Hoiquote:
Nee nee, dat komt morgen wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoi
Alle bars met regenboogvlaggen al dicht?
Ow, goed bekekenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee nee, dat komt morgen wel.
Vandaag whisky'tje thuis onder het genot van een muziekje.
Zeker zeker.quote:
Nee, niet in de planning iig...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker zeker.
Ga je ook naar 'The Neighbors' binnenkort?
Jazeker, leuke scenes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, niet in de planning iig...
Hoezo? Moet ik die zien?
Wij slapen niet.quote:
Oh ik ben geen gillende tienermeid, maar je moet af en toe de creaties van moeder natuur waarderen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:05 schreef Uccie het volgende:
Ah...maar Zac Efron? Ik had jou zoveel hoger ingeschat
Ha Ucsquote:
Ik scrollde net zijn hoofd buiten beeld...ik zie je punt wel denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik ben geen gillende tienermeid, maar je moet af en toe de creaties van moeder natuur waarderen.
Niks mis met wat eyecandyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik ben geen gillende tienermeid, maar je moet af en toe de creaties van moeder natuur waarderen.
Ik ben ook moe, maar kan niet slapen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ha Ucs
Half wakker, ga nu echt de oogjes sluiten
Ach hij is niet lelijk, wel wat boyish maar dat lichaam compenseert dat wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik scrollde net zijn hoofd buiten beeld...ik zie je punt wel denk ik.
En in mij is hij toch niet geinteresseerd, dus wat zal het hem boeien wat ik vindquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach hij is niet lelijk, wel wat boyish maar dat lichaam compenseert dat wel.
In mij net zo min, maar dat boeit niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
En in mij is hij toch niet geinteresseerd, dus wat zal het hem boeien wat ik vind
Geen van de eerste twee gedaan...en ik voel me hetzelfde, dat is pas zonde!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:03 schreef arjan1112 het volgende:
roken en drinken en om 8 uur wakker worden, dan voel je je best beroerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |