Nee, ik ga het niet concretiseren.quote:
Oh jeetje, nu kom ik er niet meer onderuit. Chick, srs, neuk gewoon een gast, laat je hoge eisen een keertje links liggen.quote:
Waar moet ik het zoeken dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet concretiseren.
Nee nee. Vertel maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh jeetje, nu kom ik er niet meer onderuit. Chick, srs, neuk gewoon een gast, laat je hoge eisen een keertje links liggen.
Natuurlijk niet letterlijk, zou me verbazen als jij überhaupt ooit een boek open hebt geslagen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er wel eens een boekje over open gedaan...Niet letterlijk dan, he
Stfuquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk niet letterlijk, zou me verbazen als jij überhaupt ooit een boek open hebt geslagen.
Hoezo maar één?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Che_ het volgende:
Laat hoogstaande niet met één lege hand wachten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk niet letterlijk, zou me verbazen als jij überhaupt ooit een boek open hebt geslagen.
Whehequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
;squote:
Je laat me lachen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Inkoppertje toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
StfuIk ben dol op boeken lezen
Maar dan wel thrillers of romans.
![]()
Gvd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
'sup :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |