Ik zie nergens dat pro-Kiev betogers als fascisten worden weggezet.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard, er is een gigantische informatieoorlog bezig. Ik probeer het nieuws - ook uit Westerse bronnen - altijd met een kritische inslag te lezen. Het viel me alleen op dat de pro-Kiev-betogers heel vaak worden weggezet als fascisten, terwijl juist sommige waarnemers aantoonbare nazisympatisanten zijn.
Kerel, wat snap je niet aan het feit dat een persoonlijke uitnodiging per definitie niet neutraal is, het maakt niks uit van welke partij ze lid zijn (en al zou het er wel toe doen dan zou het nog niks bewijzen).quote:Op donderdag 17 april 2014 13:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die Miloslav Sou¨ek is van een moderne Tsjechische sociaaldemocratische partij die lid van dezelfde Europese fractie als de PvdA. Milan ¦arapatka is lid van een Tsjechische directe democratie partij. Stanislav Berkovec van een Tsjechische liberale partij.
Dat zie ik als bewijs dat ze neutraal zijn gezien hun partij ze steunt. En die partijen zitten in de regering en zijn pro-NAVO.
Als dat het probleem is kan Janoekovytsj ze uitnodigen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:05 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Krim kan ze niet uitnodigen omdat dit zou betekenen dat de OCSE en de VN ze als onafhankelijke staat zouden moeten erkennen en dat doen ze niet, Rusland heeft ze niet uitgenodigd, en Kiev erkent het referendum niet.
Toch stonden ze uiteindelijk (waarnemers) voor de deur, maar mochten ze niet binnen.
Dat komt omdat er volgens de Russen geen pro-Kiev betogers zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat pro-Kiev betogers als fascisten worden weggezet.
Even geheel terzijde: ik dacht altijd dat ombudsman een typisch Nederlands woord was, maar in het Engels heet de functie hetzelfde.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:05 schreef JimmyJames het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ewald_Stadler
Dat maakt wel dergelijk uit want de partij steunt ze en die partij is pro-NAVO.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Kerel, wat snap je niet aan het feit dat een persoonlijke uitnodiging per definitie niet neutraal is, het maakt niks uit van welke partij ze lid zijn (en al zou het er wel toe doen dan zou het nog niks bewijzen).
Godwin!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat komt omdat er volgens de Russen geen pro-Kiev betogers zijn.
Het is de nazi,s tegen de Russen.
Onzinquote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat komt omdat er volgens de Russen geen pro-Kiev betogers zijn.
Het is de nazi,s tegen de Russen.
Nee, want de interim regering in Kiev wordt internationaal erkent, jij bent niet de beslissende factor in wat de OCSE en de VN als legitiem erkennen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als dat het probleem is kan Janoekovytsj ze uitnodigen.
Graag bewijs dat die internationaal wordt erkent, lijkt me sterk gezien het veto van Rusland.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:09 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee, want de interim regering in Kiev wordt internationaal erkent, jij bent niet de beslissende factor in wat de OCSE en de VN als legitiem erkennen.
Whutquote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even geheel terzijde: ik dacht altijd dat ombudsman een typisch Nederlands woord was, maar in het Engels heet de functie hetzelfde.
quote:
quote:An indigenous Swedish, Danish and Norwegian term, Ombudsman is etymologically rooted in the Old Norse word umboðsmaðr, essentially meaning "representative" (with the word umbud/ombud meaning proxy, attorney, that is someone who is authorized to act for someone else, a meaning it still has in the Scandinavian languages). The first preserved use is in Sweden. In the Danish Law of Jutland from 1241, the term is umbozman and means a royal civil servant in a hundred. From 1552, it is also used in the other Scandinavian languages such as the both Icelandic and Faroese umboðsmaður, the Norwegian ombudsmann and the Danish ombudsmand. The Swedish speaking minority in Finland uses the Swedish terminology.
Laten we deze regel even eruit halen:quote:Op donderdag 17 april 2014 13:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat maakt wel dergelijk uit want de partij steunt ze en die partij is pro-NAVO.
Dat wekt de verwachting dat ze neutraal zijn.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even geheel terzijde: ik dacht altijd dat ombudsman een typisch Nederlands woord was, maar in het Engels heet de functie hetzelfde.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ombudsmanquote:An indigenous Swedish, Danish and Norwegian term, Ombudsman is etymologically rooted in the Old Norse word umboðsmaðr, essentially meaning "representative" (with the word umbud/ombud meaning proxy, attorney, that is someone who is authorized to act for someone else, a meaning it still has in the Scandinavian languages). The first preserved use is in Sweden. In the Danish Law of Jutland from 1241, the term is umbozman and means a royal civil servant in a hundred. From 1552, it is also used in the other Scandinavian languages such as the both Icelandic and Faroese umboðsmaður, the Norwegian ombudsmann and the Danish ombudsmand. The Swedish speaking minority in Finland uses the Swedish terminology.
Weet je bij wie de bewijslast ligt in Nederland?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Laten we deze regel even eruit halen:
Dat wekt de verwachting dat ze neutraal zijn.
Inderdaad wekt de verwachting, is geen bewijs en is nog steeds een persoonlijke uitnodiging wat het niet een neutrale waarnemer maakt.
Voor iemand die altijd naarstig vraagt om bronnen en bewijzen is het erg teleurstellend dat jij een 'verwerkte verwachting van neutraliteit' als bewijs in deze ziet.
Ik ga dat niet allemaal voor je opzoeken terwijl jij zelf heel goed weet dat enkel Rusland ze niet erkent, zodra jij geen punt hebt kom je met je bewijs en bronnen aankakken, ik zou zeggen:quote:Op donderdag 17 april 2014 13:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Graag bewijs dat die internationaal wordt erkent, lijkt me sterk gezien het veto van Rusland.
Het gaat over de VN en die erkent ze lijkt me niet vanwege het veto van Rusland.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:14 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik ga dat niet allemaal voor je opzoeken terwijl jij zelf heel goed weet dat enkel Rusland ze niet erkent, zodra jij geen punt hebt kom je met je bewijs en bronnen aankakken, ik zou zeggen:
Spit deze draad door en je zal voldoende bronnen tegenkomen die aangeven dat enkel Rusland (en misschien een handjevol 'onafhankelijke' deelstaten ofzo) de interim regering niet erkent. Succes ermee.
Ja, in dit geval bij jou.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Weet je bij wie de bewijslast ligt in Nederland?
Ik vind de dingen die ik heb op genoemd al genoeg bewijs.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja, in dit geval bij jou.
De persoon die stelt dat ze neutraal zijn ondanks het feit dat een persoonlijke uitnodiging per definitie niet neutraal is. Jij wil hier stellen dat dit wel zo is, perfect, bewijs het maar.
Bron? Ik kan niet zo snel vinden dat de VN de nieuwe Oekraïense regering niet erkent. Erkenning is ook niet iets waar de Veiligheidsraad over moet stemmen, dus Rusland kan dat niet vetoën al zouden ze willen. Daarnaast heeft Oekraïne nog steeds een vertegenwoordiger in de VN en doet nog gewoon mee met alle besprekingen (wat ook een sterk teken voor brede erkenning is).quote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het gaat over de VN en die erkent ze lijkt me niet vanwege het veto van Rusland.
Oke, we pakken jouw standpunt, waarom heeft Janoekovitsj de VN dan geen uitnodiging gestuurd?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het gaat over de VN en die erkent ze lijkt me niet vanwege het veto van Rusland.
Je hebt gelijk, ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bron? Ik kan niet zo snel vinden dat de VN de nieuwe Oekraïense regering niet erkent. Erkenning is ook niet iets waar de Veiligheidsraad over moet stemmen, dus Rusland kan dat niet vetoën al zouden ze willen. Daarnaast heeft Oekraïne nog steeds een vertegenwoordiger in de VN en doet nog gewoon mee met alle besprekingen (wat ook een sterk teken voor brede erkenning is).
Alsjeblieft idd...quote:Op donderdag 17 april 2014 12:49 schreef Ravvie het volgende:
Kunnnen we alsjeblieft een cordon sanitaire afspreken betreffende SadPanda. Het is duidelijk dat er geen discussie te voeren valt met hem en het leidt ontzettend af waardoor dit topic bijna onleesbaar wordt. Don't feed the troll. Ik weet dat het lastig is als hij weer onzin begint te spuien, maar gewoon lekker laten gaan.
Geen idee waarom niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:18 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Oke, we pakken jouw standpunt, waarom heeft Janoekovitsj de VN dan geen uitnodiging gestuurd?
De VN kan een uitnodiging van het Krim namelijk nog steeds niet accepteren omdat deze niet wordt erkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |