Wil door je mooie haartjes kroelen nuquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, gekke meidje.
Ik heb ze niet gemaakt hoor. Enkel opgegeten.Maar zou delen met je.
Ja wat?Jij moest denken toch? Heb niets te vertellen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
Goddomme duurde lang, heb ondertussen vier kinderen gebaard.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
stand-up sessie is weer begonnenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
Met je uitgelubberde tyfyuskutquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
Precies jongen, heb ik ook wel eens last vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef tetouaribo het volgende:
Hoe ik maar wil ambi, sommige turkse meiden luisteren gewoon.
Ik kijk neer op, niet omlaag.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
je staat hoog, maar kijkt omlaag
Met je ogen die naar boven gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Moet je je hakken eens uitdoen, gekke meidje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik luister ook altijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:45 schreef tetouaribo het volgende:
Hoe ik maar wil ambi, sommige turkse meiden luisteren gewoon.
Ik erken de vaginalijst niet.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
Zo fijn als een meisje bij een blowjob van je af zit en dan met alleen nog een shirtje aan ofzo.(of helemaal niets)
Dan kun je je handen over haar zachte bum heen laten gaan (never gets old, kan je urenlang doen, of slappen) en naar haar teddies kijken/vastpakken, of gewoon met gesloten ogen luisteren naar de geluiden die ze dan maakt.![]()
TOCH AMBI?
Je gaat iemand die al desperate lang droog staat vragen hoe het lekkerst is.. Gtfo man.. Don't.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
Zo fijn als een meisje bij een blowjob van je af zit en dan met alleen nog een shirtje aan ofzo.(of helemaal niets)
Dan kun je je handen over haar zachte bum heen laten gaan (never gets old, kan je urenlang doen, of slappen) en naar haar teddies kijken/vastpakken, of gewoon met gesloten ogen luisteren naar de geluiden die ze dan maakt.![]()
TOCH AMBI?
teddiesquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
TOCH AMBI?
Beetje in m'n mond gekotst door teddies.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
TOCH AMBI?
Wat, jij zit in een rolstoel ofzo? Weinig is net zo goed als een meisje dat met een arch in haar rug hoofd geeft met haar ass naar je toe.quote:
wise zegt geen nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je gaat iemand die al desperate lang droog staat vragen hoe het lekkerst is.. Gtfo man.. Don't.
Ass naar je toe en dan geeft ze je een bj, wtfquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, jij zit in een rolstoel ofzo? Weinig is net zo goed als een meisje dat met een arch in haar rug hoofd geeft met haar ass naar je toe.
[..]
wise zegt geen nee.
Daar zou geen enkele man moeite mee hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Zou toch ook wat zijn als alle vrouwen opeens gingen vertellen hoe ze het liefst gebeft worden. Godsakker.
Bwehehehe.. Gheheghehehehe.. Huehehuehuehuehehuequote:
Ik vind dat wel een beetje lastig uit te leggen.. Ik geef wel aanwijzingen wanneer ze bezig zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Zou toch ook wat zijn als alle vrouwen opeens gingen vertellen hoe ze het liefst gebeft worden. Godsakker.
Je weet dat ik hierop ga reageren goddamned.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Ze ligt/zit van je af, hoofd down south.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ass naar je toe en dan geeft ze je een bj, wtf
Ligt je opgerold ofwa?
KALM.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe.. Gheheghehehehe.. Huehehuehuehuehehue
In dat geval...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar zou geen enkele man moeite mee hebben
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ass naar je toe en dan geeft ze je een bj, wtf
Ligt je opgerold ofwa?
Ik snap m denk ik wel, tenminste, mn mental image is het meest logisch hoe het moet zijn om het lekker te houdenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze ligt/zit van je af, hoofd down south.
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Kermis in m'n hoofd.. Help dan :$quote:
Gewoon dat plaatje op je venusheuvel plakken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje lastig uit te leggen.. Ik geef wel aanwijzingen wanneer ze bezig zijn
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef Fascination het volgende:
Er staat me nog een verhaal bij van Panzer waar ik serieus misselijk van word.
Vertel jij maar, meiske.quote:
Gifjes van alarmbellen en pijltjes met lichtjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon dat plaatje op je venusheuvel plakken.
Nee. Maar ik wil je bij deze ook wel uitnodigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |