Handjes open is toch niet zo fijn? Heeft hij zijn verontschuldigingen aangeboden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik even SCen? Ik mag even SCen
Ik ben vandaag gewoon van mijn fiets gereden door een auto. Rotonde, auto wil hem voor de fietsers achter mij ervoor knallen maar maakt een inschattingsfout en rijdt zo tegen de achterkant van mijn achterwiel op. Gelukkig valt de schade mee. Half verrotte fiets, handjes open, been open en een onmeunig pijnlijke schouder die aan alle kanten stijf isSommige mensen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben vandaag gewoon van mijn fiets gereden door een auto. Rotonde, auto wil hem voor de fietsers achter mij ervoor knallen maar maakt een inschattingsfout en rijdt zo tegen de achterkant van mijn achterwiel op. Gelukkig valt de schade mee. Half verrotte fiets, handjes open, been open en een onmeunig pijnlijke schouder die aan alle kanten stijf isSommige mensen
Voorhuid zeker weer met zijn Mercedes?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Ja, hij voelde zich heel schuldig. We hebben ook gegevens uitgewisseld enzo, voor de kosten van de fietsreparatie. Had ook mijn laptop bij me, die dus ook op de grond lag, maar die bleek het gewoon nog te doen gelukkig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Handjes open is toch niet zo fijn? Heeft hij zijn verontschuldigingen aangeboden?
Schrikken, lijkt me.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, hij voelde zich heel schuldig. We hebben ook gegevens uitgewisseld enzo, voor de kosten van de fietsreparatie. Had ook mijn laptop bij me, die dus ook op de grond lag, maar die bleek het gewoon nog te doen gelukkig.
Wat een toestand
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
rijdt zo tegen de achterkant van mijn achterwiel op.
Dat is waar. Maar wel goed desinfecteren hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:25 schreef timmmmm het volgende:
En nee, fijn is anders dan open handjes, mar het scheelde zo'n 5 centimeter of ik lag met mn schedel op de stoeprand, dus ik ben allang blij
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
Mannen die hun benen scheren verdienen dit.
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:14 schreef paddy het volgende:
Kunnen jullie de slowchat een klein beetje beperken? Ik denk steeds dat er een melding met een vraag komt om te kijken naar een post die al dan niet gemodereerd moet worden
Waarom post je dit in het ESF topic terwijl het totaal niet rullevant is daar?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga pitten. Ik heb sowieso geleerd om niet meer te veel moeite in discussies te steken. Dan krijg je zo'n sp3c op je dak die ook nog eens alle posts gaat zitten verwijderen.
Trusten.
Nee, maar klinkt goed, laat maar horen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Had je weer die star trek grap over arabieren gemaakt, voorschrift?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |