Wil door je mooie haartjes kroelen nuquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, gekke meidje.
Ik heb ze niet gemaakt hoor. Enkel opgegeten.Maar zou delen met je.
Ja wat?Jij moest denken toch? Heb niets te vertellen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
Goddomme duurde lang, heb ondertussen vier kinderen gebaard.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
stand-up sessie is weer begonnenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
Met je uitgelubberde tyfyuskutquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
Precies jongen, heb ik ook wel eens last vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef tetouaribo het volgende:
Hoe ik maar wil ambi, sommige turkse meiden luisteren gewoon.
Ik kijk neer op, niet omlaag.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
je staat hoog, maar kijkt omlaag
Met je ogen die naar boven gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Moet je je hakken eens uitdoen, gekke meidje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik luister ook altijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef tetouaribo het volgende:
Hoe ik maar wil ambi, sommige turkse meiden luisteren gewoon.
Ik erken de vaginalijst niet.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
Zo fijn als een meisje bij een blowjob van je af zit en dan met alleen nog een shirtje aan ofzo.(of helemaal niets)
Dan kun je je handen over haar zachte bum heen laten gaan (never gets old, kan je urenlang doen, of slappen) en naar haar teddies kijken/vastpakken, of gewoon met gesloten ogen luisteren naar de geluiden die ze dan maakt.![]()
TOCH AMBI?
Je gaat iemand die al desperate lang droog staat vragen hoe het lekkerst is.. Gtfo man.. Don't.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
Zo fijn als een meisje bij een blowjob van je af zit en dan met alleen nog een shirtje aan ofzo.(of helemaal niets)
Dan kun je je handen over haar zachte bum heen laten gaan (never gets old, kan je urenlang doen, of slappen) en naar haar teddies kijken/vastpakken, of gewoon met gesloten ogen luisteren naar de geluiden die ze dan maakt.![]()
TOCH AMBI?
teddiesquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
TOCH AMBI?
Beetje in m'n mond gekotst door teddies.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
TOCH AMBI?
Wat, jij zit in een rolstoel ofzo? Weinig is net zo goed als een meisje dat met een arch in haar rug hoofd geeft met haar ass naar je toe.quote:
wise zegt geen nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je gaat iemand die al desperate lang droog staat vragen hoe het lekkerst is.. Gtfo man.. Don't.
Ass naar je toe en dan geeft ze je een bj, wtfquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, jij zit in een rolstoel ofzo? Weinig is net zo goed als een meisje dat met een arch in haar rug hoofd geeft met haar ass naar je toe.
[..]
wise zegt geen nee.
Daar zou geen enkele man moeite mee hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Zou toch ook wat zijn als alle vrouwen opeens gingen vertellen hoe ze het liefst gebeft worden. Godsakker.
Bwehehehe.. Gheheghehehehe.. Huehehuehuehuehehuequote:
Ik vind dat wel een beetje lastig uit te leggen.. Ik geef wel aanwijzingen wanneer ze bezig zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Zou toch ook wat zijn als alle vrouwen opeens gingen vertellen hoe ze het liefst gebeft worden. Godsakker.
Je weet dat ik hierop ga reageren goddamned.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Ze ligt/zit van je af, hoofd down south.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ass naar je toe en dan geeft ze je een bj, wtf
Ligt je opgerold ofwa?
KALM.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe.. Gheheghehehehe.. Huehehuehuehuehehue
In dat geval...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar zou geen enkele man moeite mee hebben
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ass naar je toe en dan geeft ze je een bj, wtf
Ligt je opgerold ofwa?
Ik snap m denk ik wel, tenminste, mn mental image is het meest logisch hoe het moet zijn om het lekker te houdenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze ligt/zit van je af, hoofd down south.
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Kermis in m'n hoofd.. Help dan :$quote:
Gewoon dat plaatje op je venusheuvel plakken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje lastig uit te leggen.. Ik geef wel aanwijzingen wanneer ze bezig zijn
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef Fascination het volgende:
Er staat me nog een verhaal bij van Panzer waar ik serieus misselijk van word.
Vertel jij maar, meiske.quote:
Gifjes van alarmbellen en pijltjes met lichtjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon dat plaatje op je venusheuvel plakken.
Nee. Maar ik wil je bij deze ook wel uitnodigen.quote:
Volgens mij heb ik er wel eens een boekje over open gedaan...quote:
Nee, ik ga het niet concretiseren.quote:
Oh jeetje, nu kom ik er niet meer onderuit. Chick, srs, neuk gewoon een gast, laat je hoge eisen een keertje links liggen.quote:
Waar moet ik het zoeken dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet concretiseren.
Nee nee. Vertel maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh jeetje, nu kom ik er niet meer onderuit. Chick, srs, neuk gewoon een gast, laat je hoge eisen een keertje links liggen.
Natuurlijk niet letterlijk, zou me verbazen als jij überhaupt ooit een boek open hebt geslagen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er wel eens een boekje over open gedaan...Niet letterlijk dan, he
Stfuquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk niet letterlijk, zou me verbazen als jij überhaupt ooit een boek open hebt geslagen.
Hoezo maar één?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Che_ het volgende:
Laat hoogstaande niet met één lege hand wachten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk niet letterlijk, zou me verbazen als jij überhaupt ooit een boek open hebt geslagen.
Whehequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
;squote:
Je laat me lachen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Inkoppertje toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
StfuIk ben dol op boeken lezen
Maar dan wel thrillers of romans.
![]()
Gvd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
'sup :$quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
Sta potverdomme met m'n snuit op de cover van een boek. Wtf is deze beledigingOh ja, nee, in dat geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Je denkt toch niet dat ik een boek waar ik zelf op sta niet ga lezen? En dan de hoofdpersoon gewoon indenken als mezelfquote:
Verwacht ook niet anders van iemand die cum laude is afgestudeerd voor het vak Nederlands.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een boek waar ik zelf op sta niet ga lezen? En dan de hoofdpersoon gewoon indenken als mezelf![]()
so so cool
Ik zeg enkel hjb omdat ik weet dat dit zeer duidelijk refereert naar CYquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, jij zit in een rolstoel ofzo? Weinig is net zo goed als een meisje dat met een arch in haar rug hoofd geeft met haar ass naar je toe.
Pls chick, alsof je daar het sarcasme niet uit kon halenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verwacht ook niet anders van iemand die cum laude is afgestudeerd voor het vak Nederlands.
Sorry, Chloro leidt mij weer af met haar denigrerende gedrag jegens mijquote:
Ja kkr, zit mobiel en wilde nog de lachsmiley als PI doen, nu kwam het lulliger over.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pls chick, alsof je daar het sarcasme niet uit kon halen
rustig aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry, Chloro leidt mij weer af met haar denigrerende gedrag jegens mijIk word daar zo verdrietig van.
Nu ben ik niet meer in de mood.
Dat doet Chloro richting iedereen. Vergeet het.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sorry, Chloro leidt mij weer af met haar denigrerende gedrag jegens mijIk word daar zo verdrietig van.
Nu ben ik niet meer in de mood.
Oh. Nou, gelukkig maar. Dan hebben we weer vrede hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kkr, zit mobiel en wilde nog de lachsmiley als PI doen, nu kwam het lulliger over.
Nou, pak van m'n hart hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. Nou, gelukkig maar. Dan hebben we weer vrede hoor
Jij ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
Veer, je bent leuker als je geil bent...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik weet het, sorryquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
Veer, je bent leuker als je geil bent...
Hmm, anticlimax dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Maar ok, ik kan je een hoop sappige verhalen vertellen over wat wij doen en wat mij geil maakt enz.
Maar weet je waar ik écht in een fractie van een seconde botergeil van word? Zal voor de meesten echt een '' opleveren, maar care.
In de nacht, als ik al half slaap of gewoon al helemaal slaap maar wakker word, dat ik voel dat hij tegen mij aan komt liggen en als ik zijn pik dan hard voel worden en hij eerst zachtjes tegen me aan begint te duwen.In wat voor mood ik ook ben, hoe verrot/brak/chagrijnig/moe ik dan ook ben, dan heb ik echt gelijk m'n poes kleddernat
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]'t Is weer eens een geschikte tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Maar ok, ik kan je een hoop sappige verhalen vertellen over wat wij doen en wat mij geil maakt enz.
Maar weet je waar ik écht in een fractie van een seconde botergeil van word? Zal voor de meesten echt een '' opleveren, maar care.
In de nacht, als ik al half slaap of gewoon al helemaal slaap maar wakker word, dat ik voel dat hij tegen mij aan komt liggen en als ik zijn pik dan hard voel worden en hij eerst zachtjes tegen me aan begint te duwen.In wat voor mood ik ook ben, hoe verrot/brak/chagrijnig/moe ik dan ook ben, dan heb ik echt gelijk m'n poes kleddernat
Tja, zoals ik zei, kan nog wel 100 verhalen erbij halen die hoogstwaarschijnlijk sappiger zijn, maar deze voldoet voor nu welquote:
Godverdommequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
't Is weer eens een geschikte tijd.
[ afbeelding ]
Deel 1 tot aan duwen vind ik ook leuk. Daarna denk ik move dude, ga douchen en kom dan terugquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Kkr.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
't Is weer eens een geschikte tijd.
[ afbeelding ]
No man, dan is het hele moment weg. Soms gaan we op deze momenten ook eerst nog uitgebreid voorspel doen, maar soms wil ik dat ding er gewoon direct ingeramd krijgen, en hard ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deel 1 tot aan duwen vind ik ook leuk. Daarna denk ik move dude, ga douchen en kom dan terug
Ik vind het een goed verhaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Oke, nu officieel nat geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No man, dan is het hele moment weg. Soms gaan we op deze momenten ook eerst nog uitgebreid voorspel doen, maar soms wil ik dat ding er gewoon direct ingeramd krijgen, en hard ook.
Eigenlijk moet je er zo'n vermist poster van makenquote:
Vind ik ook, ja!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef Fascination het volgende:
Oké, Ambi, nu moet jij vertellen waar jij instant geil van wordt.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No man, dan is het hele moment weg. Soms gaan we op deze momenten ook eerst nog uitgebreid voorspel doen, maar soms wil ik dat ding er gewoon direct ingeramd krijgen, en hard ook.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg enkel hjb omdat ik weet dat dit zeer duidelijk refereert naar CY
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer gezegd....Denk maar even naquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef Fascination het volgende:
Oké, Ambi, nu moet jij vertellen waar jij instant geil van wordt.
Gezellig. Ik zoek een UK garage of zoiets track van lang geleden, 2 of meer artiesten, hitje, help me.quote:
Nee, niks ervan. Ik heb ook al zovaak iets genoemd en nu weer, dus nu is het jouw beurt, madam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer gezegd....Denk maar even na
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:17 schreef Modus het volgende:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
timingquote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Gezellig. Ik zoek een UK garage of zoiets track van lang geleden, 2 of meer artiesten, hitje, help me.
quote:
Hum anders het deuntje in.quote:
Ik word verlegen godverdommequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, niks ervan. Ik heb ook al zovaak iets genoemd en nu weer, dus nu is het jouw beurt, madam.
Wat? Dat vind jij geil? Dat als je boy geen zin heeft, jij nog moeite moet gaan doen om hem zin te laten krijgen ook?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iemand die geen zin heeft in bepaalde handelingen toch over te halen. Netjes gezegd zo.
Da's best een chill nummer, http://vocaroo.com/i/s0UIRTY1sb1C.quote:
"Ik wil gewoon zo'n van olijfolie druipende Turkse salami in mijn smachtende ontplofte marmotje".quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet het, sorry![]()
Gn condoom, wil niet in me komen er om moeten smeken toch in mij te komen. Zoiets.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Dat vind jij geil? Dat als je boy geen zin heeft, jij nog moeite moet gaan doen om hem zin te laten krijgen ook?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je mijn filmpje even weghalen. dit vind ik niet kunnen.
quote:
Ja wat loop JIJ nou weer te huillachen danquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je mijn filmpje even weghalen. dit vind ik niet kunnen.
rustig aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat loop JIJ nou weer te huillachen danVerdomme man, jij dwarsboomt me al de hele dag
![]()
Geil geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gn condoom, wil niet in me komen er om moeten smeken toch in mij te komen. Zoiets.
Wil niet ivm omgeving, toch over halen het te doen.
Ben raar, ik weet het.
Oh, ok. Dat vind ik nog weer anders dan dat jij aanstalten maakt, en hij zo van: 'Meh, geen zin hoor'. En jij dan door gaat met moeite doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gn condoom, wil niet in me komen er om moeten smeken toch in mij te komen. Zoiets.
Ben raar, ik weet het.
LAAT HAAR OFSO ;squote:
Moet je haar horen als het andersom gebeurtquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Dat vind jij geil? Dat als je boy geen zin heeft, jij nog moeite moet gaan doen om hem zin te laten krijgen ook?
Zou kkhard lachen als ik dat op een lantaarnpaal geplakt zou zien staan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er zo'n vermist poster van maken
Wie heeft deze vos gezien?
Sinds maandag 1 juli jl. is deze vos niet meer thuisgekomen. Hij is niet erg goed meer van zicht en wij vrezen dat hij stijfjes is geworden tijdens het oversteken en daarbij is geraakt door een auto.
Heeft u meer informatie? Bel dan 0800-8677
Goed verhaal, heb het nu al 3x gelezen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
gebeurt*quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je haar horen als het andersom gebeurd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef Che_ het volgende:
[..]Vas heeft geprobeerd deze doolhof op te lossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA DAT ZIE JE TOCH GODNONDEJU!!!1!!11!!!! GEEF ME YOGHO OF KOM NIET TOF DOEN!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WAAR BEMOEI JIJ JE NOU WEER MEE DAN?!?!!?!1/1
Ik ook!quote:
Ik heb nog nooit dit meegemaaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, ok. Dat vind ik nog weer anders dan dat jij aanstalten maakt, en hij zo van: 'Meh, geen zin hoor'. En jij dan door gaat met moeite doen
Deze doolhof?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft geprobeerd deze doolhof op te lossen.
quote:
Het enige wat ik jou geef is een fikse slag voor je harses!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA DAT ZIE JE TOCH GODNONDEJU!!!1!!11!!!! GEEF ME YOGHO OF KOM NIET TOF DOEN!!
Doe dan, ik squirt alsnog yogho over je heen en lik het vervolgens van je afquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het enige wat ik jou geef is een fikse slag voor je harses!!!!![]()
![]()
Moet gewoon kunnen, Ambipur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben raar, ik weet het.
pls niet zo wild, ram 'm er niet inquote:
Lijkt me wel leuk om in een grote slaapzak te liggen met twee (deels) nakende chicks, en dat ze allebei met hun rug naar je toe liggen. En dat je dan een beetje doet wat jij beschreef, ze allebei teasen en wat tegen ze aan duwen en wat plagerig halfway dippen om-en-om, en ze uiteindelijk allebei voldumpen en ze dan elkaar laten 69'en.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, CY is daar vast wel voor inquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om in een grote slaapzak te liggen met twee (deels) nakende chicks, en dat ze allebei met hun rug naar je toe liggen. En dat je dan een beetje doet wat jij beschreef, ze allebei teasen en wat tegen ze aan duwen en wat plagerig halfway dippen om-en-om, en ze uiteindelijk allebei voldumpen en ze dan elkaar laten 69'en.
Echt hoor.quote:
Dacht altijd 'dit doolhof'. Maar daarom ging ik ook niet bijdehand doen, maar gewoon vragen.quote:
Therapeuten.quote:
Hem een klap voor zijn smoelwerk geven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, jij ook? En wat zou je doen als jouw vriend zoiets serieus zou voorstellen?
Waarom?!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Potatoe.
Patates frites.
Isle.
Capichon.
Gille de la tourette.
Tchaikovsky (vodka).
Dasmci.
Bank/stoel (sofa).
Snaterlach.
Labieliteit.
De logo.
1998, 15 jaar?! (2013).
Verfen.
Gestord.
Uitscholdt.
Therefor.
Gefincheerd.
Deze doolhof.
#sportief
Waarom? Jullie hebben al 5.5 jaar een relatie. Is tenminste een van jullie dan niet nieuwsgierig naar dat soort dingen? Ben je ergens bang voor?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hem een klap voor zijn smoelwerk geven.
Je had gelijk hoor poppedopje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dacht altijd 'dit doolhof'. Maar daarom ging ik ook niet bijdehand doen, maar gewoon vragen.Probeer mijzelf al wat meer in te dekken.
Ik zou trio heel misschien wel kunnen als ik vrijgezel was, maar dan met 2 jongensquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom? Jullie hebben al 5.5 jaar een relatie. Is tenminste een van jullie dan niet nieuwsgierig naar dat soort dingen? Ben je ergens bang voor?
Gvd, dat dacht ik dus ook, vanwege:quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Jezus christus, morons. Het doolhof en de doolhof is allebei correct. Hoewel ik van mening ben dat de doolhof retarded as fuck is, doet dat niets af aan het eerstgenoemde feit.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Jezus christus, morons. Het doolhof en de doolhof is allebei correct. Hoewel ik van mening ben dat de doolhof retarded as fuck is, doet dat niets af aan het eerstgenoemde feit.
Ah, dus die Chloro loopt weer eens bijdehand te doen om bullshit. Ok.quote:
Dan ontkom je niet aan DP he?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou trio heel misschien wel kunnen als ik vrijgezel was, maar dan met 2 jongens
Maar niet met m'n boy man. Ik denk dat hij hetzelfde heeft. (behalve dan de trio met 2 jongens)
Jouw reactie sloeg nergens op omdat deze doolhof gewoon goed is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ah, dus die Chloro loopt weer eens bijdehand te doen om bullshit. Ok.
Je bent gewoon een sukkeltje, een leuk sukkeltjequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja wat loop JIJ nou weer te huillachen danVerdomme man, jij dwarsboomt me al de hele dag
![]()
Het was verdomme een VRAAG, mens. Geen huillach, geen bijdehand gedoe, niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw reactie sloeg nergens op omdat deze doolhof gewoon goed is.
Neger geeft taalles.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Ja, hmhm.quote:
dool·hof (de, het; m en o; meervoud: doolhoven)quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Ah, dus die Chloro loopt weer eens bijdehand te doen om bullshit. Ok.
je bent te dicht bij t kampvuur ;squote:
Daarom dacht ik ook dat het gewoon 'het doolhof/dit doolhof' was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef Modus het volgende:
[..]
dool·hof (de, het; m en o; meervoud: doolhoven)
1 tuin met tal van kronkelpaden; labyrint
Blijkbaar mag het idd allebei, maar het klinkt voor geen meter. Beetje Turkicisme.
Serieuze PI.quote:
lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geachte KLB SC-leden,
De enige correcte 'lijst' op donderdag 4 juli luidt als volgt:
[..]
Met vriendelijke groet,
uw penningmeester
Goed zo meisje, schud het van je af.quote:
Wil je mijn brandwonden verzorgen? :$quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
je bent te dicht bij t kampvuur ;s
Ik vroeg het aan mbhhh eh, verdomme Veer je maakt me haske paraquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van het labyrint des levens heeft niemand een program.
Of wat was het.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die man is zo blanka als het maar kan.
Je eruit laten bluffen door Veer.quote:
Dima, toch... Stouterik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:44 schreef Dimachaerus het volgende:
dat .gifje in de op ? is dat twerken/
is gewoon reverse cowgirl lijkt mij
ken je voorstellen dat je daar onder zit met erectus maximus;P
Je raakt me met je zachte e-woordenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je eruit laten bluffen door Veer.![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Wtf.quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____!!!!!
quote:
quote:
quote:
Zal me inhouden bij het wakker worden.quote:
quote:
Ik kwam vandaag een casettebandje (ja, srs) tegen die ik tien jaar geleden had opgenomen met allemaal muziek.quote:
Toen nog cassettesquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag een casettebandje (ja, srs) tegen die ik tien jaar geleden had opgenomen met allemaal muziek.
o.a.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
SHE HAD DUMPS LIKE A TRUCK, TRUCK, TRUCK.
THIGHS LIKE WHAT, WHAT, WHAT.
BABY, MOVE YOUR BUTT, BUTT, BUTT.
Ik nam ze op, op een casettebandje met CD's.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen nog cassettes. Zette m'n eerste hossel met CD's branden, werd betaald met versgerrukte Euro's. Anyways, waren deze nummers die ik standaard brandde, dus je bent batty
.
Ik had alleen een CD-brander, m'n neef had een DVD-brander, dikke stacks met Playstation gamesquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik nam ze op, op een casettebandje met CD's.1000% srs.
Haha, mooie tijden waren dat man. Een CD-brander, maar vooral een DVD-brander was echt het einde van de wereld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had alleen een CD-brander, m'n neef had een DVD-brander, dikke stacks met Playstation games.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ging ik samen met mijn stiefbroer muziek op bandjes opnemen met commentaar erbij en shit.
Beter drop je elke dinsdag eentjequote:Voor een seconde dacht ik dat het een YT filmpje van mij was.
Zodat elke brotha from anotha motha en hun neven met een bucket kunnen inschakelen na de WSHH fight compilationquote:
hahahaha, moet serieus fucking hard lachen gewoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:11 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha dWc, je hoogtijdagen zijn voorbij, er is een nieuwe swag boy in town.
US / Hoe zie je er nu uit? #121![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:11 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha dWc, je hoogtijdagen zijn voorbij, er is een nieuwe swag boy in town.
US / Hoe zie je er nu uit? #121![]()
Gvd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik gun het 't zoontje van krio wel.
Ben het met Ambi eens, omg.quote:
Link naar compilations pls.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zodat elke brotha from anotha motha en hun neven met een bucket kunnen inschakelen na de WSHH fight compilation.
Wat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh wacht, dacht die douchefoto_! Maar da's een chick
. Zie die kerel nu pas
_!
http://tinyurl.com/lxbulbz (is Google link maar die kan je niet kopieren ofzoquote:
Ik zag er een chiboy in, dacht die douchefoto's heeft die van papaquote:
Ik dacht dat je krio aan het dissen was met die opmerking omdat ik dacht dat je dus naar die dude verwees.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag er een chiboy in, dacht die douchefoto's heeft die van papa.
Lol @ wedding reception fight.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/lxbulbz (is Google link maar die kan je niet kopieren ofzo).
[..]
Ik zag er een chiboy in, dacht die douchefoto's heeft die van papa.
Is dit een hint vanwege PI?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel jammer dat je vaak ziet dat mensen toch blijven doortrappen/slaan wanneer iemand op de grond ligt.
?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Is dit een hint vanwege PI?
Ik voel me pedo, maar fuck die zou ik nemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd.
[..]
Ben het met Ambi eens, omg.Wil die stoute blik van z'n gezicht likken.
Onderhand al middag.quote:
Bij Veenendaal.quote:
In Nederland bedoelt men met middag het deel van de dag na de ochtend en voor de avond (ca. 12-18 uur).quote:
hoezo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:54 schreef Ambipur het volgende:
Ik kwam laatst oude foto's van tli tegen. Gaf me hoop.
Haha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooit was zij ook een dikke kwab. En nu is ze mooi slank.
Valt toch ook wel mee?quote:
Dit, had nog foto gezien van haar toen ze 17 ofso was en daar was ze ook niet dik?quote:
Ik zal ze niet showen iig. SHE GAVE ME HOOP ENSOW MENNNNquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha.Ben wel benieuwd naar die pics.
wtf man. Jullie noemen mij toch ook dik. Ik bedoel normaal dik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, had nog foto gezien van haar toen ze 17 ofso was en daar was ze ook niet dik?
Dat snap ik.quote:
Iedereen noemt iedereen dik hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
wtf man. Jullie noemen mij toch ook dik. Ik bedoel normaal dik.
Dik is nooit normaal of geaccepteerd. Mensen komen in alle soorten en maten dit dat, maar dik zijn is een keuze die je niet mag maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen, maar nu zal ik die keuze niet meer maken. Bedankt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dik is nooit normaal of geaccepteerd. Mensen komen in alle soorten en maten dit dat, maar dik zijn is een keuze die je niet mag maken.
Ik heb gekozen voor dun. Mijn tante disste me laatst TE HARD. Moest bijna huilenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dik is nooit normaal of geaccepteerd. Mensen komen in alle soorten en maten dit dat, maar dik zijn is een keuze die je niet mag maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |