Dat vind ik een beetje zonde en jammer. Niks mis met een statement maken maar dat heeft niets met het songfestival te maken, als die hype er niet was dan hadden we waarschijnlijk wel gewonnen want imho hadden we toch echt wel het sterkste en beste liedje van allemaal.quote:
Truequote:Op zondag 11 mei 2014 00:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje zonde en jammer. Niks mis met een statement maken maar dat heeft niets met het songfestival te maken, als die hype er niet was dan hadden we waarschijnlijk wel gewonnen want imho hadden we toch echt wel het sterkste en beste liedje van allemaal.
Of anders stop jij even met je constante gescheld.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Denk eens na voor je op invoeren drukt, kuttekop.
De deleteknop is er niet om berichten van jezelf die je achteraf niet bevallen weg te halen.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Of anders stop jij even met je constante gescheld.![]()
Anders dan jij hebben wij -gewone users- niet mogelijk om een bericht weg te halen.
Daar heb je een punt, maar laat je gescheld voortaan achterwege aub.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
De deleteknop is er niet om berichten van jezelf die je achteraf niet bevallen weg te halen.
Gewoon nadenken voor je op invoeren drukt.
Nee, teleurgesteld weer eens. Maar je hoeft daar niet naar te vragen.quote:
Tiktak in mijn hol.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:09 schreef Tem het volgende:
Smalfilm in je hol. Of een tiktak in je neusgat.
Ja maar zulke kwartjes vallen altijd laat bij mequote:Op zondag 11 mei 2014 03:12 schreef Tem het volgende:
Ken je spinvisje classics.
Met de baby gaat het goed hoor.
ja dat was 'this is england' had eerder in het topic al een foto geplaatst, mja het was wel een ok film... en het racisme tsja de enige echte racist was die politicus met zijn stropdas natuurlijk, die gevangenis skinhead had eigenlijk gewoon sociale problemen want hij sloeg die andere 2 skinheads ook bijna dood toen ie die andere vermoorde en die kleine jongen tsja die wou gewoon vriendjes op zich best jammer dat de skinhead cultuur ( kleding muziek enz ) was overgenomen door nazi's want zo begon het nietquote:
Vond het zwaar tegenvallen eerlijk gezegd. Heb het ook niet helemaal afgekeken, dus het einde kan ik je ook niet verder mee helpen. Ook veel te weinig muziek er in verwerkt.quote:Op zondag 11 mei 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja dat was 'this is england' had eerder in het topic al een foto geplaatst, mja het was wel een ok film... en het racisme tsja de enige echte racist was die politicus met zijn stropdas natuurlijk, die gevangenis skinhead had eigenlijk gewoon sociale problemen want hij sloeg die andere 2 skinheads ook bijna dood toen ie die andere vermoorde en die kleine jongen tsja die wou gewoon vriendjes op zich best jammer dat de skinhead cultuur ( kleding muziek enz ) was overgenomen door nazi's want zo begon het niet
het einde snapte ik trouwens niet zo; ineens was het afgelopen
Zo gaat dat somsquote:Op zondag 11 mei 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op zondag 11 mei 2014 08:37 schreef arjan1112 het volgende:
Ik zag net op TV een paar schildpadden van 250 kilo.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:51 schreef arjan1112 het volgende:
nou 600 keer op mijn facebook heen en weer klikken is ook zo saai , hier is het ook dood
de tv staat aan
mja
en hoe noem je een vrouw die 190 lang is en 35 kg weegt ?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag net op TV een paar schildpadden van 250 kilo.
Een wandelende tak.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en hoe noem je een vrouw die 190 lang is en 35 kg weegt ?
Spijkerquote:Op zondag 11 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Halina Reijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |