Ass naar je toe en dan geeft ze je een bj, wtfquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat, jij zit in een rolstoel ofzo? Weinig is net zo goed als een meisje dat met een arch in haar rug hoofd geeft met haar ass naar je toe.
[..]
wise zegt geen nee.
Daar zou geen enkele man moeite mee hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Zou toch ook wat zijn als alle vrouwen opeens gingen vertellen hoe ze het liefst gebeft worden. Godsakker.
Bwehehehe.. Gheheghehehehe.. Huehehuehuehuehehuequote:
Ik vind dat wel een beetje lastig uit te leggen.. Ik geef wel aanwijzingen wanneer ze bezig zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Zou toch ook wat zijn als alle vrouwen opeens gingen vertellen hoe ze het liefst gebeft worden. Godsakker.
Je weet dat ik hierop ga reageren goddamned.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Ze ligt/zit van je af, hoofd down south.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ass naar je toe en dan geeft ze je een bj, wtf
Ligt je opgerold ofwa?
KALM.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe.. Gheheghehehehe.. Huehehuehuehuehehue
In dat geval...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar zou geen enkele man moeite mee hebben
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ass naar je toe en dan geeft ze je een bj, wtf
Ligt je opgerold ofwa?
Ik snap m denk ik wel, tenminste, mn mental image is het meest logisch hoe het moet zijn om het lekker te houdenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze ligt/zit van je af, hoofd down south.
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Kermis in m'n hoofd.. Help dan :$quote:
Gewoon dat plaatje op je venusheuvel plakken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje lastig uit te leggen.. Ik geef wel aanwijzingen wanneer ze bezig zijn
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef Fascination het volgende:
Er staat me nog een verhaal bij van Panzer waar ik serieus misselijk van word.
Vertel jij maar, meiske.quote:
Gifjes van alarmbellen en pijltjes met lichtjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon dat plaatje op je venusheuvel plakken.
Nee. Maar ik wil je bij deze ook wel uitnodigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |