My point exactly.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef AMangold het volgende:
Echt belachelijk, je betaald sowieso voor je eten, extra betalen als je het niet opeet is echt belachelijk!!
Kan op zich wel, maar dan eet ik er dus nietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:38 schreef James1988 het volgende:
Een boete omdat je je bord niet leegeet? Dat kunnen ze helemaal niet maken.
nice.quote:
ninja-edit!quote:
Lolque?quote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef AMangold het volgende:
ow het gaat om een sushibar.. daar ga ik sowieso al niet eten
Dat iets een regel is maakt het nog niet rechtsgeldig.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef bassieVL het volgende:
Die regel hebben alle 'all you can eat' sushi tenten.
Waar in de wet staat dat het niet mag? En in welke wet?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef James1988 het volgende:
Dat iets een regel is maakt het nog niet rechtsgeldig.
Ze is dyslect. Niet zo zeuren. Dat heb ik al gedaan.quote:
uh oke.. ik eet helemaal geen vis dusja, zodoende dat je mij dus niet in een suchibar tegenkomtquote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef Kuukske het volgende:
Niet alles is er rauw en niet alles is er vis. Ze hebben ook vlees en groentes.
Ik eet ook geen rauwe vis namelijk, maar kon er dus wel prima eten.
Oh mja. Dat maakt de keus iets kleiner.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
uh oke.. ik eet helemaal geen vis dusja, zodoende dat je mij dus niet in een suchibar tegenkomt
Ja dat bedacht ik me toen ik al had gepost.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze is dyslect. Niet zo zeuren. Dat heb ik al gedaan.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Ritchie het volgende:
Ik hoop wel dat die vis dood is, dus rouw mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |