QFT.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef GI het volgende:
Je zou voor SadPanda bijna een abbo nemen om hem op de ignore lijst te zetten.
Ik ben vooral een lurker, en ik kom in dit topic om de laatste status van de 'crisis' op te pikken omdat ik zelf al het nieuws niet in de gaten kan houden. Door de troll, en het gevoer ervan is het bar moeilijk om daadwerkelijke updates mee te krijgen.
alsof hij toestemming nodig heeft van iemand.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef Woestijnvos het volgende:
Poetin heeft al toestemming van het parlement om troepen in te zetten in de Oekraine.
Toestemmingquote:Op donderdag 17 april 2014 13:52 schreef Woestijnvos het volgende:
Poetin heeft al toestemming van het parlement om troepen in te zetten in de Oekraine.
Nee, maar zo lijkt het alsof de volksvertegenwoordigers achter hem staan en dus ook het volk...quote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef HD9 het volgende:
[..]
alsof hij toestemming nodig heeft van iemand.
allemaal klapvee daar
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:53 schreef HD9 het volgende:
[..]
alsof hij toestemming nodig heeft van iemand.
allemaal klapvee daar
Jullie kunnen wel grappend doen, maar die toestemming (hoe die ook tot stand komt) is juist extreem belangrijk. Als Poetin iets zou doen zonder papieren toestemming van de Duma komt zijn hele 'ik handel namens en voor het Russische volk' in de problemen.quote:
Dat stukje lijkt me gewoon een incident.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee enkel de waarnemers financieel ondersteunden zeker? Wat wel leuk is trouwens aan de bron die jij zelf post:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crimean_referendum,_2014
Is dat er nogal wat dingen in staan die tegen een hoop dingen die jij zegt ingaan.
Ook dit stukje:
A Russian journalist stated that she was allowed to vote even after admitting she was a Russian citizen with only a temporary one-year permit to live in Crimea[112] "According to all the laws, this is illegal," she said in one interview. "I am a foreign citizen. How can I decide the destiny of the Crimean Autonomous Republic of Ukraine?".[113]
Dus die waarnemers zijn niet neutraal, je hebt ons nog steeds geen bewijs geleverd dat aantoont dat die waarnemers neutraal zijn.
Ja, een andere mening is een troll ondanks dat de andere hier steeds onjuiste dingen blijven herhalen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:37 schreef GI het volgende:
Je zou voor SadPanda bijna een abbo nemen om hem op de ignore lijst te zetten.
Ik ben vooral een lurker, en ik kom in dit topic om de laatste status van de 'crisis' op te pikken omdat ik zelf al het nieuws niet in de gaten kan houden. Door de troll, en het gevoer ervan is het bar moeilijk om daadwerkelijke updates mee te krijgen.
Het volk staat ook achter hem.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, maar zo lijkt het alsof de volksvertegenwoordigers achter hem staan en dus ook het volk...
Kan er niet opgehouden worden met persoonlijke aanvallen op mij?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef b4kl4p het volgende:
Ik word de discussie over sadpanda onderhand net zo beu als sadpanda zelf. Kan die man geen eigen topic krijgen?
Vast een deel wel...quote:
De overgrote meerderheid wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vast een deel wel...
Niet iedereen natuurlijk.
Oke, ik denk dat we deze discussie maar moeten beëindigen, genoeg mensen geven aan dat ze er genoeg van hebben (jij was toch van meerderheid enz) en jouw manier van discussiëren is een beetje van basisschool-niveau. Houdt jij jezelf maar voor de gek dat dat een incident was en dat de waarnemers er echt neutraal waren dan doe ik wel het tegenovergestelde en kunnen we de rest hier met rust laten.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat stukje lijkt me gewoon een incident.
Klopt. Maar Russen weten toch niet wat democratie is, en het boeit ze ook niet.quote:
Linkse intelligentsia? De oppositie intelligentsia is in Rusland rechts. En alle linkse partijen steunen de acties van Poetin in Oekraïne.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt. Maar Russen weten toch niet wat democratie is, en het boeit ze ook niet.
Alleen de linkse intelligentsia, of iedereen die vind dat Poetin voor zijn/haar persoonlijke doelen in de weg staat, heeft een hekel aan hem. De rest is blij met de toegenomen welvaart, de Red Hot Chili Peppers in Moskou te zien en het aanpakken van homoseksualiteit.
Overigens zijn wel voor- als tegenstanders in zo'n groot land in de miljoenen...
De inwoners van Noord-Korea staan ook massaal achter hun leider.quote:
Dat is een onzin vergelijking. Tevens vraag ik me af of de inwoners van NK daadwerkelijk achter Kim staan...quote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De inwoners van Noord-Korea staan ook massaal achter hun leider.
Meestal is dat juist een slecht teken.
Ik sprak enkele weken geleden toevallig nog wat Russen die Poetin een grote lul vinden.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is een onzin vergelijking. Tevens vraag ik me af of de inwoners van NK daadwerkelijk achter Kim staan...
Poetin heeft Rusland erg veel goeds gedaan, daarom is hij populair.
Dan nog hebben ze veel aan hem te danken. Iedereen kan dat zien. Kijk eens naar Rusland onder Jeltsin.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sprak enkele weken geleden toevallig nog wat Russen die Poetin een grote lul vinden.
Ik weet niet of je het weet, maar er is nog steeds extreem veel armoede. Dat een paar van die vierkante hoofden sinds een jaar of tien het geld hebben om onze vakantie-oorden te terroriseren, doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan nog hebben ze veel aan hem te danken. Iedereen kan dat zien. Kijk eens naar Rusland onder Jeltsin.
Dat weet ik wel hoor. Maar iedere Rus is er door Poetin op vooruit gegaan. Tijdens Jeltsin werden de pensioenen en salarissen niet betaald, de maffia was overal, veel meer corruptie dan nu enzovoort.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar er is nog steeds extreem veel armoede. Dat een paar van die vierkante hoofden sinds een jaar of tien het geld hebben om onze vakantie-oorden te terroriseren, doet daar niets aan af.
Maar goed, ik geloof ook best dat die verkapte fascist enorm populair is. Hitler was ook vele malen populairder dan een Rutte of Obama ooit zal zijn. Dat heb je met dictators.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |