sorryquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:00 schreef JDude het volgende:
Ja, hoewist. Ik maakte 'm vol. Had op z'n minst even een leukere TT bedacht.
Dat was deze smiley ongeveer op MSN:quote:
opa spreektquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was deze smiley ongeveer op MSN:.
gewoontje, bij msn kreeg je dan altijd een emoticon,, zo een met zo nen cirkeltje boven het hoofd (lijk dat nen engel boven zijn hoofd heeft zweven)quote:
Why not? (niet dat ik durf :$ )quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik durf niet naar de meet te komen hoor...
weet niet, ik ben vast de jongste.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:45 schreef AMangold het volgende:
[..]
Why not? (niet dat ik durf :$ )
We gaan natuurlijk niet naar een heineken kroeg héquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:50 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik wil geen slootwater leren drinken
ik niet (A) is het nog niet dicht danquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
weet niet, ik ben vast de jongste.
stiekem hebben een ieder van jullie mij al bezocht op mijn huidige werk.... maar weet ik dit niet..
sorry, geen bier/wijn voor mij (A) beiden niet te pruimenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:51 schreef Ritchie het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk niet naar een heineken kroeg hé
Ik kan er wel bij denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:01 schreef AMangold het volgende:
Ik ga een poging doen tot updaten van de "beginreactie" indien je naam nog niet in de breda'se userlijst staat, maar je bent er wel een, geef een gil en ik voeg je toe (A)
Kan iemand mij helpen met het schrappen van de horeca gelegenheden die niet meer bestaan?
21 september de laatste dag, voor klanten dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:51 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik niet (A) is het nog niet dicht dandacht dat het al gesloten was
oke, ik moet op mijn centjes letten, dus kan helaas niet om vetplantjes komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
21 september de laatste dag, voor klanten dan.
Ik moet nog 8 dagen werken in totaal...
vetplantjes hebben we niet meer dacht ik, wel krijgen jullie allen morgen een flyer in de bus van mij. Hopelijk denken jullie dan aan die lieve oude vlag.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
oke, ik moet op mijn centjes letten, dus kan helaas niet om vetplantjes komen
is je nieuwe tuincentrum ook in breda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |