Ik snap 'm niet?quote:
Jij bent degene die altijd de dubbele topics hier komt melden.quote:
Laura Disana Dekker. Met haar guppie.quote:En ik wil ook liever een beledigingsdingetje zodat ik verontwaardigd door kan drammen.
Ah ja zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent degene die altijd de dubbele topics hier komt melden.
[..]
Laura Disana Dekker. Met haar guppie.
ok mevrouwquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij je als mod onthouden van regionale slurs. Dat is alles wat ik van je vraag.
Jij eerst.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar hebben ze al een tijd operaties voor
Ik ben een keer seks met een lekker wijf misgelopen omdat ik niet geopereerd ben aan mijn dingetje, dus er is wat voor te zeggenquote:
Afgesproken. Ik wil namelijk wel eens tegen een boom piesen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben een keer seks met een lekker wijf misgelopen omdat ik niet geopereerd ben aan mijn dingetje, dus er is wat voor te zeggen
Is weer eens iets anders dan in je broek zeiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Afgesproken. Ik wil namelijk wel eens tegen een boom piesen.
Als mod dien je je ervan te onthouden users af te zeiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan in je broek zeiken.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan in je broek zeiken. op een forum zeiken
Handjes open is toch niet zo fijn? Heeft hij zijn verontschuldigingen aangeboden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik even SCen? Ik mag even SCen
Ik ben vandaag gewoon van mijn fiets gereden door een auto. Rotonde, auto wil hem voor de fietsers achter mij ervoor knallen maar maakt een inschattingsfout en rijdt zo tegen de achterkant van mijn achterwiel op. Gelukkig valt de schade mee. Half verrotte fiets, handjes open, been open en een onmeunig pijnlijke schouder die aan alle kanten stijf isSommige mensen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben vandaag gewoon van mijn fiets gereden door een auto. Rotonde, auto wil hem voor de fietsers achter mij ervoor knallen maar maakt een inschattingsfout en rijdt zo tegen de achterkant van mijn achterwiel op. Gelukkig valt de schade mee. Half verrotte fiets, handjes open, been open en een onmeunig pijnlijke schouder die aan alle kanten stijf isSommige mensen
Voorhuid zeker weer met zijn Mercedes?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Ja, hij voelde zich heel schuldig. We hebben ook gegevens uitgewisseld enzo, voor de kosten van de fietsreparatie. Had ook mijn laptop bij me, die dus ook op de grond lag, maar die bleek het gewoon nog te doen gelukkig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Handjes open is toch niet zo fijn? Heeft hij zijn verontschuldigingen aangeboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |