abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138976586
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik vind de dingen die ik heb op genoemd al genoeg bewijs.
Nee, je hebt namen genoemd, geen bewijs geleverd. Het is namelijk onmogelijk om iets dat per definitie is te ontkrachten, wel vermakelijk om te zien hoe hard je het probeert.

Zolang het een persoonlijke uitnodiging is is het niet neutraal, laat ik het zeggen op een manier dat het in jouw straatje past:

Stel dat Obama iemand persoonlijk had uitgenodigd als waarnemer dan was deze persoon, ongeacht politieke stroom, geslacht, herkomst, geloof enz geen neutrale waarnemer. Persoonlijke uitnodigingen zijn namelijk nooit neutraal.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:21:45 #102
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_138976592
quote:
3 killed after base attack, Ukraine says

Three pro-Russian militants died and 13 were wounded when Ukrainian troops repelled an attack on a National Guard base in the Black Sea port of Mariupol, Ukraine's interior ministry said Thursday.

A crowd of around 300 men armed with stun grenades and Molotov cocktails attacked the base, in the south-east part of the country late Wednesday, the interior ministry said in a statement. Servicemen inside fired warning shots but the attackers did not stop the assault and the army had to respond, it said.

There were no casualties among the Ukrainian servicemen, the ministry said, and 63 attackers were detained.

Speaking at the parliament Thursday morning, acting President Oleksandr Turchynov said the pro-Russian gang attempted to storm the base three times and carried automatic weapons.
The view from nowhere.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:22:00 #103
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138976596
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Alsjeblieft idd...
Altijd nuttig dit soort posts, vooral als het elk deel weer hetzelfde is en het toch niet gebeurt.
Anti-Turkije
pi_138976624
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Geen idee waarom niet.
Toch waren ze wel in Kosovo ondanks dat het niet erkent werd.
Je zul toch echt moeten leren een discussie te voeren zonder er telkens Kosovo bij te halen, het onderbouwt namelijk niks aan je stelling en je komt dan enkel over als een hond in het nauw.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:22:56 #105
421524 SadPanda
pi_138976626
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Nee, je hebt namen genoemd, geen bewijs geleverd. Het is namelijk onmogelijk om iets dat per definitie is te ontkrachten, wel vermakelijk om te zien hoe hard je het probeert.

Zolang het een persoonlijke uitnodiging is is het niet neutraal, laat ik het zeggen op een manier dat het in jouw straatje past:

Stel dat Obama iemand persoonlijk had uitgenodigd als waarnemer dan was deze persoon, ongeacht politieke stroom, geslacht, herkomst, geloof enz geen neutrale waarnemer. Persoonlijke uitnodigingen zijn namelijk nooit neutraal.
Ik denk dan ook niet dat het persoonlijk was, maar dat de partij was uitgenodigd.
Anti-Turkije
  donderdag 17 april 2014 @ 13:23:37 #106
421524 SadPanda
pi_138976655
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:22 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Je zul toch echt moeten leren een discussie te voeren zonder er telkens Kosovo bij te halen, het onderbouwt namelijk niks aan je stelling en je komt dan enkel over als een hond in het nauw.
Kosovo werd/wordt niet herkent en toch mochten VN waarnemers erheen. Heeft dus met onwil te maken en niet met niet kunnen.
Anti-Turkije
pi_138976661
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:22 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik denk dan ook niet dat het persoonlijk was, maar dat de partij was uitgenodigd.
Dit is dus typisch zo'n opmerking die wel een bronvermelding kan gebruiken.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:24:34 #108
192592 SureD1
------------------------------
pi_138976693
quote:

[..]

Altijd nuttig dit soort posts, vooral als het elk deel weer hetzelfde is en het toch niet gebeurt.
Ik kan ook op de rapporteerknop duwen en de mods vragen om hier eens huis te houden, want het loopt de spuigaten uit...je zou voor de lol eens de topics in deze reeks moeten lezen waar jij weinig tot niet in gepost hebt en die vergelijken met de delen waarin je wel actief bent. En als dat niet tot inzichten leidt dan heb je echt problemen met zelfreflectie...
pi_138976697
http://www.kyivpost.com/c(...)gues-say-342422.html

"
Dozens of journalists of the local Nadrossia newspaper in Cherkasy Oblast gathered on the morning of April 8 to mourn their colleague Vasyl Serhiyenko, whose mutilated body was found in a forest some 150 kilometers outside Kyiv on April 5. "

Over de betrouwbaarheid van westerse journalistiek.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:26:12 #110
421524 SadPanda
pi_138976750
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:24 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik kan ook op de rapporteerknop duwen en de mods vragen om hier eens huis te houden, want het loopt de spuigaten uit...je zou voor de lol eens de topics in deze reeks moeten lezen waar jij weinig tot niet in gepost hebt en die vergelijken met de delen waarin je wel actief bent. En als dat niet tot inzichten leidt dan heb je echt problemen met zelfreflectie...
Jullie beweren dat Rusland iedere pro-Kiev demonstrant uitmaakt voor nazi en dat elke waarnemer op de Krim extreemrechts was.
Anti-Turkije
  donderdag 17 april 2014 @ 13:27:27 #111
192592 SureD1
------------------------------
pi_138976789
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:26 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Jullie beweren dat Rusland iedere pro-Kiev demonstrant uitmaakt voor nazi en dat elke waarnemer op de Krim extreemrechts was.
Dat heb je MIJ nooit horen zeggen, ik word alleen kotsmoe van jouw autistische manier van discussiëren...
  donderdag 17 april 2014 @ 13:27:34 #112
421524 SadPanda
pi_138976793
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit is dus typisch zo'n opmerking die wel een bronvermelding kan gebruiken.
Gaat moeilijk want ik spreek de taal niet. Maar lijkt jou dat ook niet logisch?
Anti-Turkije
pi_138976803
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:24 schreef theunderdog het volgende:
http://www.kyivpost.com/c(...)gues-say-342422.html

"
Dozens of journalists of the local Nadrossia newspaper in Cherkasy Oblast gathered on the morning of April 8 to mourn their colleague Vasyl Serhiyenko, whose mutilated body was found in a forest some 150 kilometers outside Kyiv on April 5. "

Over de betrouwbaarheid van westerse journalistiek.
Ik volg je niet helemaal. Hoezo zegt dit iets over de betrouwbaarheid van de westerse journalistiek? Westerse media rapporteerden net zo goed over dat incident, bijvoorbeeld hier en hier.
pi_138976816
quote:

[..]

Ik geloof dat de uitnodiging via deze groep verliep:

"Eurasian Observatory for Democracy & Elections (EODE) is an election monitoring organization led by the Belgian far-right activist Luc Michel.[1] Since its founding in 2006, it provided monitoring missions to Russia, Ukraine, Belarus, Caucasus, Balkans, the Black Sea region, and North Africa.[2] It financed some of the official 2014 Crimean referendum monitors, including Stanislav Berkovec, Milan ¦arapatka, and Miloslav Sou¨ek.[3] "

http://en.wikipedia.org/w(...)ocracy_and_Elections

Weinig neutraliteit.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:28:21 #115
421524 SadPanda
pi_138976823
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:27 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat heb je MIJ nooit horen zeggen, ik word alleen kotsmoe van jouw autistische manier van discussiëren...
Ik bedoelde ook niet specifiek jou. Ik wordt moe van de onzin die mensen hier steeds beweren en die ik dus niet opnoemde.
Anti-Turkije
pi_138976836
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:06 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik zie nergens dat pro-Kiev betogers als fascisten worden weggezet.
Lees wat meer reacties van Russen zou ik zeggen. Voldoende andere fora naast FOK! op het internet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:29:58 #117
421524 SadPanda
pi_138976872
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ik geloof dat de uitnodiging via deze groep verliep:

"Eurasian Observatory for Democracy & Elections (EODE) is an election monitoring organization led by the Belgian far-right activist Luc Michel.[1] Since its founding in 2006, it provided monitoring missions to Russia, Ukraine, Belarus, Caucasus, Balkans, the Black Sea region, and North Africa.[2] It financed some of the official 2014 Crimean referendum monitors, including Stanislav Berkovec, Milan ¦arapatka, and Miloslav Sou¨ek.[3] "

http://en.wikipedia.org/w(...)ocracy_and_Elections

Weinig neutraliteit.
Nee, Moskou stuurde een uitnodiging naar die groep. Die groep deed dat niet zelf. http://en.wikipedia.org/wiki/Crimean_referendum,_2014
Anti-Turkije
  donderdag 17 april 2014 @ 13:30:34 #118
421524 SadPanda
pi_138976896
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef waht het volgende:

[..]

Lees wat meer reacties van Russen zou ik zeggen. Voldoende andere fora naast FOK! op het internet.
Ik had het over Rusland zelf en RT niet over de mening van Russen.
Anti-Turkije
pi_138976905
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:29 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, Moskou stuurde een uitnodiging naar die groep. Die groep deed dat niet zelf. http://en.wikipedia.org/wiki/Crimean_referendum,_2014
Ja dat zeg ik, via die groep liep, wel even lezen en dan lees je ook meteen dat er sprake was van geen neutraliteit.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:31:33 #120
421524 SadPanda
pi_138976931
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:30 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik, via die groep liep, wel even lezen en dan lees je ook meteen dat er sprake was van geen neutraliteit.
Nee, het liep dus niet via die groep. De groep was uitgenodigd maar dat betekent niet dat die groep de uitnodigingen deed.
Anti-Turkije
  donderdag 17 april 2014 @ 13:33:28 #121
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_138976992
quote:
Ukraine: Ten Suspected Russian Intelligence Agents Arrested

Ukraine's security service has arrested 10 Russian citizens with backgrounds in intelligence, according to the Ukrainian State Security Service (SBU).

"We have about 10 Russians, with Russian passports, who have been detained," said an SBU spokeswoman.

"They have all had experience of intelligence work," she said.

The arrests come as talks between Russia, Ukraine, the United States and the European Union began in Geneva.
The view from nowhere.
pi_138977087
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:31 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, het liep dus niet via die groep. De groep was uitgenodigd maar dat betekent niet dat die groep de uitnodigingen deed.
Nee enkel de waarnemers financieel ondersteunden zeker? Wat wel leuk is trouwens aan de bron die jij zelf post:

http://en.wikipedia.org/wiki/Crimean_referendum,_2014

Is dat er nogal wat dingen in staan die tegen een hoop dingen die jij zegt ingaan.

Ook dit stukje:

A Russian journalist stated that she was allowed to vote even after admitting she was a Russian citizen with only a temporary one-year permit to live in Crimea[112] "According to all the laws, this is illegal," she said in one interview. "I am a foreign citizen. How can I decide the destiny of the Crimean Autonomous Republic of Ukraine?".[113]

Dus die waarnemers zijn niet neutraal, je hebt ons nog steeds geen bewijs geleverd dat aantoont dat die waarnemers neutraal zijn.
pi_138977088
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:33 schreef deelnemer het volgende:
Ukraine: Ten Suspected Russian Intelligence Agents Arrested

Ukraine's security service has arrested 10 Russian citizens with backgrounds in intelligence, according to the Ukrainian State Security Service (SBU).

"We have about 10 Russians, with Russian passports, who have been detained," said an SBU spokeswoman.

"They have all had experience of intelligence work," she said.

The arrests come as talks between Russia, Ukraine, the United States and the European Union began in Geneva.
Pff, dat klinkt wel als een erg lichte reden om iemand op te pakken.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:37:29 #124
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_138977120
Je zou voor SadPanda bijna een abbo nemen om hem op de ignore lijst te zetten.

Ik ben vooral een lurker, en ik kom in dit topic om de laatste status van de 'crisis' op te pikken omdat ik zelf al het nieuws niet in de gaten kan houden. Door de troll, en het gevoer ervan is het bar moeilijk om daadwerkelijke updates mee te krijgen.
pi_138977166
quote:
3s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef GI het volgende:

Ik ben vooral een lurker, en ik kom in dit topic om de laatste status van de 'crisis' op te pikken omdat ik zelf al het nieuws niet in de gaten kan houden. Door de troll, en het gevoer ervan is het bar moeilijk om daadwerkelijke updates mee te krijgen.
Gewoon zelf een beetje Google gebruiken.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:39:32 #126
297168 Kikopuz
I like goats
pi_138977173
quote:

QFT.

Zou iemand een uurlijkse update in koeienletters kunnen geven? Dan kunnen we gewoon doorscrollen :')
  donderdag 17 april 2014 @ 13:46:57 #127
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_138977408
Interessant artikel over de posities van EU-lidstaten tov sancties tegen Rusland: http://www.openeurope.org(...)=FlashAnalysis#_edn3

Volgens hun methodologie zit Nederland een beetje in het midden (wel licht in het dovish kamp). En is het VK het meest hawkish van de grote landen.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_138977418
Had Poetin voor vandaag eigenlijk al eerder toegegeven dat de mannen zonder embleem op de Krim inderdaad Russen waren? Of is dat vandaag voor het eerst bevestigd?
pi_138977557
Poetin heeft al toestemming van het parlement om troepen in te zetten in de Oekraine.
Ура для россии
  donderdag 17 april 2014 @ 13:53:50 #130
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_138977609
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef Woestijnvos het volgende:
Poetin heeft al toestemming van het parlement om troepen in te zetten in de Oekraine.
alsof hij toestemming nodig heeft van iemand.

allemaal klapvee daar
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_138977635
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef Woestijnvos het volgende:
Toestemming _O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138977832
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef HD9 het volgende:

[..]

allemaal klapvee daar
Nee, maar zo lijkt het alsof de volksvertegenwoordigers achter hem staan en dus ook het volk...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_138977852
Ik word de discussie over sadpanda onderhand net zo beu als sadpanda zelf. Kan die man geen eigen topic krijgen?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_138977883
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef HD9 het volgende:

[..]

allemaal klapvee daar
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toestemming _O-
Jullie kunnen wel grappend doen, maar die toestemming (hoe die ook tot stand komt) is juist extreem belangrijk. Als Poetin iets zou doen zonder papieren toestemming van de Duma komt zijn hele 'ik handel namens en voor het Russische volk' in de problemen.
  donderdag 17 april 2014 @ 14:03:31 #135
421524 SadPanda
pi_138977888
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Nee enkel de waarnemers financieel ondersteunden zeker? Wat wel leuk is trouwens aan de bron die jij zelf post:

http://en.wikipedia.org/wiki/Crimean_referendum,_2014

Is dat er nogal wat dingen in staan die tegen een hoop dingen die jij zegt ingaan.

Ook dit stukje:

A Russian journalist stated that she was allowed to vote even after admitting she was a Russian citizen with only a temporary one-year permit to live in Crimea[112] "According to all the laws, this is illegal," she said in one interview. "I am a foreign citizen. How can I decide the destiny of the Crimean Autonomous Republic of Ukraine?".[113]

Dus die waarnemers zijn niet neutraal, je hebt ons nog steeds geen bewijs geleverd dat aantoont dat die waarnemers neutraal zijn.
Dat stukje lijkt me gewoon een incident.
Anti-Turkije
  Trouwste user 2022 donderdag 17 april 2014 @ 14:03:36 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_138977896
Tijdens de jaarlijkse televisiemarathon van Vladimir Poetin - de Russische president beantwoordt uren achter elkaar vragen van 'gewone Russen'- dook plots een onverwachte gast op. Edward Snowden, de man achter alle onthullingen over de Amerikaanse spionagediensten, vroeg of Rusland ook data van burgers verzamelde 'zoals de NSA dat doet'. Hij kreeg een geruststellend antwoord.

We zijn allebei spion of geheim agent geweest
Poetin tegen Snowden tijdens vragenuurtje op televisie Snowden vroeg letterlijk: 'Onderschept Rusland de communicatiemiddelen van miljoenen Russen en slaat Rusland deze op of analyseert het deze op de manier dat de VS dat doet?'

Het antwoord van Poetin liet zich raden. Allereerst zei hij tegen Snowden dat zij dezelfde taal spreken. 'We zijn allebei spion of geheim agent geweest.' En nee, Rusland heeft geen massaobservatiemogelijkheden zoals Amerika.

'Onze geheime diensten worden streng gereguleerd door de wet. Voor elke afluisteroperatie is toestemming nodig van een gerechtshof. We weten natuurlijk dat criminelen en terroristen deze communicatiemiddelen gebruiken, en natuurlijk moeten onze veiligheidsdiensten daar op reageren. Dat doen ze dat ook. Maar wij hebben niet de oncontroleerbare technieken van de Verenigde Staten. Wij hebben hier het geld niet voor, noch de technische mogelijkheden. Gelukkig worden onze geheime diensten gecontroleerd door de wet en de maatschappij.'

Snowden heeft van Rusland in augustus tijdelijk politiek asiel gekregen. Hij wordt door de VS gezocht wegens het openbaar maken van geheime informatie: dankzij hem werd vorig jaar bekend dat de Amerikaanse veiligheidsdiensten op grote schaal gegevens aftappen. Hij verbleef al langere tijd in de transitruimte van het vliegveld van Moskou.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 17 april 2014 @ 14:04:12 #137
421524 SadPanda
pi_138977912
quote:

Ja, een andere mening is een troll ondanks dat de andere hier steeds onjuiste dingen blijven herhalen.
Anti-Turkije
  donderdag 17 april 2014 @ 14:04:33 #138
421524 SadPanda
pi_138977926
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, maar zo lijkt het alsof de volksvertegenwoordigers achter hem staan en dus ook het volk...
Het volk staat ook achter hem.
Anti-Turkije
  donderdag 17 april 2014 @ 14:04:56 #139
421524 SadPanda
pi_138977938
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef b4kl4p het volgende:
Ik word de discussie over sadpanda onderhand net zo beu als sadpanda zelf. Kan die man geen eigen topic krijgen?
Kan er niet opgehouden worden met persoonlijke aanvallen op mij?
Anti-Turkije
pi_138977942
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:04 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Het volk staat ook achter hem.
Vast een deel wel...

Niet iedereen natuurlijk.
  donderdag 17 april 2014 @ 14:05:29 #141
421524 SadPanda
pi_138977949
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vast een deel wel...

Niet iedereen natuurlijk.
De overgrote meerderheid wel.
Anti-Turkije
pi_138977966
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat stukje lijkt me gewoon een incident.
Oke, ik denk dat we deze discussie maar moeten beëindigen, genoeg mensen geven aan dat ze er genoeg van hebben (jij was toch van meerderheid enz) en jouw manier van discussiëren is een beetje van basisschool-niveau. Houdt jij jezelf maar voor de gek dat dat een incident was en dat de waarnemers er echt neutraal waren dan doe ik wel het tegenovergestelde en kunnen we de rest hier met rust laten.
pi_138978015
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:05 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Klopt. Maar Russen weten toch niet wat democratie is, en het boeit ze ook niet.

Alleen de linkse intelligentsia, of iedereen die vind dat Poetin voor zijn/haar persoonlijke doelen in de weg staat, heeft een hekel aan hem. De rest is blij met de toegenomen welvaart, de Red Hot Chili Peppers in Moskou te zien en het aanpakken van homoseksualiteit.

Overigens zijn wel voor- als tegenstanders in zo'n groot land in de miljoenen...
  donderdag 17 april 2014 @ 14:09:05 #144
421524 SadPanda
pi_138978053
quote:
6s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Klopt. Maar Russen weten toch niet wat democratie is, en het boeit ze ook niet.

Alleen de linkse intelligentsia, of iedereen die vind dat Poetin voor zijn/haar persoonlijke doelen in de weg staat, heeft een hekel aan hem. De rest is blij met de toegenomen welvaart, de Red Hot Chili Peppers in Moskou te zien en het aanpakken van homoseksualiteit.

Overigens zijn wel voor- als tegenstanders in zo'n groot land in de miljoenen...
Linkse intelligentsia? De oppositie intelligentsia is in Rusland rechts. En alle linkse partijen steunen de acties van Poetin in Oekraïne.
Anti-Turkije
pi_138978061
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:05 schreef SadPanda het volgende:

[..]

De inwoners van Noord-Korea staan ook massaal achter hun leider.

Meestal is dat juist een slecht teken.
  donderdag 17 april 2014 @ 14:10:31 #146
421524 SadPanda
pi_138978105
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De inwoners van Noord-Korea staan ook massaal achter hun leider.

Meestal is dat juist een slecht teken.
Dat is een onzin vergelijking. Tevens vraag ik me af of de inwoners van NK daadwerkelijk achter Kim staan...

Poetin heeft Rusland erg veel goeds gedaan, daarom is hij populair.
Anti-Turkije
pi_138978156
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat is een onzin vergelijking. Tevens vraag ik me af of de inwoners van NK daadwerkelijk achter Kim staan...

Poetin heeft Rusland erg veel goeds gedaan, daarom is hij populair.
Ik sprak enkele weken geleden toevallig nog wat Russen die Poetin een grote lul vinden.
  donderdag 17 april 2014 @ 14:12:46 #148
421524 SadPanda
pi_138978175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik sprak enkele weken geleden toevallig nog wat Russen die Poetin een grote lul vinden.
Dan nog hebben ze veel aan hem te danken. Iedereen kan dat zien. Kijk eens naar Rusland onder Jeltsin.
Anti-Turkije
pi_138978271
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:12 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dan nog hebben ze veel aan hem te danken. Iedereen kan dat zien. Kijk eens naar Rusland onder Jeltsin.
Ik weet niet of je het weet, maar er is nog steeds extreem veel armoede. Dat een paar van die vierkante hoofden sinds een jaar of tien het geld hebben om onze vakantie-oorden te terroriseren, doet daar niets aan af.

Maar goed, ik geloof ook best dat die verkapte fascist enorm populair is. Hitler was ook vele malen populairder dan een Rutte of Obama ooit zal zijn. Dat heb je met dictators.
  donderdag 17 april 2014 @ 14:18:52 #150
421524 SadPanda
pi_138978356
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het weet, maar er is nog steeds extreem veel armoede. Dat een paar van die vierkante hoofden sinds een jaar of tien het geld hebben om onze vakantie-oorden te terroriseren, doet daar niets aan af.

Maar goed, ik geloof ook best dat die verkapte fascist enorm populair is. Hitler was ook vele malen populairder dan een Rutte of Obama ooit zal zijn. Dat heb je met dictators.
Dat weet ik wel hoor. Maar iedere Rus is er door Poetin op vooruit gegaan. Tijdens Jeltsin werden de pensioenen en salarissen niet betaald, de maffia was overal, veel meer corruptie dan nu enzovoort.
Anti-Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')