Ja, maar arjan heb wel gelijk.quote:
En kan een mod gewoon onderbouwen in plaats van 'nee' te posten.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:00 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis in Oekraïne #75 Hell March
Kan er iets tegen de herhalende persoonlijke aanvallen gedaan worden.
Er staat nog een vraag voor je uit: NWS / 129 valsspelers bij marathon R'damquote:
We zijn er mee bezig. Ik zou ook even kijken naar je eigen postgedrag.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:00 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis in Oekraïne #75 Hell March
Kan er iets tegen de herhalende persoonlijke aanvallen gedaan worden.
Kijk daarom vraag ik om voorbeelden. Ik zie juist dat er troll dingen worden gepost door de andere zoals dat Rusland iedereen als nazi ziet en dat alle waarnemers extreemrechts zijn ondanks mijn gepost bewijs.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig. Ik zou ook even kijken naar je eigen postgedrag.
Die aanvallen komen niet uit het niks.
Dat vind ik van mijzelf ook altijd.quote:
Ja ja... jij hebt één voorbeeld, zij hebben d'r tien... jij hebt er tien, zij hebben d'r één... als iemand iets post is het gelijk onzin... als jij het post is het daarom ook onzin... etc etc...quote:Op donderdag 17 april 2014 16:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Kijk daarom vraag ik om voorbeelden. Ik zie juist dat er troll dingen worden gepost door de andere zoals dat Rusland iedereen als nazi ziet en dat alle waarnemers extreemrechts zijn ondanks mijn gepost bewijs.
Ik onderbouw altijd als ik iets onzin noem, en anders doe ik dat wel als er om gevraagd wordt.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ja... jij hebt één voorbeeld, zij hebben d'r tien... jij hebt er tien, zij hebben d'r één... als iemand iets post is het gelijk onzin... als jij het post is het daarom ook onzin... etc etc...
het ligt (volgens iedereen) altijd aan een ander![]()
je bent volgens mij ook al eens eerder aangesproken over je "wijze van discussiëren" ?
Je komt altijd met RT links aanzetten als 'bewijs' voor iets.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik onderbouw altijd als ik iets onzin noem, en anders doe ik dat wel als er om gevraagd wordt.
Niet als bewijs wel als gewoon nieuwsberichten posten. En sommige komen altijd met berichten uit de westerse media aanzetten.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je komt altijd met RT links aanzetten als 'bewijs' voor iets.
Dan heb ik het nog niet eens over de vorm gehad. Het lijkt soms propaganda.
Vandaar dat veel users twijfelen aan jouw manier van discussieren.
Uiteraard is niemand objectief, maar deze situatie vanuit meerdere perspectieven bekijken zou je geen kwaad doen.
Welke westerse bronnen zie jij als onbetrouwbaar?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En sommige komen altijd met berichten uit de westerse media aanzetten.
Ik zie tussen westerse bronnen qua berichtgeving over zaken als Syrië en Oekraïne weinig verschil dus allemaal even subjectief en soms onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke westerse bronnen zie jij als onbetrouwbaar?
Zo is het. Daarom ook een goede OP die verschillende invalshoeken bekijkt.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:43 schreef Specularium het volgende:
Uiteraard is niemand objectief, maar deze situatie vanuit meerdere perspectieven bekijken zou je geen kwaad doen.
Omdat jij een oneliner plaatst waarin je het wel goed vindt dat die conrector zichzelf heeft verhangen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:40 schreef superniger het volgende:
NWS / Scheepsramp voor de kust van Zuid-Korea
Waarom is mijn reactie weggemod?
En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij een oneliner plaatst waarin je het wel goed vindt dat die conrector zichzelf heeft verhangen.
Met duimpjes omhoog erbij.
Kon je dat zelf niet verzinnen?
Nieuws van een half jaar oud wat door de school intern is opgelost.quote:Op maandag 21 april 2014 21:15 schreef LXIV het volgende:
Wat voor een onzin om dit topic te sluiten: NWS / Verplichte islamles voor 8-jarigen.
Als alle topics die mods als Specularium niet bevallen gewoon dichtgegooid worden in plaats van dat er discussie gevoerd kan worden...
Het zijn gewoon EU-tactieken om onwelgevallige incidenten en/of meningen te verbieden/onmogelijk te maken. Als specularium goede argumenten had waarom dit wél zou mogen moet hij die in het topic zetten, ipv te posten.
Het gaat om het punt dat zo'n directrice blijkbaar zo denkt. Over Ibn Ghaldoen is ook nog meer dan een jaar gediscussieerd.quote:Op maandag 21 april 2014 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nieuws van een half jaar oud wat door de school intern is opgelost.
Ik wist het wel.quote:
was al wegquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis in Oekraïne #79 Kerry is boos
Gaat er wat gedaan worden tegen de persoonlijke aanvallen?
uiteraardquote:Of wordt ik alleen daarvoor geband als ik "Hier heb je ook pro-westerse trollen zoals jij" terug zeg?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat zijn de laatste grote stukken land die zijn ingenomen door een grootmacht?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Afghanistan, bezet door de NAVO zonder democratie.
Kosovo, afgepakt van Servië door de NAVO. Heeft nu een legerbasis van de NAVO.
Wie doet dat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:56 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis in Oekraïne #79 Kerry is boos
Mods doen nu ook al persoonlijke aanvallen?
Mods mogen ook hun mening geven, maar ik heb net een berg opgeruimd aangezien het weinig constructief was.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
superworm, maar ik zie nu dat het geen mod is maar Eindredactie Frontpage.
Het is wel hypocriet dat ik een ban voor een persoonlijke aanval krijg en dan was het alleen nog maar een reactie op een persoonlijke aanval. Terwijl de rest geen ban krijgt en dat geen reacties waren op een persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mods mogen ook hun mening geven, maar ik heb net een berg opgeruimd aangezien het weinig constructief was.
Hier kan ik niet met je over in discussie gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is wel hypocriet dat ik een ban voor een persoonlijke aanval krijg en dan was het alleen nog maar een reactie op een persoonlijke aanval. Terwijl de rest geen ban krijgt en dat geen reacties waren op een persoonlijke aanval.
Ik mocht niet in Oekraine poepen.quote:
Ja, het moest schoon toch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je je billetjes goed afgeveegd?
En hij is dubbel trouwens: NWS / Doodstraf voor 683 Moslimbroedersquote:Op maandag 28 april 2014 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic zou baat hebben bij een OP waarin niet de helft van het nieuwsbericht is geschrapt:
NWS / Opnieuw 700 islamisten ter dood veroordeeld in Egypte
Zie bronartikel: http://www.telegraaf.nl/b(...)d_veroordeeld__.html
Nu nog de OP veranderen naar het daadwerkelijke nieuwsbericht.quote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef Frutsel het volgende:
1383 moslimbroeders de doodstraf is ook wel erg veel... één slotje
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgenquote:Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nu nog de OP veranderen naar het daadwerkelijke nieuwsbericht.
Maar 37.quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgen
Dit is ook wel handig, eigenlijk cruciaal:quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgen
Ahh, die had ik nog gemist. Ik dacht dat het dikgedrukte al in de OP stond. Het stukje van de huilende vrouwen vond ik dan weer niet zo nieuwswaardig dat ik er moeite voor ging doenquote:Op maandag 28 april 2014 12:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dit is ook wel handig, eigenlijk cruciaal:
Ze waren aangeklaagd in verband met een aanval op een politiebureau vorig jaar, na het afzetten van de islamistische president Mohamed Mursi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |