Ow misschien dat ik zo even zap dan. Al heb ik het al gezien.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is nu de laatste Breaking Bad op 3.
Walt gaat in ieder geval dood.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:09 schreef sp3c het volgende:
breaking bad ben ik nog steeds niet aan begonnen
Je hoeft deze niet te kijken he? Oliebol.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef sp3c het volgende:
ja als dit de laatste is dan hoef ik de rest niet meer te zien natuurlijk
van onderen gefilmd en met een spannend muziekjequote:
Oh ja het is 007 week bij RTL007. Die films zijn al 100x op tv geweest.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik kom gewoon even baldadig het topic binnenvallen, ben een beetje verveeld en gaar. Netbookje gereanimeerd en nu ben ik 91 updates aan het draaien en ik heb een fucking lame James Bond film zitten kijken.
ow die is gay iddquote:Op zondag 11 mei 2014 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
On her Majesty's secret service of zo.
Dat is toch de enige met die ene, kom even niet op zijn naamquote:Op zondag 11 mei 2014 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
On her Majesty's secret service of zo.
Ja maar soms denk je, ah leuk.. zo'n oude Bond film.. nostalgie en zo, maar uiteindelijk is het dan toch gewoon een gare kutfilm omdat je al die nieuwe shit gewend bent. Al blijven het wel goede verhalen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja het is 007 week bij RTL007. Die films zijn al 100x op tv geweest.
Klopt ja, en dat hij gaat trouwen en zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee lul de acteur die maar 1x Bond heeft gespeeld.
George Lazenby
Ze zijn vooral nogal traag vind ik altijd. Al vond ik de nieuwe Bonds ook weer niet leuk, teveel aktie en te weinig James Bond de gentleman.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja maar soms denk je, ah leuk.. zo'n oude Bond film.. nostalgie en zo, maar uiteindelijk is het dan toch gewoon een gare kutfilm omdat je al die nieuwe shit gewend bent. Al blijven het wel goede verhalen.
Enkele van die oude Bond films zijn echt wel goed, goede verhalen alleen is het allemaal zo oud en zulke slechte effecten.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn vooral nogal traag vind ik altijd. Al vond ik de nieuwe Bonds ook weer niet leuk, teveel aktie en te weinig James Bond de gentleman.
Je weet dat het niet echt is he? Het zijn filmsquote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef sp3c het volgende:
in het begin gebeurt er iets en dan zegtie 'this never happened to the other guy!'
mijn theorie is dat James Bond een codenaam is net als 007, daarom zijn het steeds andere gasten
#thinkaboutit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |