Door: NU.nlquote:Een 19-jarige man is in de nacht van donderdag op vrijdag zo ernstig mishandeld door een groep jongeren in Gulpen, dat hij in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt.
Man (19) in kritieke toestand na uitgaansgeweld in Gulpen Foto: ANP
Dat laat de politie vrijdag weten.
De man werd samen met een vriend rond 01.30 uur overvallen door een groep van acht jongeren op de Looierstraat, nadat het tweetal een discotheek had bezocht. De jongeren met een leeftijd van ongeveer achttien jaar begonnen op hen in te slaan.
De 19-jarige man uit het Zuid-Limburgse dorp Mechelen viel vermoedelijk met zijn hoofd tegen een stenen vensterbank nadat hij een harde klap kreeg.
Hij raakte daardoor bewusteloos en werd vervolgens door een ambulance die toevallig langsreed naar een ziekenhuis gebracht. Daar werd een schedelbasisfractuur vastgesteld.
De politie is op zoek naar de verdachten en vraagt getuigen zich te melden.
Minder Limburg? Natuurlijkquote:
Precies. Niet dat ik het goed wil praten, maar het aantal mensen dat elkaar slaat in een gemiddeld uitgaansweekend is echt absurd hoog.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:08 schreef Adames het volgende:
overigens lijkt dit ook wel wel op een ongelukje, ruzie kan prima voorkomen. dat je dan de pech hebt dat je op een vensterbank terecht komt. bewust iemand kapot schoppen als die op de grond ligt zoals eerder in het nieuws is nog een graadje erger
Met 8 man tegen 2 noem ik geen ruzie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:08 schreef Adames het volgende:
overigens lijkt dit ook wel wel op een ongelukje, ruzie kan prima voorkomen. dat je dan de pech hebt dat je op een vensterbank terecht komt. bewust iemand kapot schoppen als die op de grond ligt zoals eerder in het nieuws is nog een graadje erger
buiten. jongen kwamen wel uit de galouppe jaquote:
weet je ook wie het was?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buiten. jongen kwamen wel uit de galouppe ja
slachtoffer wel, wie de dader was zou ik (en meerderen met mij) wel graag willen wetenquote:
Inderdaad geen nieuwswaarde omdat de daders blank zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
Ik haakte af bij Gulpen...geen nieuwswaarde als het uit dat soort boeren gehuchten komt.
Rits......een pleonasme.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
Ik haakte af bij Gulpen...geen nieuwswaarde als het uit dat soort boeren gehuchten komt.
Inderdaad, gewoon een laffe actie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Met 8 man tegen 2 noem ik geen ruzie.
Dat is gewoon meppen zonder zelf risico te lopen.
Ik denk dat het postaantal zo verschilt omdat je geen notoire goedpraters van blank geweld hebt hier. Dus weinig aanleiding tot discussie, iedereen vind het kut, klaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:33 schreef Individual het volgende:
Jongen (19) in kritieke toestand na uitgaansgeweld. -> 21 posts. [hij zal vast verkeerd gevallen zijn]
Jongen (19) in kritieke toestand na Marokkaans geweld -> topic #3. [alle Marokkanen terug naar Turkije!!!]
Ja. Een verkeerde blik kan aanleiding zijn voor een stel dronkelappen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:12 schreef padlarf het volgende:
Ik geloof eigenlijk nooit zo in dat 'zonder aanleiding'. Is dat naïviteit van mijn kant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |