SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Je hoeft niet te reageren toch ? Ja hier wel, maar in het topic niet als het onderwerp je stoort.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:09 schreef Specularium het volgende:
Getroll durven roepen met je oeuvre,.
NWS / Limburgers maken vuist tegen tuig
Altijd tegen het zuiden ook he?
Vind je sommige bevolkingsgroepen minderwaardig?
Jij als user ook. Open eens iets met een ander onderwerp.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Als mod kun je je gewoon een beetje gedragen lijkt me.
Dat geldt ook voor jou.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren toch ? Ja hier wel, maar in het topic niet als het onderwerp je stoort.
Als mod kun je je gewoon een beetje gedragen lijkt me.
Ik mag toch zelf weten wat ik post ? Als het je niet bevalt reageer je gewoon niet. Zo moeilijk is het toch niet ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij als user ook. Open eens iets met een ander onderwerp.
Het is al te lang veel te doorzichtig.
Verder is het geen antwoord op mijn vraag.
Waarom steeds mensen uit het zuiden?
Is dat jouw antwoord op de Marokkanentopics?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt reageer je gewoon niet.
quote:Ik mag toch zelf weten wat ik post ?
Dan zijn persoonlijke aanvallen ineens ok ? Ik vind het prima dat je me een vervelende user vindt, neemt niet weg dat je gewoon objectief moet handelen. En al zeker niet zelf aan dat soort zaken schuldig moet gaan maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:22 schreef sp3c het volgende:
dat sowieso, maar dat geld voor de rest ook
als je je topic begint met 'het sicilie van Nederland' dan moet je niet mieten als mensen gaan lopen kutten hoor
ga nu niet gelijk in elfletterigmodus man, 9 van de 10 keer geef ik je gelijk als je hier komt klagenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je me een vervelende user vindt, neemt niet weg dat je gewoon objectief moet handelen.
Een NWS mod die in z'n eigen forum "Gellytopic, niet gelezen" als reactie zet ? Waarom voelt ie de drang zo te reageren, jeukt het dan ofzo ? Welke positieve invloed gaat dat hebben op een topic ?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga nu niet gelijk in elfletterigmodus man, 9 van de 10 keer geef ik je gelijk als je hier komt klagen
dit keer niet, ik zie helemaal niets wat niet kan op fok!
Hou je persoonlijke sores gewoon lekker voor je als moderator van je eigen forum. Je kunt niet verwachten dat anderen zich gedragen als je het zelf al niet eens kan.quote:
Geef nou eens gewoon antwoord waarom je steeds dit soort dezelfde topics opent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Een NWS mod die in z'n eigen forum "Gellytopic, niet gelezen" als reactie zet ? Waarom voelt ie de drang zo te reageren, jeukt het dan ofzo ? Welke positieve invloed gaat dat hebben op een topic ?
En die laatste reactie van Halcon is ook gewoon een persoonlijke sneer, heeft niets met het topic te maken.
Is het relevant ? Ik snap sowieso niet wat je bedoelt met "dezelfde topics".quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef nou eens gewoon antwoord waarom je steeds dit soort dezelfde topics opent.
Misschien moet je je subjectieve bril gewoon afzetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen persoonlijke sores atm
jij startte een trolltopic en jij zit te klagen dat er vervolgens in getrolled wordt
enige wat ik voor jekan doen is er een slotje aan hangen
ok hij is afquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moet je je subjectieve bril gewoon afzetten.
Nou ja, als dat vanaf nu de norm is. Prima hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok hij is af
ik zie nog steeda niets bijzonders
jij begint over het sicilie van nederland en de siciliers noemen je een sukkel
zo gaat dat
Oh, ik zie jullie ook wel eens driftig modereren bij dat soort gedoe. Maar dat is dan zeker anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:46 schreef sp3c het volgende:
het isniet vanaf nu
dit soort backfires vinden fok!kers al leuk sinds de start van fok!
ik moet erom lachen
Voel jij jezelf anders?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, ik zie jullie ook wel eens driftig modereren bij dat soort gedoe. Maar dat is dan zeker anders.
Maar zoals gezegd, users mogen de TS dus gewoon afzeiken als de inhoud van het topic ze niet bevalt. Dan weten we dat.
goed mogelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, ik zie jullie ook wel eens driftig modereren bij dat soort gedoe. Maar dat is dan zeker anders.
neequote:Maar zoals gezegd, users mogen de TS dus gewoon afzeiken als de inhoud van het topic ze niet bevalt. Dan weten we dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |