Dat is best wel vroeg....verplichtingen of slecht geslapen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:08 schreef Peunage het volgende:
Flauw. Ik was om 05:25 wakker, maar ik wist geen TT te bedenken dus ik sloeg de lapo over.
en gisteren had je je stropdas om gedaan en had je geen tijd voor de lunchquote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:08 schreef Peunage het volgende:
Flauw. Ik was om 05:25 wakker, maar ik wist geen TT te bedenken dus ik sloeg de lapo over.
Reclassering.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en gisteren had je je stropdas om gedaan en had je geen tijd voor de lunch
ben je een grote zakenman geworden?
Was het maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Af raggen... en snel ook. (en dan broek omhoog).
Ik zit eerder met dat afraggenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef Drugshond het volgende:
Aan de zwaartekracht zal het niet liggen..(bij broek omlaag). die is wel redelijk stabiel.
Ze hebben hier bij voorkeur dat ik hem aanhoud, dus de rit maar uitzitten tot 17:00 uurquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met broekje aan gaat niet/moeizaam werken..
There's something about Maryquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet weer gelijk denken aan Turks Fruit....
- Tangetje -
Met je pener vast komen te zitten tussen een ritsluiting. Erg onhandig allemaal.
Office spacequote:
Zeker, 3 uur lang college.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is best wel vroeg....verplichtingen of slecht geslapen?
Hoe laat (vroegquote:
08:30. Maar in Enschede. Dat is meer dan 2 uur reizen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe laat (vroeg) beginnen jouw colleges dat je om half zes al naast je bedje staat?
Dat zijn toch geen tijden voor een student!
Jij reist elke dag 2u voor je collegesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
08:30. Maar in Enschede. Dat is meer dan 2 uur reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |