Leden van de Russische regering zeggen het tegenovergestelde. Maar dat was een RT bron, tja...quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef Woestijnvos het volgende:
Poetin heeft al toestemming van het parlement om troepen in te zetten in de Oekraine.
Maar het is en blijft een despoot. Een dictator.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor. Maar iedere Rus is er door Poetin op vooruit gegaan. Tijdens Jeltsin werden de pensioenen en salarissen niet betaald, de maffia was overal, veel meer corruptie dan nu enzovoort.
Dat zeg ik toch ook niet. Jeltsin was net zo goed een dictator trouwens, hij verloor de verkiezingen eigenlijk. http://nl.wikipedia.org/w(...)ntsverkiezingen_1996quote:Op donderdag 17 april 2014 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het is en blijft een despoot. Een dictator.
Onder Hitler gingen alle Duitsers er ook op vooruit. Dat betekent niet dat de man een goed leider was.
Poetin laat goddomme die Pussy Riot-wijven opsluiten evenals duizenden andere zogenaamde 'dissidenten'. Dan weet je wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
Democratie is ook niet zaligmakend. Van alle systemen die de mensheid heeft uitgeprobeerd is het het minst slechte. Rusland is over een jaar of 50 misschien eens mentaal toe aan democratie. op dit moment vinden ze het te verwarrend.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt. Maar Russen weten toch niet wat democratie is, en het boeit ze ook niet.
De linkse inteligentsia was vroeger ook afwisselend fan van Stalin, Castro, Ceaușescu...wat de linkse inteligentsia vind is al lang niet meer relevant, afgezien van dat ze ook nauwelijks bestaat.quote:Alleen de linkse intelligentsia
'De rest' heeft het nog nooit zo goed gehad, Ook op het platteland.quote:De rest is blij met de toegenomen welvaart, de Red Hot Chili Peppers in Moskou te zien en het aanpakken van homoseksualiteit.
Ja, dus voor elke politieke opvatting is wel een menigte te vinden die voor is.quote:Overigens zijn wel voor- als tegenstanders in zo'n groot land in de miljoenen...
Ik heb met geen woord over Jeltsin gerept. Wat heb ik met Boris te maken?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Jeltsin was net zo goed een dictator trouwens, hij verloor de verkiezingen eigenlijk. http://nl.wikipedia.org/w(...)ntsverkiezingen_1996
Maar zoals ik al eerder zei: Poetin is realistisch gezien de beste optie.
Het gaat erom dat hij de beste optie is en 'een kogel door zijn kop' alleen maar een slecht idee is. Evenals hopen dat hij wordt afgezet of een revolutie.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb met geen woord over Jeltsin gerept. Wat heb ik met Boris te maken?
Ook aan die tweede opmerking heb ik geen enkele boodschap. Achteraf gezien was Saddam Hussein wellicht de beste optie voor Irak. Dat maakte de beste man echter niet minder een despoot en een klootzak.
Er wordt hier slechts gezonde kritiek geuit op de manier van doen van Poetin. Waarom jij per se de apologeet of advocaat van de duivel loopt uit te hangen, is mij eerlijk gezegd een raadsel.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij de beste optie is en 'een kogel door zijn kop' alleen maar een slecht idee is. Evenals hopen dat hij wordt afgezet of een revolutie.
Dat doe ik niet, ik zeg alleen maar dat hij de beste optie is. Ik steun hem echter niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt hier slechts gezonde kritiek geuit op de manier van doen van Poetin. Waarom jij per se de apologeet of advocaat van de duivel loopt uit te hangen, is mij eerlijk gezegd een raadsel.
Ik vind dat vreemd, aangezien er onmogelijk valt te voorspellen wat er gebeurt wanneer hij aftreedt. En je gaat mij niet te vertellen dat hij de meest capabele persoon is die er rondloopt in Rusland.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik zeg alleen maar dat hij de beste optie is. Ik steun hem echter niet.
De keuze is tussen een communist, ultranationalist of een sociaal'democratische' versie van Poetin. http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_presidential_election,_2012quote:
Wanneer hij aftreedt heeft Verenigd Rusland wel een ander mannetje. De oppositie met enige aanhang is alleen maar slechter. Liberalen hebben bijna geen steun.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat vreemd, aangezien er onmogelijk valt te voorspellen wat er gebeurt wanneer hij aftreedt. En je gaat mij niet te vertellen dat hij de meest capabele persoon is die er rondloopt in Rusland.
En daarom voel jij de dwingende neiging te reageren op elke vorm van kritiek die hier wordt geuit richting Poetin?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wanneer hij aftreedt heeft Verenigd Rusland wel een ander mannetje. De oppositie met enige aanhang is alleen maar slechter. Liberalen hebben bijna geen steun.
Jij reageerde op mij hoor terwijl mijn reactie niet tegen jou was:quote:Op donderdag 17 april 2014 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daarom voel jij de dwingende neiging te reageren op elke vorm van kritiek die hier wordt geuit richting Poetin?
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De inwoners van Noord-Korea staan ook massaal achter hun leider.
Meestal is dat juist een slecht teken.
Ja, omdat je Poetin weer op een voetstuk plaatste door te stellen dat hij 'wel heel populair is, hoor'.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij reageerde op mij hoor terwijl mijn reactie niet tegen jou was:
[..]
Hij zegt dat een deel van het volk hem met deze actie maar steunt, dat suggereert dat het niet de meerderheid is.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, omdat je Poetin weer op een voetstuk plaatste door te stellen dat hij 'wel heel populair is, hoor'.
Niet snappen dat er nog veel engere mannetjes daar rondlopenquote:
Echte opties kunnen ook niet opstaan door het repressieve beleid van poetin tegen politieke tegenstanders.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De keuze is tussen een communist, ultranationalist of een sociaal'democratische' versie van Poetin. http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_presidential_election,_2012
Lijkt me niet dat jij dat een beter optie vind, mij lijkt het veel en veel slechter.
twitter:StateOfUkraine twitterde op donderdag 17-04-2014 om 14:53:21#Ukraine #Mariupol: Security Service of #Ukraine asks residents to leave city center, anti-terrorist operation is about to start. reageer retweet
Dat er mensen nog beroerder zijn maakt hem niet ineens goed natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Niet snappen dat er nog veel engere mannetjes daar rondlopen
Dit dus. Rare manier om de misdaden van de ene despoot goed te praten.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat er mensen nog beroerder zijn maakt hem niet ineens goed natuurlijk
Zeg ik ook nergens. Maar sommige mensen praten in termen van 'hij is slecht, dus hij moet weg'. Terwijl het hun land niet is. Dat vind ik te simpel.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Rare manier om de misdaden van de ene despoot goed te praten.
Van mij hoeft Poetin niet weg. Ik vind het echter niet meer dan normaal om hem op deze plek flink de wind van voren te geven. Aan apologeten heb ik geen boodschap.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Zeg ik ook nergens. Maar sommige mensen praten in termen van 'hij is slecht, dus hij moet weg'. Terwijl het hun land niet is. Dat vind ik te simpel.
Hij heeft niet heel erg ongelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef byah het volgende:
Timmermans ziet nieuwe fase van confrontatie in Europa
Timmermans
Ik vind Timmermans een van de beste Nederlandse politici. Hij liegt niet, draait zelden om de problemen heen, heeft overal een overdacht en intelligent antwoord op en doet geen domme dingen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef byah het volgende:
Timmermans ziet nieuwe fase van confrontatie in Europa
Timmermans
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het echter niet meer dan normaal om hem op deze plek flink de wind van voren te geven.
En ik neem aan dat dit Loesje is afgeleid van de leus 'Wie zonder zonde is werpe de eerste steen'. Ik denk niet dat die spreuk hier van toepassing is.quote:
Ah ja ik ben aan het trollen, terwijl andere blijven zeggen dat Rusland alle Kiev betogers als nazi's zien en alle waarnemers extreemrechts waren.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:34 schreef Tukker87 het volgende:
SadPanda hou aub op met trollen of open een eigen pandatrolukraine topic.
Ik kan je talloze voorbeelden geven dat regeringsbetogers weggezet worden als fascisten. En dat tweede verzin je, want dat zei niemand.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ah ja ik ben aan het trollen, terwijl andere blijven zeggen dat Rusland alle Kiev betogers als nazi's zien en alle waarnemers extreemrechts waren.
Zo zo een pamflet en dan ook nog zonder bewijs dat het daadwerkelijk is ondertekend door de 'volksrepubliek'. Kan ook zijn om ze in diskriet te brengen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
Jodenregistratie in Oost-Oekraïne
Maar Kiev huizen de nazi's hoor mensen.
Het wordt niet gemeld door RT, dus het zal natuurlijk wel onzin zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zo zo een pamflet en dan ook nog zonder bewijs dat het daadwerkelijk is ondertekend door de 'volksrepubliek'. Kan ook zijn om ze in diskriet te brengen.
Je bent een moraalridder als je je beklaagt over de politiek van Poetin?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind je erg moraalridder achtig, lees er uit wat je wil....
Leuke trollactie weer, het werd wel dergelijk gezegd:quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan je talloze voorbeelden geven dat regeringsbetogers weggezet worden als fascisten. En dat tweede verzin je, want dat zei niemand.
En geef maar eens een bron waarin Rusland zegt dat alle Kiev betogers fascisten zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Het betreft allemaal Europese rechts-extremistische partijen die veel op hebben met het gedachtegoed van Poetin vooral voor wat betreft de "christelijke" waarden (het in elkaar slaan van homo's en zulks). Die zijn totaal niet objectief/onpartijdig/neutraal.
oke dan ben je geen troll. Doch het vriendelijke verzoek alle bedenkbare mogelijkheden en andere troep anders dan nieuws in een eigen topic te zetten.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ah ja ik ben aan het trollen, terwijl andere blijven zeggen dat Rusland alle Kiev betogers als nazi's zien en alle waarnemers extreemrechts waren.
Nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
oke dan ben je geen troll. Doch het vriendelijke verzoek alle bedenkbare mogelijkheden en andere troep anders dan nieuws in een eigen topic te zetten.
Weer zo'n troll reactie, normale argumenten kunnen niet dus dan doen we het maar zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wordt niet gemeld door RT, dus het zal natuurlijk wel onzin zijn.
Nee, maar je zit wat mij betreft in de groep mensen die elke poging tot minder zwart-wit denken gelijk ziet als Putin knuffelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een moraalridder als je je beklaagt over de politiek van Poetin?
Je eerste reactie op het bericht van Powned is dat het waarschijnlijk onzin is. Wie trollt er dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Weer zo'n troll reactie, normale argumenten kunnen niet dus dan doen we het maar zo.
Het gaat om 1 pamflet en het blijkt ook onzin te zijn:quote:Op donderdag 17 april 2014 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je eerste reactie op het bericht van Powned is dat het waarschijnlijk onzin is. Wie trollt er dan?
We kunnen ook collectief afspreken niet op de persoon te spelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt ook gewoon collectief afspreken die knakker te negeren. Dan heb je nog altijd meer uniformiteit dan de EU en of NAVO
Dat is vrij lastig, aangezien jij Rusland in levende lijve bent.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
We kunnen ook collectief afspreken niet op de persoon te spelen.
Dat gaat niet over alle waarnemers in het algemeen, maar alle die daarvoor werden genoemd (drie geloof ik).quote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Leuke trollactie weer, het werd wel dergelijk gezegd:
[..]
En geef maar eens een bron waarin Rusland zegt dat alle Kiev betogers fascisten zijn.
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig, aangezien jij Rusland in levende lijve bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |