Dat is best wel vroeg....verplichtingen of slecht geslapen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:08 schreef Peunage het volgende:
Flauw. Ik was om 05:25 wakker, maar ik wist geen TT te bedenken dus ik sloeg de lapo over.
en gisteren had je je stropdas om gedaan en had je geen tijd voor de lunchquote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:08 schreef Peunage het volgende:
Flauw. Ik was om 05:25 wakker, maar ik wist geen TT te bedenken dus ik sloeg de lapo over.
Reclassering.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en gisteren had je je stropdas om gedaan en had je geen tijd voor de lunch
ben je een grote zakenman geworden?
Was het maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Af raggen... en snel ook. (en dan broek omhoog).
Ik zit eerder met dat afraggenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef Drugshond het volgende:
Aan de zwaartekracht zal het niet liggen..(bij broek omlaag). die is wel redelijk stabiel.
Ze hebben hier bij voorkeur dat ik hem aanhoud, dus de rit maar uitzitten tot 17:00 uurquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met broekje aan gaat niet/moeizaam werken..
There's something about Maryquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet weer gelijk denken aan Turks Fruit....
- Tangetje -
Met je pener vast komen te zitten tussen een ritsluiting. Erg onhandig allemaal.
Office spacequote:
Zeker, 3 uur lang college.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is best wel vroeg....verplichtingen of slecht geslapen?
Hoe laat (vroegquote:
08:30. Maar in Enschede. Dat is meer dan 2 uur reizen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe laat (vroeg) beginnen jouw colleges dat je om half zes al naast je bedje staat?
Dat zijn toch geen tijden voor een student!
Jij reist elke dag 2u voor je collegesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
08:30. Maar in Enschede. Dat is meer dan 2 uur reizen.
Geen idee, voor mij is alles na middelbare school studie.....behalve de universiteit, dat noemen we op kantoor dan weer schoolquote:
Ah kom op.... nee grapje. Niet doen inderdeed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb 1 bier 1 ouzo en 2 whiskey op
ben niet aangeschoten ofzo
dronken zeker niet, maar auto rijden moet ik nu absoluut 100% zeker niet doen
Gelukkig ben jij beroepszeiker.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er zijn er gewoon veels te veel Arjan. En dan heb je er gewoon geen zak aan. Ze hebben kans op een baan, een kans ja,maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Oh?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:23 schreef Webschip het volgende:
Je wordt gewoon voor gek gehouden, Liesje. Daar heb ik zoveel moeite mee.
Oh, dat. Ik geloof je gelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je hebt geen zak aan diploma's als het sterft van de hogeropgeleiden.
Hoi.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig is de rest wel heel gezellig.
Hoiquote:
Nee nee, dat komt morgen wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoi
Alle bars met regenboogvlaggen al dicht?
Ow, goed bekekenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee nee, dat komt morgen wel.
Vandaag whisky'tje thuis onder het genot van een muziekje.
Zeker zeker.quote:
Nee, niet in de planning iig...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker zeker.
Ga je ook naar 'The Neighbors' binnenkort?
Jazeker, leuke scenes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, niet in de planning iig...
Hoezo? Moet ik die zien?
Wij slapen niet.quote:
Oh ik ben geen gillende tienermeid, maar je moet af en toe de creaties van moeder natuur waarderen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:05 schreef Uccie het volgende:
Ah...maar Zac Efron? Ik had jou zoveel hoger ingeschat
Ha Ucsquote:
Ik scrollde net zijn hoofd buiten beeld...ik zie je punt wel denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik ben geen gillende tienermeid, maar je moet af en toe de creaties van moeder natuur waarderen.
Niks mis met wat eyecandyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik ben geen gillende tienermeid, maar je moet af en toe de creaties van moeder natuur waarderen.
Ik ben ook moe, maar kan niet slapen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ha Ucs
Half wakker, ga nu echt de oogjes sluiten
Ach hij is niet lelijk, wel wat boyish maar dat lichaam compenseert dat wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik scrollde net zijn hoofd buiten beeld...ik zie je punt wel denk ik.
En in mij is hij toch niet geinteresseerd, dus wat zal het hem boeien wat ik vindquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach hij is niet lelijk, wel wat boyish maar dat lichaam compenseert dat wel.
In mij net zo min, maar dat boeit niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
En in mij is hij toch niet geinteresseerd, dus wat zal het hem boeien wat ik vind
Geen van de eerste twee gedaan...en ik voel me hetzelfde, dat is pas zonde!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:03 schreef arjan1112 het volgende:
roken en drinken en om 8 uur wakker worden, dan voel je je best beroerd
Heb al gedoucht, maar komt door de medicatie. Straks na de boodschappen ga ik wel weer even liggen voordat ik ga schoonmaken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:26 schreef arjan1112 het volgende:
misschien een asperientje innemen en in bad gaan ofzo uccie
Ohja, hij heeft zijn koptelefoons verkocht hè. Doet hij goed.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:30 schreef arjan1112 het volgende:
dr dre is de eerste hiphop miljardair
bron: telegraaf + youtube
Hij heeft nog nooit een paddenstoel van binnen gezien...ik snap die nieuwsgierigheid wel.quote:
Vakantieplannen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:04 schreef arjan1112 het volgende:
ik zie op de facebook van een spaanse makelaar staan dat je voor 50,- van oostende naar alicante kan vliegen ???
wtf ???? amsterdam - alicante met transavia kost 450,-
Leukquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:17 schreef arjan1112 het volgende:
ja ik heb de brochure van effeweg.nl in huis, die bus haalt je op bij metrostation capelse brug... en dan kan je overal naartoe; slovenie , marokko , roemenie, rusland duitsland spanje enz enz enz
Klinkt gezellig, toch altijd aanspraakquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:41 schreef arjan1112 het volgende:
dat zijn meestal excursie reizen , wel met een groep maar dat zijn gewoon andere toeristen zeg maar
de meeste mensen zijn met zijn 2en en ook een paar alleen enz
nee. maar de bus stopt om de 2 uur , ken je ff rokenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, toch altijd aanspraak
Zouden er ook alleen rokers-reisjes zijn?
Ben je op vakantie in Kinderdijk ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:59 schreef YokiKater het volgende:
Dit weekend zijn de Nationale molendagen en het is fucking kutweer
Nee, daar ga ik alleen heen als mijn drone helemaal af is en het stralend weer is. Maar door het hele land kan je nu molens bezoeken, heel veel zijn er open voor publiek.quote:
Ook de nieuwe die stroom opwekken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik alleen heen als mijn drone helemaal af is en het stralend weer is. Maar door het hele land kan je nu molens bezoeken, heel veel zijn er open voor publiek.
Je zit toch constant vast aan een kabeltje, ik zou er niet zo'n moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet in durven. Zo enorm hoog.
Molens zijn leuk en je kunt er vaak lekkere dingen kopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:59 schreef YokiKater het volgende:
Dit weekend zijn de Nationale molendagen en het is fucking kutweer
Gewoon de enorme hoogte.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zit toch constant vast aan een kabeltje, ik zou er niet zo'n moeite mee hebben.
Ja, dat lijkt me ook niets. Vooral het naar beneden klimmenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet in durven. Zo enorm hoog.
In een gewone molen valt dat reuze mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook niets. Vooral het naar beneden klimmen
Daar ben ik wel op geweest, maar dat is gewoon met de lift.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef YokiKater het volgende:
WatjesZouden jullie ook niet op de Eifeltoren gaan?
Vreselijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook niets. Vooral het naar beneden klimmen
je hebt zeker geen auto ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:09 schreef Uccie het volgende:
Pfff hier is het ook griebusweer....maar de boodschappen zijn binnen, behalve de melk, maar dan drink ik dat maar een dagje niet.
Hier valt het wel mee met de drukte geloof ik. Maarja, ik heb toch al zat molens van binnen gezien en weet hoe ze werken maar toch had ik misschien vandaag of morgen dan toch even langs gegaan.. voor mij is het wel goed als het een klein beetje druk is. Daar moet ik een beetje mee leren om te gaan want ik kan niet zo goed tegen drukte.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Molens zijn leuk en je kunt er vaak lekkere dingen kopen.![]()
Ik ga trouwens niet op dit soort Nationaal georganiseerde dagen....veel te druk.
Jawel, maar ik woon naast het winkelcentrum met de supermarkt èn mijn auto staat daar al op het parkeerterrein. Maar kon niet zo hard lopen, had drie zware tassen.quote:
Ik ging gewoon met de trapquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar ben ik wel op geweest, maar dat is gewoon met de lift.
En dan vooral naar beneden ja, dat je de diepte inkijkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ging gewoon met de trap. Maar het gaat dus meer om het klimmen dan de hoogte zelf?
Ben je weer tampons vergeten in te doen ja?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:32 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga even mijn keukenvloer een sopje geven...tot laters
fotoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft een coolere auto dan jij hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allen heb ik creme kleurige stoelen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik nu ookquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]die nieuwe auto's vind ik helemaal niet mooi, allemaal hetzelfde rond enzo hm... een auto uit 1972 ofzo is veel mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allen heb ik creme kleurige stoelen.
Hij hoeft ook niet mooi te zijn, hij moet het doen, comfortabel zijn en weinig kostenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
die nieuwe auto's vind ik helemaal niet mooi, allemaal hetzelfde rond enzo hm... een auto uit 1972 ofzo is veel mooier
Alles is eenheidsworst geworden Arjan....dat is de tijdsgeest waarin we leven....de IKEA-maatschappij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
die nieuwe auto's vind ik helemaal niet mooi, allemaal hetzelfde rond enzo hm... een auto uit 1972 ofzo is veel mooier
Jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
Allemaal gezellig naar het songfestival aan het kijken mens0n?
Ik ook, gezellig met mijn ouders. Ik moet zeggen dat ik het niet eens verschrikkelijk vind, maar ik ben ondertussen ook af en toe even bezig met internet en een netbookje oplappen.quote:
is de puntentelling al begonnen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook, gezellig met mijn ouders. Ik moet zeggen dat ik het niet eens verschrikkelijk vind, maar ik ben ondertussen ook af en toe even bezig met internet en een netbookje oplappen.
nog 2 liedjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:53 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is de puntentelling al begonnen?
' from far away all the way from lubliliana we are speaking to mr Papadopolis ... ** kraaaak ****** '' Hello ? ''' 'are you there ?? Yes ... WE HAVE THE POINTS ARMENINA 6 POINTS !! PORTUGAL 8 POINTS AUSTRIA 15 POINTS!!! '' very much thank you !! What is the time there ???? ** kraaak **** pieppp.... piepppp piepppp.... 'all the way from lublianna we where speaking to mr. papadopoulos ....
eerst nog een film gekeken en ik zap zo naar fightnightquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
Allemaal gezellig naar het songfestival aan het kijken mens0n?
ESF is veel gezelligerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
eerst nog een film gekeken en ik zap zo naar fightnight
Have funquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga naar die skinhead film kijken, misschien is er geen bal aan, dan zet ik de tv uit
Welke?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:18 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga naar die skinhead film kijken, misschien is er geen bal aan, dan zet ik de tv uit
Geen Polenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:26 schreef Peunage het volgende:
Ik volg dit verder niet, maar GO Zweden, Rusland en Spanje
Jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet gezien. Of was dat die ene rondborstige die kleren zat te wassen of zo?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet gezien. Of was dat die ene rondborstige die kleren zat te wassen of zo?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn pa en ik hebben het stemlijstje van mijn moeder even aangevuld met commentaar.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn pa en ik hebben het stemlijstje van mijn moeder even aangevuld met commentaar.
Dat vind ik een beetje zonde en jammer. Niks mis met een statement maken maar dat heeft niets met het songfestival te maken, als die hype er niet was dan hadden we waarschijnlijk wel gewonnen want imho hadden we toch echt wel het sterkste en beste liedje van allemaal.quote:
Truequote:Op zondag 11 mei 2014 00:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje zonde en jammer. Niks mis met een statement maken maar dat heeft niets met het songfestival te maken, als die hype er niet was dan hadden we waarschijnlijk wel gewonnen want imho hadden we toch echt wel het sterkste en beste liedje van allemaal.
Of anders stop jij even met je constante gescheld.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Denk eens na voor je op invoeren drukt, kuttekop.
De deleteknop is er niet om berichten van jezelf die je achteraf niet bevallen weg te halen.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Of anders stop jij even met je constante gescheld.![]()
Anders dan jij hebben wij -gewone users- niet mogelijk om een bericht weg te halen.
Daar heb je een punt, maar laat je gescheld voortaan achterwege aub.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
De deleteknop is er niet om berichten van jezelf die je achteraf niet bevallen weg te halen.
Gewoon nadenken voor je op invoeren drukt.
Nee, teleurgesteld weer eens. Maar je hoeft daar niet naar te vragen.quote:
Tiktak in mijn hol.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:09 schreef Tem het volgende:
Smalfilm in je hol. Of een tiktak in je neusgat.
Ja maar zulke kwartjes vallen altijd laat bij mequote:Op zondag 11 mei 2014 03:12 schreef Tem het volgende:
Ken je spinvisje classics.
Met de baby gaat het goed hoor.
ja dat was 'this is england' had eerder in het topic al een foto geplaatst, mja het was wel een ok film... en het racisme tsja de enige echte racist was die politicus met zijn stropdas natuurlijk, die gevangenis skinhead had eigenlijk gewoon sociale problemen want hij sloeg die andere 2 skinheads ook bijna dood toen ie die andere vermoorde en die kleine jongen tsja die wou gewoon vriendjes op zich best jammer dat de skinhead cultuur ( kleding muziek enz ) was overgenomen door nazi's want zo begon het nietquote:
Vond het zwaar tegenvallen eerlijk gezegd. Heb het ook niet helemaal afgekeken, dus het einde kan ik je ook niet verder mee helpen. Ook veel te weinig muziek er in verwerkt.quote:Op zondag 11 mei 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja dat was 'this is england' had eerder in het topic al een foto geplaatst, mja het was wel een ok film... en het racisme tsja de enige echte racist was die politicus met zijn stropdas natuurlijk, die gevangenis skinhead had eigenlijk gewoon sociale problemen want hij sloeg die andere 2 skinheads ook bijna dood toen ie die andere vermoorde en die kleine jongen tsja die wou gewoon vriendjes op zich best jammer dat de skinhead cultuur ( kleding muziek enz ) was overgenomen door nazi's want zo begon het niet
het einde snapte ik trouwens niet zo; ineens was het afgelopen
Zo gaat dat somsquote:Op zondag 11 mei 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op zondag 11 mei 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
Ik zag net op TV een paar schildpadden van 250 kilo.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:51 schreef arjan1112 het volgende:
nou 600 keer op mijn facebook heen en weer klikken is ook zo saai , hier is het ook dood
de tv staat aan
mja
en hoe noem je een vrouw die 190 lang is en 35 kg weegt ?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag net op TV een paar schildpadden van 250 kilo.
Een wandelende tak.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en hoe noem je een vrouw die 190 lang is en 35 kg weegt ?
Spijkerquote:Op zondag 11 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Halina Reijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Tante Sidoniaquote:Op zondag 11 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Neuh daar kan ik blind op typen man. Ik kijk alleen op mijn scherm of ik geen fouten maak. En die maak ik nooit.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef sp3c het volgende:
op het ergenomische toetsenbord kijken en alles
Ik zeg toch dat het automatisch gaat ik kan het niet meer afleren man.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:45 schreef sp3c het volgende:
'ze' hebben je zo geconditioneerd, dat is nergens voor nodig
Ow misschien dat ik zo even zap dan. Al heb ik het al gezien.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is nu de laatste Breaking Bad op 3.
Walt gaat in ieder geval dood.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:09 schreef sp3c het volgende:
breaking bad ben ik nog steeds niet aan begonnen
Je hoeft deze niet te kijken he? Oliebol.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef sp3c het volgende:
ja als dit de laatste is dan hoef ik de rest niet meer te zien natuurlijk
van onderen gefilmd en met een spannend muziekjequote:
Oh ja het is 007 week bij RTL007. Die films zijn al 100x op tv geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik kom gewoon even baldadig het topic binnenvallen, ben een beetje verveeld en gaar. Netbookje gereanimeerd en nu ben ik 91 updates aan het draaien en ik heb een fucking lame James Bond film zitten kijken.
ow die is gay iddquote:Op zondag 11 mei 2014 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
On her Majesty's secret service of zo.
Dat is toch de enige met die ene, kom even niet op zijn naamquote:Op zondag 11 mei 2014 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
On her Majesty's secret service of zo.
Ja maar soms denk je, ah leuk.. zo'n oude Bond film.. nostalgie en zo, maar uiteindelijk is het dan toch gewoon een gare kutfilm omdat je al die nieuwe shit gewend bent. Al blijven het wel goede verhalen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja het is 007 week bij RTL007. Die films zijn al 100x op tv geweest.
Klopt ja, en dat hij gaat trouwen en zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee lul de acteur die maar 1x Bond heeft gespeeld.
George Lazenby
Ze zijn vooral nogal traag vind ik altijd. Al vond ik de nieuwe Bonds ook weer niet leuk, teveel aktie en te weinig James Bond de gentleman.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar soms denk je, ah leuk.. zo'n oude Bond film.. nostalgie en zo, maar uiteindelijk is het dan toch gewoon een gare kutfilm omdat je al die nieuwe shit gewend bent. Al blijven het wel goede verhalen.
Enkele van die oude Bond films zijn echt wel goed, goede verhalen alleen is het allemaal zo oud en zulke slechte effecten.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn vooral nogal traag vind ik altijd. Al vond ik de nieuwe Bonds ook weer niet leuk, teveel aktie en te weinig James Bond de gentleman.
Je weet dat het niet echt is he? Het zijn filmsquote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef sp3c het volgende:
in het begin gebeurt er iets en dan zegtie 'this never happened to the other guy!'
mijn theorie is dat James Bond een codenaam is net als 007, daarom zijn het steeds andere gasten
#thinkaboutit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |