quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:07 schreef gelly het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom ze jou mod hebben gemaakt. Nou eigenlijk wel, elke user die een beetje ontwikkeld is heeft geen zin om z'n vrije tijd te steken in de dampende stronthoop die NWS heet. Dat was in het begin van FOK! wel anders.
Aanrader!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest. Wel in andere delen van Italië. Mooi land.
Maar iemand uit Drenthe die gaan zaniken over Limburg... Dat is een beetje als de trommelaar van de Jostiband die gaat roeptoeteren dat John Bonham niet kan drummen.
Die kan helaas al 34 jaar niet meer drummen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest. Wel in andere delen van Italië. Mooi land.
Maar iemand uit Drenthe die gaan zaniken over Limburg... Dat is een beetje als de trommelaar van de Jostiband die gaat roeptoeteren dat John Bonham niet kan drummen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef sp3c het volgende:
ik wacht ff tot elf en vogels weer hun cabaretact over rappende neonazi's opvoeren
topic zit al over de tien posts dus dat kan niet lang meer durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou mij eens buiten je discussies met andere users. Als je zo fel bent op on-topic posts, pas dat principe dan ook in NWS-feedback toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga nu niet gelijk in elfletterigmodus man, 9 van de 10 keer geef ik je gelijk als je hier komt klagen
dit keer niet, ik zie helemaal niets wat niet kan op fok!
Als je met gelly (of wie dan ook) een discussie hebt in NWS-feedback is mij erbij betrekken totaal niet on-topic. Zeker als ik ook nog eens afwezig ben in het topic waarover diegene klaagt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:34 schreef sp3c het volgende:
shit was ontopic man lees maar terug, zijn gewoon bruikbare praktijkvoorbeelden
Mijn matige populariteit in NWS is geen reden voor jou om je als een kleuter te gaan gedragen. Inhoudelijke discussie tussen mensen schilder je af als "cabaret" en ondertussen ga je zelf in NWS-feedback de clown zitten uithangen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:36 schreef sp3c het volgende:
dan moet je maar niet in elke discussie de langer dan vijf posts duurt roepen dat niemand van je houd
nu is het een dingetje geworden
Dat blijkt ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen reden nodig om me als een kleuter te gedragen
Ik snap dat je probeert om de aandacht te verleggen, maar het ging hier niet over mijn populariteit, maar over jouw acties en gedrag als moderator. Wel even on-topic blijven, graag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:54 schreef sp3c het volgende:
roep nog ff dat je de minst geliefde user bent in nws, dan zijn we er wel
ik zoek van de week nog ff een goed plaatje, dan maken we er een meme van
Met die © erbij zijn het er 12.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:40 schreef sp3c het volgende:
elfhuilerig© modus noem ik het vanaf nu
(tel eens hoeveel letters dat is?)
#hardewereld
Het klopt ook nog eens niet. Had een (R) moeten zijn. De (C) is voor copyright en staat juist ergens vóór.quote:
nee man het ging over gelly zijn trolltopic maar jii maakt het weer oved jouw en je 'reputatie'quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:38 schreef gelly het volgende:
Nu is 11-etterig een eikel van een user, maar hij heeft wel gelijk als ie zegt dat je je persoonlijke voorkeur, of afkeer, voor of van users wat minder moet laten blijken als moderator in je eigen forum.
Nou nee, ik verzocht je specifiek om mij buiten discussies met andere users te laten. Het geneuzel over reputatie is puur door jou aangezwengeld en niet door mij genoemd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man het ging over gelly zijn trolltopic maar jii maakt het weer oved jouw en je 'reputatie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |