Niet bijzonder inderdaad, dat doen vrouwen standaard.quote:Op maandag 28 april 2014 12:56 schreef timmmmm het volgende:
o sorry, ze huilden niet alleen, ze vielen zelfs flauw
Bedankt.quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgen
quote:Op maandag 28 april 2014 17:20 schreef Specularium het volgende:
Was wel een mooi topic, zag er een beetje uit als diarree.
Omdat ze er in andere fora ook vrij weinig mee kunnen op deze manier.quote:Op maandag 28 april 2014 17:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van.
Waarom kan het niet verplaatst of zo worden als het hier niet gewenst is?
Tjonge jonge. Gooi 'm weer open, als na vandaag de diarree niet weg is, gooi je 'm weer dicht. Goede deal toch?quote:Op maandag 28 april 2014 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze er in andere fora ook vrij weinig mee kunnen op deze manier.
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat anderen zo de kans krijgen te posten. Als er na 24 uur geen posts zijn, dan gooi je hem dicht.quote:Op maandag 28 april 2014 17:32 schreef Specularium het volgende:
Ik kan moeilijk al je posts weghalen.
Tjonge jonge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
Maar dat doe ik niet.tjonge jonge jonge! Het is een complot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemene grap hoor![]()
Je gaat niet eerst een topic van het nieuwsbericht (rellen in Rotterdam) naar je eigen politieke agenda draaien (het is beter voor iedereen dat turken naar turkije vertrekken), en dan klagen dat het topic ontspoort. Moet je het niet laten ontsporen, poffertje.quote:
Sluiting van het topic was geen doel op zich hoor. Sluiting van topics is voor mij nooit een doel geweest. En het zijn je mede-mods die lopen te kloten in het topic. Overigens had ik mijn post al geschrapt en vervangen door "laat ook maar". Laat het dan ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je gaat niet eerst een topic van het nieuwsbericht (rellen in Rotterdam) naar je eigen politieke agenda draaien (het is beter voor iedereen dat turken naar turkije vertrekken), en dan klagen dat het topic ontspoort. Moet je het niet laten ontsporen, poffertje.
Sorry dat ik je edit pas zag nadat ik postte. Maar ik zal het nu latenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sluiting van het topic was geen doel op zich hoor. Sluiting van topics is voor mij nooit een doel geweest. En het zijn je mede-mods die lopen te kloten in het topic. Overigens had ik mijn post al geschrapt en vervangen door "laat ook maar". Laat het dan ook.
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sluiting van het topic was geen doel op zich hoor. Sluiting van topics is voor mij nooit een doel geweest. En het zijn je mede-mods die lopen te kloten in het topic. Overigens had ik mijn post al geschrapt en vervangen door "laat ook maar". Laat het dan ook.
We zien je sollicitatie wel verschijnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Door gewoon je werk te doen als mod en mij verder buiten je discussies te houden.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zien je sollicitatie wel verschijnen.
Ik ga weer verder met gifjes posten.
Ik heb nergens gezegd dat Specularium het niet goed doet als mod. Maar als -ie irritant zit te doen, mag ik er best iets van zeggen of vinden. Wen eraan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Specularium doet het ontzettend goed als mod en verzet veel van het werk in NWS. Niet alles hoeft bittere ernst te zijn, het mag best een keer wat luchtiger allemaal.
Het is maar internet, als je dat uit het oog verliest ga je jezelf heel snel veel te serieus nemen.
Ik zeg toch ook niet van niet joh, relax een beetjequote:Op dinsdag 29 april 2014 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat Specularium het niet goed doet als mod. Maar als -ie irritant zit te doen, mag ik er best iets van zeggen of vinden. Wen eraan.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Specularium doet het ontzettend goed als mod
niet dan?quote:
Nee, ik ben geen homo.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Specularium het volgende:
Superneger wil graag aan mijn pener zitten maar dat durft ie niet te zeggen, dus doet ie zo.
Denk je dat het dan anders gaat lopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef meth1745 het volgende:
Kan de Oekraine reeks niet gesplitst worden in aparte discussie en nieuwsfeiten topics?
Wat is dit dan weer voor onzin? Ik heb de oude afbeeldingen van de Krim vervangen en links naar live blogs geupdate.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef Specularium het volgende:
Heb je nou de OP weer veranderd?
Ontzettende kutlul.
Ik heb alleen het refdag verwijderd omdat die geen live blog meer heeft? Kan je niet gewoon praten in plaats van deze onzin? Wat is er nou precies mis mee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Specularium het volgende:
Ja joh, je bent alleen vergeten om als enige bron RT te laten staan.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SadPanda het volgende:
Dus graag eerst praten voordat je het 'fixt'...
Ik had het gevraagd, jij zou er naar kijken. En toch gebeurde er niks. Wat is er een propagandafeestje aan? Wat mist er? Dat heb ik nou al 2 keer gevraagd..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Specularium het volgende:
Ik had al gezegd dat als je iets gaat veranderen dat je het moet overleggen.
En aan moeten is niks vrijwillig.
Niet iedereen zit te wachten op je propagandafeestje.
Kan de Oekraine niet gewoon gesplits worden dan hoeven we er ook niet meer over te discussieren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef meth1745 het volgende:
Kan de Oekraine reeks niet gesplitst worden in aparte discussie en nieuwsfeiten topics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |