Hij heeft niet heel erg ongelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef byah het volgende:
Timmermans ziet nieuwe fase van confrontatie in Europa
Timmermans
Ik vind Timmermans een van de beste Nederlandse politici. Hij liegt niet, draait zelden om de problemen heen, heeft overal een overdacht en intelligent antwoord op en doet geen domme dingen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef byah het volgende:
Timmermans ziet nieuwe fase van confrontatie in Europa
Timmermans
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het echter niet meer dan normaal om hem op deze plek flink de wind van voren te geven.
En ik neem aan dat dit Loesje is afgeleid van de leus 'Wie zonder zonde is werpe de eerste steen'. Ik denk niet dat die spreuk hier van toepassing is.quote:
Ah ja ik ben aan het trollen, terwijl andere blijven zeggen dat Rusland alle Kiev betogers als nazi's zien en alle waarnemers extreemrechts waren.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:34 schreef Tukker87 het volgende:
SadPanda hou aub op met trollen of open een eigen pandatrolukraine topic.
Ik kan je talloze voorbeelden geven dat regeringsbetogers weggezet worden als fascisten. En dat tweede verzin je, want dat zei niemand.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ah ja ik ben aan het trollen, terwijl andere blijven zeggen dat Rusland alle Kiev betogers als nazi's zien en alle waarnemers extreemrechts waren.
Zo zo een pamflet en dan ook nog zonder bewijs dat het daadwerkelijk is ondertekend door de 'volksrepubliek'. Kan ook zijn om ze in diskriet te brengen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
Jodenregistratie in Oost-Oekraïne
Maar Kiev huizen de nazi's hoor mensen.
Het wordt niet gemeld door RT, dus het zal natuurlijk wel onzin zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zo zo een pamflet en dan ook nog zonder bewijs dat het daadwerkelijk is ondertekend door de 'volksrepubliek'. Kan ook zijn om ze in diskriet te brengen.
Je bent een moraalridder als je je beklaagt over de politiek van Poetin?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind je erg moraalridder achtig, lees er uit wat je wil....
Leuke trollactie weer, het werd wel dergelijk gezegd:quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan je talloze voorbeelden geven dat regeringsbetogers weggezet worden als fascisten. En dat tweede verzin je, want dat zei niemand.
En geef maar eens een bron waarin Rusland zegt dat alle Kiev betogers fascisten zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Het betreft allemaal Europese rechts-extremistische partijen die veel op hebben met het gedachtegoed van Poetin vooral voor wat betreft de "christelijke" waarden (het in elkaar slaan van homo's en zulks). Die zijn totaal niet objectief/onpartijdig/neutraal.
oke dan ben je geen troll. Doch het vriendelijke verzoek alle bedenkbare mogelijkheden en andere troep anders dan nieuws in een eigen topic te zetten.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ah ja ik ben aan het trollen, terwijl andere blijven zeggen dat Rusland alle Kiev betogers als nazi's zien en alle waarnemers extreemrechts waren.
Nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
oke dan ben je geen troll. Doch het vriendelijke verzoek alle bedenkbare mogelijkheden en andere troep anders dan nieuws in een eigen topic te zetten.
Weer zo'n troll reactie, normale argumenten kunnen niet dus dan doen we het maar zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wordt niet gemeld door RT, dus het zal natuurlijk wel onzin zijn.
Nee, maar je zit wat mij betreft in de groep mensen die elke poging tot minder zwart-wit denken gelijk ziet als Putin knuffelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een moraalridder als je je beklaagt over de politiek van Poetin?
Je eerste reactie op het bericht van Powned is dat het waarschijnlijk onzin is. Wie trollt er dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Weer zo'n troll reactie, normale argumenten kunnen niet dus dan doen we het maar zo.
Het gaat om 1 pamflet en het blijkt ook onzin te zijn:quote:Op donderdag 17 april 2014 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je eerste reactie op het bericht van Powned is dat het waarschijnlijk onzin is. Wie trollt er dan?
We kunnen ook collectief afspreken niet op de persoon te spelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt ook gewoon collectief afspreken die knakker te negeren. Dan heb je nog altijd meer uniformiteit dan de EU en of NAVO
Dat is vrij lastig, aangezien jij Rusland in levende lijve bent.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
We kunnen ook collectief afspreken niet op de persoon te spelen.
Dat gaat niet over alle waarnemers in het algemeen, maar alle die daarvoor werden genoemd (drie geloof ik).quote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Leuke trollactie weer, het werd wel dergelijk gezegd:
[..]
En geef maar eens een bron waarin Rusland zegt dat alle Kiev betogers fascisten zijn.
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig, aangezien jij Rusland in levende lijve bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |