weer niet zo nieuwswaardig dat ik er moeite voor ging doenquote:Op maandag 28 april 2014 12:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dit is ook wel handig, eigenlijk cruciaal:
Ze waren aangeklaagd in verband met een aanval op een politiebureau vorig jaar, na het afzetten van de islamistische president Mohamed Mursi.
Waar hebben we het over he, is dit een topic waard?quote:
Niet bijzonder inderdaad, dat doen vrouwen standaard.quote:Op maandag 28 april 2014 12:56 schreef timmmmm het volgende:
o sorry, ze huilden niet alleen, ze vielen zelfs flauw
Bedankt.quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2014 17:20 schreef Specularium het volgende:
Was wel een mooi topic, zag er een beetje uit als diarree.
Omdat ze er in andere fora ook vrij weinig mee kunnen op deze manier.quote:Op maandag 28 april 2014 17:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van.
Waarom kan het niet verplaatst of zo worden als het hier niet gewenst is?
Tjonge jonge. Gooi 'm weer open, als na vandaag de diarree niet weg is, gooi je 'm weer dicht. Goede deal toch?quote:Op maandag 28 april 2014 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze er in andere fora ook vrij weinig mee kunnen op deze manier.
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat anderen zo de kans krijgen te posten. Als er na 24 uur geen posts zijn, dan gooi je hem dicht.quote:Op maandag 28 april 2014 17:32 schreef Specularium het volgende:
Ik kan moeilijk al je posts weghalen.
Tjonge jonge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
Maar dat doe ik niet.tjonge jonge jonge! Het is een complot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemene grap hoor![]()
Je gaat niet eerst een topic van het nieuwsbericht (rellen in Rotterdam) naar je eigen politieke agenda draaien (het is beter voor iedereen dat turken naar turkije vertrekken), en dan klagen dat het topic ontspoort. Moet je het niet laten ontsporen, poffertje.quote:
Sluiting van het topic was geen doel op zich hoor. Sluiting van topics is voor mij nooit een doel geweest. En het zijn je mede-mods die lopen te kloten in het topic. Overigens had ik mijn post al geschrapt en vervangen door "laat ook maar". Laat het dan ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je gaat niet eerst een topic van het nieuwsbericht (rellen in Rotterdam) naar je eigen politieke agenda draaien (het is beter voor iedereen dat turken naar turkije vertrekken), en dan klagen dat het topic ontspoort. Moet je het niet laten ontsporen, poffertje.
Sorry dat ik je edit pas zag nadat ik postte. Maar ik zal het nu latenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sluiting van het topic was geen doel op zich hoor. Sluiting van topics is voor mij nooit een doel geweest. En het zijn je mede-mods die lopen te kloten in het topic. Overigens had ik mijn post al geschrapt en vervangen door "laat ook maar". Laat het dan ook.
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sluiting van het topic was geen doel op zich hoor. Sluiting van topics is voor mij nooit een doel geweest. En het zijn je mede-mods die lopen te kloten in het topic. Overigens had ik mijn post al geschrapt en vervangen door "laat ook maar". Laat het dan ook.
We zien je sollicitatie wel verschijnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Door gewoon je werk te doen als mod en mij verder buiten je discussies te houden.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zien je sollicitatie wel verschijnen.
Ik ga weer verder met gifjes posten.
Ik heb nergens gezegd dat Specularium het niet goed doet als mod. Maar als -ie irritant zit te doen, mag ik er best iets van zeggen of vinden. Wen eraan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Specularium doet het ontzettend goed als mod en verzet veel van het werk in NWS. Niet alles hoeft bittere ernst te zijn, het mag best een keer wat luchtiger allemaal.
Het is maar internet, als je dat uit het oog verliest ga je jezelf heel snel veel te serieus nemen.
Ik zeg toch ook niet van niet joh, relax een beetjequote:Op dinsdag 29 april 2014 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat Specularium het niet goed doet als mod. Maar als -ie irritant zit te doen, mag ik er best iets van zeggen of vinden. Wen eraan.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Specularium doet het ontzettend goed als mod
niet dan?quote:
Nee, ik ben geen homo.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Specularium het volgende:
Superneger wil graag aan mijn pener zitten maar dat durft ie niet te zeggen, dus doet ie zo.
Denk je dat het dan anders gaat lopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef meth1745 het volgende:
Kan de Oekraine reeks niet gesplitst worden in aparte discussie en nieuwsfeiten topics?
Wat is dit dan weer voor onzin? Ik heb de oude afbeeldingen van de Krim vervangen en links naar live blogs geupdate.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef Specularium het volgende:
Heb je nou de OP weer veranderd?
Ontzettende kutlul.
Ik heb alleen het refdag verwijderd omdat die geen live blog meer heeft? Kan je niet gewoon praten in plaats van deze onzin? Wat is er nou precies mis mee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Specularium het volgende:
Ja joh, je bent alleen vergeten om als enige bron RT te laten staan.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SadPanda het volgende:
Dus graag eerst praten voordat je het 'fixt'...
Ik had het gevraagd, jij zou er naar kijken. En toch gebeurde er niks. Wat is er een propagandafeestje aan? Wat mist er? Dat heb ik nou al 2 keer gevraagd..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Specularium het volgende:
Ik had al gezegd dat als je iets gaat veranderen dat je het moet overleggen.
En aan moeten is niks vrijwillig.
Niet iedereen zit te wachten op je propagandafeestje.
Kan de Oekraine niet gewoon gesplits worden dan hoeven we er ook niet meer over te discussieren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef meth1745 het volgende:
Kan de Oekraine reeks niet gesplitst worden in aparte discussie en nieuwsfeiten topics?
Dank u.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:10 schreef Disana het volgende:
NWS / Jongen (19) in kritieke toestand na uitgaansgeweld
NWS / Man in levensgevaar na zinloos geweld
Jongen of man... Jongeman.
Het hele topic is een propagandafeestje nu, gaat nergens meer over...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Specularium het volgende:
Ik had al gezegd dat als je iets gaat veranderen dat je het moet overleggen.
En aan moeten is niks vrijwillig.
Niet iedereen zit te wachten op je propagandafeestje.
Er zijn genoeg pro-Oekraïne mensen in het topic...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het hele topic is een propagandafeestje nu, gaat nergens meer over...
is helemaal nergens goed voor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Bullshit, weer zo'n propagandaleugen,
http://www.kyivpost.com/c(...)om-odesa-346078.htmlquote:May 3, 2014, 11:33 a.m. | Ukraine by Interfax-Ukraine
Eight people killed in the House of Trade Unions in Odesa have been identified, all of them are locals, a spokesperson for the Odesa regional police, Volodymyr Shabliyenko, told Interfax-Ukraine.
A team of investigators continues working, he said
Dat iemand na het volgen van die streams gisteren niet minstens verbaasd is over hoe het in sommige westerse media wordt voorgesteld kan ik niet begrijpen, maar goed...quote:2:33 p.m. On May 2, 15 Russian citizens and five citizens of Moldova's breakaway, Kremlin-backed Transnistria region died in the Trade Unions House in Odessa on May 2, TSN television channel reports. They were poisoned by carbon monoxide, according to the report. A total of 31 people perished in the fire in the Trade Unions House after pro-Ukrainian supporters clashed and Russia-backed separatists in the southern Ukrainian city of Odesa. Olena Goncharova
Ik herhaal die niet 10000x behalve als er op mij wordt gereageerd dan geef ik gewoon antwoord...quote:Je kan je mening ook geven zonder hem 10000x te herhalen. En ook een stuk beschaafder.
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef SadPanda het volgende:
The Guardian en KyivPost heb ik verwijderd uit de OP want die hebben geen live blog meer zover ik zie.
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor opmerking? Ik zeg toch waarom ik ze heb weggehaald? Als je een andere link hebt geef die maar...
Zie DM, we gingen daar even langs elkaar heen denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:07 schreef SadPanda het volgende:
Voordat Specularium weer zegt dat ik alles verwijder:
[..]
[..]
Ik krijg vragen en geef daar antwoord op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:31 schreef sp3c het volgende:
deze gaat ff op slot
ik delete zometeen (na het eten enzo) de complete elfvogelserigshow en dan gaat hij weer open
excuus dit dat alles
Oproepen tot on-topic gaan is prima. Nutteloos een beetje posts gaan zitten weghalen waar mensen tijd en moeite in hebben gestoken, is zwaar overdreven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef sp3c het volgende:
en ik ben nu niet bepaald vies van een beetje offtopic maar kolere he, dit ging over neonazi's en joden!
als je er in Nigeria 5 van elk kunt vinden dan heb je het goed gedaan
en nog klagen dat ik het weghaal ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Je hoeft niet te reageren toch ? Ja hier wel, maar in het topic niet als het onderwerp je stoort.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:09 schreef Specularium het volgende:
Getroll durven roepen met je oeuvre,.
NWS / Limburgers maken vuist tegen tuig
Altijd tegen het zuiden ook he?
Vind je sommige bevolkingsgroepen minderwaardig?
Jij als user ook. Open eens iets met een ander onderwerp.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Als mod kun je je gewoon een beetje gedragen lijkt me.
Dat geldt ook voor jou.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren toch ? Ja hier wel, maar in het topic niet als het onderwerp je stoort.
Als mod kun je je gewoon een beetje gedragen lijkt me.
Ik mag toch zelf weten wat ik post ? Als het je niet bevalt reageer je gewoon niet. Zo moeilijk is het toch niet ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij als user ook. Open eens iets met een ander onderwerp.
Het is al te lang veel te doorzichtig.
Verder is het geen antwoord op mijn vraag.
Waarom steeds mensen uit het zuiden?
Is dat jouw antwoord op de Marokkanentopics?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt reageer je gewoon niet.
quote:Ik mag toch zelf weten wat ik post ?
Dan zijn persoonlijke aanvallen ineens ok ? Ik vind het prima dat je me een vervelende user vindt, neemt niet weg dat je gewoon objectief moet handelen. En al zeker niet zelf aan dat soort zaken schuldig moet gaan maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:22 schreef sp3c het volgende:
dat sowieso, maar dat geld voor de rest ook
als je je topic begint met 'het sicilie van Nederland' dan moet je niet mieten als mensen gaan lopen kutten hoor
ga nu niet gelijk in elfletterigmodus man, 9 van de 10 keer geef ik je gelijk als je hier komt klagenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je me een vervelende user vindt, neemt niet weg dat je gewoon objectief moet handelen.
Een NWS mod die in z'n eigen forum "Gellytopic, niet gelezen" als reactie zet ? Waarom voelt ie de drang zo te reageren, jeukt het dan ofzo ? Welke positieve invloed gaat dat hebben op een topic ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga nu niet gelijk in elfletterigmodus man, 9 van de 10 keer geef ik je gelijk als je hier komt klagen
dit keer niet, ik zie helemaal niets wat niet kan op fok!
Hou je persoonlijke sores gewoon lekker voor je als moderator van je eigen forum. Je kunt niet verwachten dat anderen zich gedragen als je het zelf al niet eens kan.quote:
Geef nou eens gewoon antwoord waarom je steeds dit soort dezelfde topics opent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Een NWS mod die in z'n eigen forum "Gellytopic, niet gelezen" als reactie zet ? Waarom voelt ie de drang zo te reageren, jeukt het dan ofzo ? Welke positieve invloed gaat dat hebben op een topic ?
En die laatste reactie van Halcon is ook gewoon een persoonlijke sneer, heeft niets met het topic te maken.
Is het relevant ? Ik snap sowieso niet wat je bedoelt met "dezelfde topics".quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef nou eens gewoon antwoord waarom je steeds dit soort dezelfde topics opent.
Misschien moet je je subjectieve bril gewoon afzetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen persoonlijke sores atm
jij startte een trolltopic en jij zit te klagen dat er vervolgens in getrolled wordt
enige wat ik voor jekan doen is er een slotje aan hangen
ok hij is afquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moet je je subjectieve bril gewoon afzetten.
Nou ja, als dat vanaf nu de norm is. Prima hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok hij is af
ik zie nog steeda niets bijzonders
jij begint over het sicilie van nederland en de siciliers noemen je een sukkel
zo gaat dat
Oh, ik zie jullie ook wel eens driftig modereren bij dat soort gedoe. Maar dat is dan zeker anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef sp3c het volgende:
het isniet vanaf nu
dit soort backfires vinden fok!kers al leuk sinds de start van fok!
ik moet erom lachen
Voel jij jezelf anders?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, ik zie jullie ook wel eens driftig modereren bij dat soort gedoe. Maar dat is dan zeker anders.
Maar zoals gezegd, users mogen de TS dus gewoon afzeiken als de inhoud van het topic ze niet bevalt. Dan weten we dat.
goed mogelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, ik zie jullie ook wel eens driftig modereren bij dat soort gedoe. Maar dat is dan zeker anders.
neequote:Maar zoals gezegd, users mogen de TS dus gewoon afzeiken als de inhoud van het topic ze niet bevalt. Dan weten we dat.
Ik geloof dat het meer om de vorm dan de inhoud gaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd, users mogen de TS dus gewoon afzeiken als de inhoud van het topic ze niet bevalt. Dan weten we dat.
Moet ik dan maar met fluwelen handschoentjes een topic openen omdat ik anders misschien wat usertjes kan kwetsen ? Ik mag toch gewoon zeker wel zaken benoemen zoals ze zijn. Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat het meer om de vorm dan de inhoud gaat
De mods zijn goed bezig deze vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
Ik geef de mods gelijk, omdat gelly klaagt.
als ik zeg dat het mag, doe ff niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet? Nu ben ik in de war. Wanneer mag het wel dan ?
Sp3c heeft zojuist een extra biertje verdiend, hij krijgt er nu 3.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
De mods zijn goed bezig deze vrijdagmiddag.
Nee, geen fluwelen handschoentjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Moet ik dan maar met fluwelen handschoentjes een topic openen omdat ik anders misschien wat usertjes kan kwetsen ? Ik mag toch gewoon zeker wel zaken benoemen zoals ze zijn. Het moet niet gekker worden.
Daar komt het wel op neer eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik zeg dat het mag, doe ff niet zo moeilijk
3 kratjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sp3c heeft zojuist een extra biertje verdiend, hij krijgt er nu 3.
damn rightquote:
Wie wil er nou drinken uit een glas met Belgen erop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
3 kratjes.
Jupiler welteverstaan, dan ben ik weer drie glazen rijker:
[ afbeelding ]
Ik doe ontzettend moeilijk omdat ik er een probleem mee heb dat een mod een offtopic persoonlijke sneer plaatst in een topic in z'n eigen subforum omdat de user hem niet aanstaat ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat jij ontzettend moeilijk doet ja.
Mooi, we zijn het er over eens wie die glazen krijgt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie wil er nou drinken uit een glas met Belgen erop.
Dus jij denkt dat je serieuze reacties krijgt als je met termen als "het Sicilië van Nederland" gaat strooien?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Moet ik dan maar met fluwelen handschoentjes een topic openen omdat ik anders misschien wat usertjes kan kwetsen ? Ik mag toch gewoon zeker wel zaken benoemen zoals ze zijn. Het moet niet gekker worden.
Nee, je doet moeilijk omdat je altijd de persoonlijke aanval zoekt en gaat piepen als je het terug krijgt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik doe ontzettend moeilijk omdat ik er een probleem mee heb dat een mod een offtopic persoonlijke sneer plaatst in een topic in z'n eigen subforum omdat de user hem niet aanstaat ?
Ok.
Hij komt nu vast weer met twee artikeltjes over op zichzelf staande incidenten aanzetten om zijn "gelijk" aan te tonen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je serieuze reacties krijgt als je met termen als "het Sicilië van Nederland" gaat strooien?
En dat zonder ruzie, kijk ons velen malen beter zijn dan linksen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi, we zijn het er over eens wie die glazen krijgt.
Laat eens zien dan ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je doet moeilijk omdat je altijd de persoonlijke aanval zoekt
Ik vind het een belediging voor Sicilië eigenlijk, één van de mooiste eilanden in de Mediterranee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij komt nu vast weer met twee artikeltjes over op zichzelf staande incidenten aanzetten om zijn "gelijk" aan te tonen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat zonder ruzie, kijk ons velen malen beter zijn dan linksen.
Ze mogen blij zijn, wie huurt ze anders in om de onderhuidsklusjes die ze aanbieden uit te voeren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Linksche menschen pakken het bij voorbaat al af. Gewoon omdat ze vinden dat mensen die meer geld verdienen dan de gemiddelde tomatenplukker zakkenvullers zijn en allemaal in een dikke villa met 3 zwembaden in de tuin wonen.
Ik ben er nooit geweest. Wel in andere delen van Italië. Mooi land.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging voor Sicilië eigenlijk, één van de mooiste eilanden in de Mediterranee.
Onderhoudsklusjes laat ik liever uitvoeren door goedkope, niet-zeurende en efficiënte klusjesmensen. Niet door luie en zeurende linkschmenschen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn, wie huurt ze anders in om de onderhuidsklusjes die ze aanbieden uit te voeren.
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:07 schreef gelly het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom ze jou mod hebben gemaakt. Nou eigenlijk wel, elke user die een beetje ontwikkeld is heeft geen zin om z'n vrije tijd te steken in de dampende stronthoop die NWS heet. Dat was in het begin van FOK! wel anders.
Aanrader!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest. Wel in andere delen van Italië. Mooi land.
Maar iemand uit Drenthe die gaan zaniken over Limburg... Dat is een beetje als de trommelaar van de Jostiband die gaat roeptoeteren dat John Bonham niet kan drummen.
Die kan helaas al 34 jaar niet meer drummen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest. Wel in andere delen van Italië. Mooi land.
Maar iemand uit Drenthe die gaan zaniken over Limburg... Dat is een beetje als de trommelaar van de Jostiband die gaat roeptoeteren dat John Bonham niet kan drummen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef sp3c het volgende:
ik wacht ff tot elf en vogels weer hun cabaretact over rappende neonazi's opvoeren
topic zit al over de tien posts dus dat kan niet lang meer durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou mij eens buiten je discussies met andere users. Als je zo fel bent op on-topic posts, pas dat principe dan ook in NWS-feedback toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga nu niet gelijk in elfletterigmodus man, 9 van de 10 keer geef ik je gelijk als je hier komt klagen
dit keer niet, ik zie helemaal niets wat niet kan op fok!
Als je met gelly (of wie dan ook) een discussie hebt in NWS-feedback is mij erbij betrekken totaal niet on-topic. Zeker als ik ook nog eens afwezig ben in het topic waarover diegene klaagt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:34 schreef sp3c het volgende:
shit was ontopic man lees maar terug, zijn gewoon bruikbare praktijkvoorbeelden
Mijn matige populariteit in NWS is geen reden voor jou om je als een kleuter te gaan gedragen. Inhoudelijke discussie tussen mensen schilder je af als "cabaret" en ondertussen ga je zelf in NWS-feedback de clown zitten uithangen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:36 schreef sp3c het volgende:
dan moet je maar niet in elke discussie de langer dan vijf posts duurt roepen dat niemand van je houd
nu is het een dingetje geworden
Dat blijkt ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen reden nodig om me als een kleuter te gedragen
Ik snap dat je probeert om de aandacht te verleggen, maar het ging hier niet over mijn populariteit, maar over jouw acties en gedrag als moderator. Wel even on-topic blijven, graag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:54 schreef sp3c het volgende:
roep nog ff dat je de minst geliefde user bent in nws, dan zijn we er wel
ik zoek van de week nog ff een goed plaatje, dan maken we er een meme van
Met die © erbij zijn het er 12.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:40 schreef sp3c het volgende:
elfhuilerig© modus noem ik het vanaf nu
(tel eens hoeveel letters dat is?)
#hardewereld
Het klopt ook nog eens niet. Had een (R) moeten zijn. De (C) is voor copyright en staat juist ergens vóór.quote:
nee man het ging over gelly zijn trolltopic maar jii maakt het weer oved jouw en je 'reputatie'quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:38 schreef gelly het volgende:
Nu is 11-etterig een eikel van een user, maar hij heeft wel gelijk als ie zegt dat je je persoonlijke voorkeur, of afkeer, voor of van users wat minder moet laten blijken als moderator in je eigen forum.
Nou nee, ik verzocht je specifiek om mij buiten discussies met andere users te laten. Het geneuzel over reputatie is puur door jou aangezwengeld en niet door mij genoemd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man het ging over gelly zijn trolltopic maar jii maakt het weer oved jouw en je 'reputatie'
Ik snap 'm niet?quote:
Jij bent degene die altijd de dubbele topics hier komt melden.quote:
Laura Disana Dekker. Met haar guppie.quote:En ik wil ook liever een beledigingsdingetje zodat ik verontwaardigd door kan drammen.
Ah ja zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent degene die altijd de dubbele topics hier komt melden.
[..]
Laura Disana Dekker. Met haar guppie.
ok mevrouwquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij je als mod onthouden van regionale slurs. Dat is alles wat ik van je vraag.
Jij eerst.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar hebben ze al een tijd operaties voor
Ik ben een keer seks met een lekker wijf misgelopen omdat ik niet geopereerd ben aan mijn dingetje, dus er is wat voor te zeggenquote:
Afgesproken. Ik wil namelijk wel eens tegen een boom piesen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben een keer seks met een lekker wijf misgelopen omdat ik niet geopereerd ben aan mijn dingetje, dus er is wat voor te zeggen
Is weer eens iets anders dan in je broek zeiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Afgesproken. Ik wil namelijk wel eens tegen een boom piesen.
Als mod dien je je ervan te onthouden users af te zeiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan in je broek zeiken.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan in je broek zeiken. op een forum zeiken
Handjes open is toch niet zo fijn? Heeft hij zijn verontschuldigingen aangeboden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik even SCen? Ik mag even SCen
Ik ben vandaag gewoon van mijn fiets gereden door een auto. Rotonde, auto wil hem voor de fietsers achter mij ervoor knallen maar maakt een inschattingsfout en rijdt zo tegen de achterkant van mijn achterwiel op. Gelukkig valt de schade mee. Half verrotte fiets, handjes open, been open en een onmeunig pijnlijke schouder die aan alle kanten stijf isSommige mensen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben vandaag gewoon van mijn fiets gereden door een auto. Rotonde, auto wil hem voor de fietsers achter mij ervoor knallen maar maakt een inschattingsfout en rijdt zo tegen de achterkant van mijn achterwiel op. Gelukkig valt de schade mee. Half verrotte fiets, handjes open, been open en een onmeunig pijnlijke schouder die aan alle kanten stijf isSommige mensen
Voorhuid zeker weer met zijn Mercedes?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Ja, hij voelde zich heel schuldig. We hebben ook gegevens uitgewisseld enzo, voor de kosten van de fietsreparatie. Had ook mijn laptop bij me, die dus ook op de grond lag, maar die bleek het gewoon nog te doen gelukkig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Handjes open is toch niet zo fijn? Heeft hij zijn verontschuldigingen aangeboden?
Schrikken, lijkt me.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, hij voelde zich heel schuldig. We hebben ook gegevens uitgewisseld enzo, voor de kosten van de fietsreparatie. Had ook mijn laptop bij me, die dus ook op de grond lag, maar die bleek het gewoon nog te doen gelukkig.
Wat een toestand
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
rijdt zo tegen de achterkant van mijn achterwiel op.
Dat is waar. Maar wel goed desinfecteren hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef timmmmm het volgende:
En nee, fijn is anders dan open handjes, mar het scheelde zo'n 5 centimeter of ik lag met mn schedel op de stoeprand, dus ik ben allang blij
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
Mannen die hun benen scheren verdienen dit.
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:14 schreef paddy het volgende:
Kunnen jullie de slowchat een klein beetje beperken? Ik denk steeds dat er een melding met een vraag komt om te kijken naar een post die al dan niet gemodereerd moet worden
Waarom post je dit in het ESF topic terwijl het totaal niet rullevant is daar?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga pitten. Ik heb sowieso geleerd om niet meer te veel moeite in discussies te steken. Dan krijg je zo'n sp3c op je dak die ook nog eens alle posts gaat zitten verwijderen.
Trusten.
Nee, maar klinkt goed, laat maar horen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Had je weer die star trek grap over arabieren gemaakt, voorschrift?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |