Sorry dat ik je edit pas zag nadat ik postte. Maar ik zal het nu latenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sluiting van het topic was geen doel op zich hoor. Sluiting van topics is voor mij nooit een doel geweest. En het zijn je mede-mods die lopen te kloten in het topic. Overigens had ik mijn post al geschrapt en vervangen door "laat ook maar". Laat het dan ook.
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sluiting van het topic was geen doel op zich hoor. Sluiting van topics is voor mij nooit een doel geweest. En het zijn je mede-mods die lopen te kloten in het topic. Overigens had ik mijn post al geschrapt en vervangen door "laat ook maar". Laat het dan ook.
We zien je sollicitatie wel verschijnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Door gewoon je werk te doen als mod en mij verder buiten je discussies te houden.
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zien je sollicitatie wel verschijnen.
Ik ga weer verder met gifjes posten.
Ik heb nergens gezegd dat Specularium het niet goed doet als mod. Maar als -ie irritant zit te doen, mag ik er best iets van zeggen of vinden. Wen eraan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Specularium doet het ontzettend goed als mod en verzet veel van het werk in NWS. Niet alles hoeft bittere ernst te zijn, het mag best een keer wat luchtiger allemaal.
Het is maar internet, als je dat uit het oog verliest ga je jezelf heel snel veel te serieus nemen.
Ik zeg toch ook niet van niet joh, relax een beetjequote:Op dinsdag 29 april 2014 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat Specularium het niet goed doet als mod. Maar als -ie irritant zit te doen, mag ik er best iets van zeggen of vinden. Wen eraan.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Specularium doet het ontzettend goed als mod
niet dan?quote:
Nee, ik ben geen homo.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Specularium het volgende:
Superneger wil graag aan mijn pener zitten maar dat durft ie niet te zeggen, dus doet ie zo.
Denk je dat het dan anders gaat lopen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef meth1745 het volgende:
Kan de Oekraine reeks niet gesplitst worden in aparte discussie en nieuwsfeiten topics?
Wat is dit dan weer voor onzin? Ik heb de oude afbeeldingen van de Krim vervangen en links naar live blogs geupdate.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef Specularium het volgende:
Heb je nou de OP weer veranderd?
Ontzettende kutlul.
Ik heb alleen het refdag verwijderd omdat die geen live blog meer heeft? Kan je niet gewoon praten in plaats van deze onzin? Wat is er nou precies mis mee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Specularium het volgende:
Ja joh, je bent alleen vergeten om als enige bron RT te laten staan.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SadPanda het volgende:
Dus graag eerst praten voordat je het 'fixt'...
Ik had het gevraagd, jij zou er naar kijken. En toch gebeurde er niks. Wat is er een propagandafeestje aan? Wat mist er? Dat heb ik nou al 2 keer gevraagd..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Specularium het volgende:
Ik had al gezegd dat als je iets gaat veranderen dat je het moet overleggen.
En aan moeten is niks vrijwillig.
Niet iedereen zit te wachten op je propagandafeestje.
Kan de Oekraine niet gewoon gesplits worden dan hoeven we er ook niet meer over te discussieren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef meth1745 het volgende:
Kan de Oekraine reeks niet gesplitst worden in aparte discussie en nieuwsfeiten topics?
Dank u.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:10 schreef Disana het volgende:
NWS / Jongen (19) in kritieke toestand na uitgaansgeweld
NWS / Man in levensgevaar na zinloos geweld
Jongen of man... Jongeman.
Het hele topic is een propagandafeestje nu, gaat nergens meer over...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Specularium het volgende:
Ik had al gezegd dat als je iets gaat veranderen dat je het moet overleggen.
En aan moeten is niks vrijwillig.
Niet iedereen zit te wachten op je propagandafeestje.
Er zijn genoeg pro-Oekraïne mensen in het topic...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het hele topic is een propagandafeestje nu, gaat nergens meer over...
is helemaal nergens goed voor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Bullshit, weer zo'n propagandaleugen,
http://www.kyivpost.com/c(...)om-odesa-346078.htmlquote:May 3, 2014, 11:33 a.m. | Ukraine by Interfax-Ukraine
Eight people killed in the House of Trade Unions in Odesa have been identified, all of them are locals, a spokesperson for the Odesa regional police, Volodymyr Shabliyenko, told Interfax-Ukraine.
A team of investigators continues working, he said
Dat iemand na het volgen van die streams gisteren niet minstens verbaasd is over hoe het in sommige westerse media wordt voorgesteld kan ik niet begrijpen, maar goed...quote:2:33 p.m. On May 2, 15 Russian citizens and five citizens of Moldova's breakaway, Kremlin-backed Transnistria region died in the Trade Unions House in Odessa on May 2, TSN television channel reports. They were poisoned by carbon monoxide, according to the report. A total of 31 people perished in the fire in the Trade Unions House after pro-Ukrainian supporters clashed and Russia-backed separatists in the southern Ukrainian city of Odesa. Olena Goncharova
Ik herhaal die niet 10000x behalve als er op mij wordt gereageerd dan geef ik gewoon antwoord...quote:Je kan je mening ook geven zonder hem 10000x te herhalen. En ook een stuk beschaafder.
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef SadPanda het volgende:
The Guardian en KyivPost heb ik verwijderd uit de OP want die hebben geen live blog meer zover ik zie.
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor opmerking? Ik zeg toch waarom ik ze heb weggehaald? Als je een andere link hebt geef die maar...
Zie DM, we gingen daar even langs elkaar heen denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:07 schreef SadPanda het volgende:
Voordat Specularium weer zegt dat ik alles verwijder:
[..]
[..]
Ik krijg vragen en geef daar antwoord op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:31 schreef sp3c het volgende:
deze gaat ff op slot
ik delete zometeen (na het eten enzo) de complete elfvogelserigshow en dan gaat hij weer open
excuus dit dat alles
Oproepen tot on-topic gaan is prima. Nutteloos een beetje posts gaan zitten weghalen waar mensen tijd en moeite in hebben gestoken, is zwaar overdreven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef sp3c het volgende:
en ik ben nu niet bepaald vies van een beetje offtopic maar kolere he, dit ging over neonazi's en joden!
als je er in Nigeria 5 van elk kunt vinden dan heb je het goed gedaan
en nog klagen dat ik het weghaal ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Je hoeft niet te reageren toch ? Ja hier wel, maar in het topic niet als het onderwerp je stoort.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:09 schreef Specularium het volgende:
Getroll durven roepen met je oeuvre,.
NWS / Limburgers maken vuist tegen tuig
Altijd tegen het zuiden ook he?
Vind je sommige bevolkingsgroepen minderwaardig?
Jij als user ook. Open eens iets met een ander onderwerp.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Als mod kun je je gewoon een beetje gedragen lijkt me.
Dat geldt ook voor jou.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren toch ? Ja hier wel, maar in het topic niet als het onderwerp je stoort.
Als mod kun je je gewoon een beetje gedragen lijkt me.
Ik mag toch zelf weten wat ik post ? Als het je niet bevalt reageer je gewoon niet. Zo moeilijk is het toch niet ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij als user ook. Open eens iets met een ander onderwerp.
Het is al te lang veel te doorzichtig.
Verder is het geen antwoord op mijn vraag.
Waarom steeds mensen uit het zuiden?
Is dat jouw antwoord op de Marokkanentopics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |